Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 38 39 40 41 42 43 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

Wicked
Captain

PostPosted: Wed Jul 05, 2006 4:03 am

Carmen LaVihta
Liftrasir
Uusin Ouran oli vähän... FTW just happened?! dramallama

Jup. 3nodding Kaksoset oli kyllä ihan sööttejä kissapoikia,mutta miksi Kyoua-senpai oli...toukka?*ei ole ihan perillä Liisa Ihmemaassa-tarinasta*
"The Carterpillar" on Liisassa sellanen sienen päällä asuva näsäviisas kaikentietävä englanninkielen pilkunviilaaja, joka polttaa vesipiippua... En ole kys jaksoa nähnyt (mulla on NIIN monta jaksoa kattomatta ouranista), mutta toivottavasti tämä edes hieman auttaa... sweatdrop
PostPosted: Wed Jul 05, 2006 11:08 am

Wicked
Carmen LaVihta
Liftrasir
Uusin Ouran oli vähän... FTW just happened?! dramallama

Jup. 3nodding Kaksoset oli kyllä ihan sööttejä kissapoikia,mutta miksi Kyoua-senpai oli...toukka?*ei ole ihan perillä Liisa Ihmemaassa-tarinasta*
"The Carterpillar" on Liisassa sellanen sienen päällä asuva näsäviisas kaikentietävä englanninkielen pilkunviilaaja, joka polttaa vesipiippua... En ole kys jaksoa nähnyt (mulla on NIIN monta jaksoa kattomatta ouranista), mutta toivottavasti tämä edes hieman auttaa... sweatdrop

Voi kyllä...näsäviisas tosiaankin. 3nodding Pitäisi varmaan tutustua ko. tarinaan hieman tarkemmin,tiedän oikeastaan vain pääkohdat koko Liisan seikkailusta.

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Jul 07, 2006 11:37 pm

Haa-a. Ja Princess Princesskin loppui. crying
Siis mitä, kaikki ekspliitit yaoi-scenethän jäivät vain kuvitelmien varaan, ihan epäreilua rolleyes

Nojaa, onhan aina Princess Princess D... toiveet korkealle.
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:54 am

Liftrasir
Haa-a. Ja Princess Princesskin loppui. crying
Siis mitä, kaikki ekspliitit yaoi-scenethän jäivät vain kuvitelmien varaan, ihan epäreilua rolleyes

Nojaa, onhan aina Princess Princess D... toiveet korkealle.

?? neutral

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jul 11, 2006 7:13 am

Aeris89

?? neutral

Draama. Live action. Hauska. Mielenkiintoisempi. Mikoto päähenkilönä. Harmi etteivät poijjat ole värjänneet hiuksiaan hassuilla väreillä, joskus tekee tunnistaminen hieman tiukkaa kun on ne japanialaiset minusta vielä niin samannäköisiä. No, kait minä totun...
User Image

Uudessa Ouranissa oli vihdoin vähän twincestiä! whee Ihan vähän vaan... mutta kuitenkin. Tamakin koiranpentukatse oli eeehana heart
PostPosted: Tue Jul 11, 2006 12:38 pm

Liftrasir
Aeris89

?? neutral

Draama. Live action. Hauska. Mielenkiintoisempi. Mikoto päähenkilönä. Harmi etteivät poijjat ole värjänneet hiuksiaan hassuilla väreillä, joskus tekee tunnistaminen hieman tiukkaa kun on ne japanialaiset minusta vielä niin samannäköisiä. No, kait minä totun...
[KUVA]

Uudessa Ouranissa oli vihdoin vähän twincestiä! whee Ihan vähän vaan... mutta kuitenkin. Tamakin koiranpentukatse oli eeehana heart

Kuvottavaa...*juoksee WC:hen okselle* eek

YamiEiji

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Jul 11, 2006 1:01 pm

Liftrasir

Eeeehana tosiaan!!Tamakilta loistava suoritus uusimmassa jaksossa. whee Olin tikahtua kun he leikki "peiliä". rofl
PostPosted: Thu Jul 13, 2006 12:02 am

Jippii Gakuen Heaven,se on hyvä heart

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Jul 13, 2006 2:05 am

Aeris89

Ja tylsä(hkö).
Jos viimeisessä jaksossa ei päästä halailua suurempiin sfääreihin niin en ala. crying

Tosin ne Ham Ham Heavenit on niin lutusia whee
Pelkästään sen takia sitä voi jo katsoa.
PostPosted: Fri Jul 14, 2006 4:02 am

Liftrasir
Aeris89

Ja tylsä(hkö).
Jos viimeisessä jaksossa ei päästä halailua suurempiin sfääreihin niin en ala. crying

No sittenhän se mulle passaa domokun Joko sie ne kaikki olet katsonut?,no voihan erkki sun kanssa whee

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Jul 14, 2006 4:53 am

Aeris89

No sittenhän se mulle passaa domokun Joko sie ne kaikki olet katsonut?,no voihan erkki sun kanssa whee

No, viimeistä jaksoa vaille ninja Tai ainakin käsitin, että niitä olisi vain ne 13.

Nyt aloin .hack//ROOTSia katsomaan. Vaikuttaa paremmalta mitä .hack//SIGN...
PostPosted: Sun Jul 16, 2006 7:15 am

Liftrasir
Aeris89

No, viimeistä jaksoa vaille ninja Tai ainakin käsitin, että niitä olisi vain ne 13.

Nyt aloin .hack//ROOTSia katsomaan. Vaikuttaa paremmalta mitä .hack//SIGN...

Ou vai viimeistä viedään biggrin Mun taas pitäs joskus katsoo ne kaikki Hack jaksot mutta en ikuna muista tai sitten kamu on muualla... sweatdrop

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Jul 16, 2006 2:12 pm

Narf.
Ja niin loppui Gakuen Heaven. "Vihdoinkin!", sanoi Liftis meteorisadekohtauksen lopussa.
Jin aiheutti koko sarjan ajan omituista vikinää (pitkätukkafetissieni täyttymys heart ), mutta näin yleisesti se sarja oli minusta aika kuiva... tylsä... paikallaan junnaava. BLAAA~!

...mitä minä nyt katson crying
Tulisipa uusi Ouran pian...

jdramaofftopic:
Princess Princess D on ahdistava, ja ovatko japsit aina noin huonoja näyttelijöitä vai onko se joku kulttuurijuttu mihin on pakko tottua?

Mutta.
Genshikeniin jää koukkuun. neutral

EDIT:
Muutama päivä myöhemmin, tarkemmin sanottuna varhain keskiviikko-aamuna, Liftrasir istui kädet täristen tietokoneensa ääressä.

"Ei vieläkään... uutta... Ourania... wah, Tamaki~!"
PostPosted: Wed Jul 19, 2006 2:16 am

Tänään mie kyllä katson kaikki Gakuen Heaven ja Disgaea jep jep 3nodding

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Jul 19, 2006 12:52 pm

G... g... [tähän jokin käsittämättömän raju fanityttökirkaisu, jolle ei löydy oikeaa kirjoitusmuotoa]
Uusi Ouran!
Kaksoset! heart

Ristus tuon ohjelman kanssa. More, more, MORE!
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 38 39 40 41 42 43 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games