|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 4:03 am
Carmen LaVihta Liftrasir Uusin Ouran oli vähän... FTW just happened?! dramallama Jup. 3nodding Kaksoset oli kyllä ihan sööttejä kissapoikia,mutta miksi Kyoua-senpai oli...toukka?*ei ole ihan perillä Liisa Ihmemaassa-tarinasta* "The Carterpillar" on Liisassa sellanen sienen päällä asuva näsäviisas kaikentietävä englanninkielen pilkunviilaaja, joka polttaa vesipiippua... En ole kys jaksoa nähnyt (mulla on NIIN monta jaksoa kattomatta ouranista), mutta toivottavasti tämä edes hieman auttaa... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 11:08 am
Wicked Carmen LaVihta Liftrasir Uusin Ouran oli vähän... FTW just happened?! dramallama Jup. 3nodding Kaksoset oli kyllä ihan sööttejä kissapoikia,mutta miksi Kyoua-senpai oli...toukka?*ei ole ihan perillä Liisa Ihmemaassa-tarinasta* "The Carterpillar" on Liisassa sellanen sienen päällä asuva näsäviisas kaikentietävä englanninkielen pilkunviilaaja, joka polttaa vesipiippua... En ole kys jaksoa nähnyt (mulla on NIIN monta jaksoa kattomatta ouranista), mutta toivottavasti tämä edes hieman auttaa... sweatdrop Voi kyllä...näsäviisas tosiaankin. 3nodding Pitäisi varmaan tutustua ko. tarinaan hieman tarkemmin,tiedän oikeastaan vain pääkohdat koko Liisan seikkailusta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 11:37 pm
Haa-a. Ja Princess Princesskin loppui. crying Siis mitä, kaikki ekspliitit yaoi-scenethän jäivät vain kuvitelmien varaan, ihan epäreilua rolleyes
Nojaa, onhan aina Princess Princess D... toiveet korkealle.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:54 am
Liftrasir Haa-a. Ja Princess Princesskin loppui. crying Siis mitä, kaikki ekspliitit yaoi-scenethän jäivät vain kuvitelmien varaan, ihan epäreilua rolleyes Nojaa, onhan aina Princess Princess D... toiveet korkealle. ?? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 7:13 am
Draama. Live action. Hauska. Mielenkiintoisempi. Mikoto päähenkilönä. Harmi etteivät poijjat ole värjänneet hiuksiaan hassuilla väreillä, joskus tekee tunnistaminen hieman tiukkaa kun on ne japanialaiset minusta vielä niin samannäköisiä. No, kait minä totun...  Uudessa Ouranissa oli vihdoin vähän twincestiä! whee Ihan vähän vaan... mutta kuitenkin. Tamakin koiranpentukatse oli eeehana heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 12:38 pm
Liftrasir Draama. Live action. Hauska. Mielenkiintoisempi. Mikoto päähenkilönä. Harmi etteivät poijjat ole värjänneet hiuksiaan hassuilla väreillä, joskus tekee tunnistaminen hieman tiukkaa kun on ne japanialaiset minusta vielä niin samannäköisiä. No, kait minä totun... [KUVA] Uudessa Ouranissa oli vihdoin vähän twincestiä! whee Ihan vähän vaan... mutta kuitenkin. Tamakin koiranpentukatse oli eeehana heart Kuvottavaa...*juoksee WC:hen okselle* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 1:01 pm
Liftrasir Uudessa Ouranissa oli vihdoin vähän twincestiä! whee Ihan vähän vaan... mutta kuitenkin. Tamakin koiranpentukatse oli eeehana heart Eeeehana tosiaan!!Tamakilta loistava suoritus uusimmassa jaksossa. whee Olin tikahtua kun he leikki "peiliä". rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 12:02 am
Jippii Gakuen Heaven,se on hyvä heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 2:05 am
Aeris89 Jippii Gakuen Heaven,se on hyvä heart Ja tylsä(hkö). Jos viimeisessä jaksossa ei päästä halailua suurempiin sfääreihin niin en ala. crying Tosin ne Ham Ham Heavenit on niin lutusia whee Pelkästään sen takia sitä voi jo katsoa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 4:02 am
Liftrasir Aeris89 Jippii Gakuen Heaven,se on hyvä heart Ja tylsä(hkö). Jos viimeisessä jaksossa ei päästä halailua suurempiin sfääreihin niin en ala. crying No sittenhän se mulle passaa domokun Joko sie ne kaikki olet katsonut?,no voihan erkki sun kanssa whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 4:53 am
Aeris89 No sittenhän se mulle passaa domokun Joko sie ne kaikki olet katsonut?,no voihan erkki sun kanssa whee No, viimeistä jaksoa vaille ninja Tai ainakin käsitin, että niitä olisi vain ne 13. Nyt aloin .hack//ROOTSia katsomaan. Vaikuttaa paremmalta mitä .hack//SIGN...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 7:15 am
Liftrasir Aeris89 No sittenhän se mulle passaa domokun Joko sie ne kaikki olet katsonut?,no voihan erkki sun kanssa whee No, viimeistä jaksoa vaille ninja Tai ainakin käsitin, että niitä olisi vain ne 13. Nyt aloin .hack//ROOTSia katsomaan. Vaikuttaa paremmalta mitä .hack//SIGN... Ou vai viimeistä viedään biggrin Mun taas pitäs joskus katsoo ne kaikki Hack jaksot mutta en ikuna muista tai sitten kamu on muualla... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 2:12 pm
Narf. Ja niin loppui Gakuen Heaven. "Vihdoinkin!", sanoi Liftis meteorisadekohtauksen lopussa. Jin aiheutti koko sarjan ajan omituista vikinää (pitkätukkafetissieni täyttymys heart ), mutta näin yleisesti se sarja oli minusta aika kuiva... tylsä... paikallaan junnaava. BLAAA~!
...mitä minä nyt katson crying Tulisipa uusi Ouran pian...
jdramaofftopic: Princess Princess D on ahdistava, ja ovatko japsit aina noin huonoja näyttelijöitä vai onko se joku kulttuurijuttu mihin on pakko tottua?
Mutta. Genshikeniin jää koukkuun. neutral
EDIT: Muutama päivä myöhemmin, tarkemmin sanottuna varhain keskiviikko-aamuna, Liftrasir istui kädet täristen tietokoneensa ääressä.
"Ei vieläkään... uutta... Ourania... wah, Tamaki~!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 2:16 am
Tänään mie kyllä katson kaikki Gakuen Heaven ja Disgaea jep jep 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 12:52 pm
G... g... [tähän jokin käsittämättömän raju fanityttökirkaisu, jolle ei löydy oikeaa kirjoitusmuotoa] Uusi Ouran! Kaksoset! heart
Ristus tuon ohjelman kanssa. More, more, MORE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|