|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:14 am
number_17 Darlaa number_17 kiek On my mind: I'm the worst person ever!! en waarom dat dan? sweatdrop on my mind: ik wil regen!!! xd Waarom in godsnaam!! omdat dan de pluizen in de lucht eruit gaan zodat ik geen last van mijn hooikoorts meer heb ^_^ ohw, hooikoorts
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:22 am
Darlaa number_17 Darlaa number_17 kiek On my mind: I'm the worst person ever!! en waarom dat dan? sweatdrop on my mind: ik wil regen!!! xd Waarom in godsnaam!! omdat dan de pluizen in de lucht eruit gaan zodat ik geen last van mijn hooikoorts meer heb ^_^ ohw, hooikoorts ik heb ook wel zin in regen.... ik zit zowiezo de hele nacht films te kijken xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 9:33 am
neutral Nou het regend, en goed ook!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 9:57 am
On my mind: Lerares gym weer helemaal over de rooie. We gingen coopertest doen, maar de atletiek baan was bezet. Zegt ze tegen een jongen datie een vierkant moet maken met de omtrek van 200 m. Zegt iedereen dat het gras glad is enzo. Enfin, wij gaan 12 minuten om dat veld heen rennen, iedereen doodmoe, ik bijna kotsen (Had al een tijdje niet geslikt, en toen kwam m'n mond vol met slijm, ik echt bijna kotsen xp echt vaag is mijn lichaam). Ze ging van iedereen die dan langs kwam opschrijven hoeveel rondjes die dan had gelopen, kon ze weer niet bijhouden. Nou, wij bijgekomen, gaan we daarna voetballen confused , niemand doet actief mee, vind zij weer gek stare . Nou goed, aan het einde ging ze ff de les doornemen, 'Niemand helpt degene die ik had aangewezen om het veld uit te zetten, jullie zeiken over het gras is glad, er zitten hobbeltjes in, jullie zitten te zeiken over dat ik jullie rondjes niet goed tel, jullie doen niet actief mee met het voetballen' En zo nog wat dingen, 'Ik heb er bij iedereen 2 rondjes bijgedaan (Das dus 400m), en was van plan er nog een havle punt bij te doen, maar als ik dit zo zie, doe ik dat niet meer' Dat mens is echt vaag hoor. 'Misschien ben ik volgend jaar jullie mentor, dan hoop ik dat het anders gaat' Mens, zeik zelf toch niet zo stare .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 1:20 pm
Vanuit het oogpunt van lerares kan ik het begrijpen XD Maar het was dom van haar zo veel te eisen XD Dit wens ik niemand toe XD Mijn hemel wat een dag......na een coopertest actief sporten??! NIET HAALBAAR!!!!!!
On my mind: neeeeeeeeeed beeeeeeeeeeed; heb als een drama geslapen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 3:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 4:32 am
ON my mind: ik had gister een feestje van een vriendin en het was zooooo super gezellig, we bleven allemaal slapen en raad maar >< ik ben de hele n8 op geweest en alleen om half 5 twee uurtjes geslapen en toen weer verder film kijken XD we hebben in totaal 8 films gezien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 5:50 am
On my mind: Als ik dit de komende 3 maanden elke avond ga doen kun je me begraven xd
Donderdag: Met een stel vrienden een terrasje gepikt, het werd half 2 's nachts. Vrijdag: Gaan bowlen met de hele vriendenclub en daarna nog ff wat drinken, het werd 3 uur 's nachts.
Vanavond barbeque bij een vriend van me, WEER met al mijn vrienden, en ik blijf bij hem slapen dus het wordt weer LAAT xd
Nog on my mind: Ik ben nu eindelijk 18!! (nou ja, sinds zondag al, maar ok.)
Nog meer on my mind: De jongen die ik leuk vind komt vanavond ook naar die BBQ. Moet ik het hem vertellen of niet? confused Kben een schijtluis whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 5:56 am
Uumie-chan On my mind: Als ik dit de komende 3 maanden elke avond ga doen kun je me begraven xd Donderdag: Met een stel vrienden een terrasje gepikt, het werd half 2 's nachts. Vrijdag: Gaan bowlen met de hele vriendenclub en daarna nog ff wat drinken, het werd 3 uur 's nachts. Vanavond barbeque bij een vriend van me, WEER met al mijn vrienden, en ik blijf bij hem slapen dus het wordt weer LAAT xd Nog on my mind: Ik ben nu eindelijk 18!! (nou ja, sinds zondag al, maar ok.) Nog meer on my mind: De jongen die ik leuk vind komt vanavond ook naar die BBQ. Moet ik het hem vertellen of niet? confused Kben een schijtluis whee nou misschien niet zo gelijk vertellen. maar der ff mee praten en laten merken dat je hem leuk vind is wel een slim idee ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 5:57 am
number_17 Uumie-chan On my mind: Als ik dit de komende 3 maanden elke avond ga doen kun je me begraven xd Donderdag: Met een stel vrienden een terrasje gepikt, het werd half 2 's nachts. Vrijdag: Gaan bowlen met de hele vriendenclub en daarna nog ff wat drinken, het werd 3 uur 's nachts. Vanavond barbeque bij een vriend van me, WEER met al mijn vrienden, en ik blijf bij hem slapen dus het wordt weer LAAT xd Nog on my mind: Ik ben nu eindelijk 18!! (nou ja, sinds zondag al, maar ok.) Nog meer on my mind: De jongen die ik leuk vind komt vanavond ook naar die BBQ. Moet ik het hem vertellen of niet? confused Kben een schijtluis whee nou misschien niet zo gelijk vertellen. maar der ff mee praten en laten merken dat je hem leuk vind is wel een slim idee ^^ Ja, maar dat weet ie als het goed is al xd We kennen elkaar al een jaar ongeveer en al vanaf het begin is het haast alleen maar geflirt tussen ons geweest whee Maar om het dan echt hardop toe te geven is wat anders. Voor mij dan xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 5:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 6:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 6:03 am
Uumie-chan Ja, maar dat weet ie als het goed is al xd We kennen elkaar al een jaar ongeveer en al vanaf het begin is het haast alleen maar geflirt tussen ons geweest whee Maar om het dan echt hardop toe te geven is wat anders. Voor mij dan xd nou gewoon proberen he ^^ als is het nog zo moeilijk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 6:53 am
number_17 Uumie-chan Ja, maar dat weet ie als het goed is al xd We kennen elkaar al een jaar ongeveer en al vanaf het begin is het haast alleen maar geflirt tussen ons geweest whee Maar om het dan echt hardop toe te geven is wat anders. Voor mij dan xd nou gewoon proberen he ^^ als is het nog zo moeilijk sweatdrop Ik ga eerst zo'n smerige Breezer drinken xd Dan ben ik niet meer zo bang!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 8:50 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan Ja, maar dat weet ie als het goed is al xd We kennen elkaar al een jaar ongeveer en al vanaf het begin is het haast alleen maar geflirt tussen ons geweest whee Maar om het dan echt hardop toe te geven is wat anders. Voor mij dan xd nou gewoon proberen he ^^ als is het nog zo moeilijk sweatdrop Ik ga eerst zo'n smerige Breezer drinken xd Dan ben ik niet meer zo bang! Succes! Heb je dat nodig? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|