Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 38 39 40 41 42 43 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

YamiEiji

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 6:54 am

Rikku86
Nyt on nintendogs:ssa kolmas koira 3nodding

Ja tuli tossa eilen tilattua ds:lle harvest moon peli ja saa nähä tuleeko peli tällä viikolla vai ens viikolla vaiko joudunko odottaa viel pitkään koska mitä playerone sivu mainitsi ett peli tulee 30.6 myyntiin, nii ei saata välttämättä pitää paikkansa kun gamelife mainitsi pelin tulevan 28.7 sweatdrop
Kuvista päätellen aika hyvä peli vaikuttaa olevan heart

Ja Aeriksen pelilahja oli aivan IHANA heart
Tales Of Symphonia heart

Oh ihanaa kun pidit,pelkäsin jo että et..Siis tosiaan tilasit sen COOL! 4laugh
PostPosted: Sat Jul 01, 2006 1:59 am

Olen alkanut epäilemään että kukaan ei edes katso mitä tekevät mobiilipeliksi. Paperboy (tuo iki-ihana klassikko) kääntyisi hyvin, ja kääntyikin muuten loistavasti, mutta kusivat pelattavuuden, kuten yleensä kaikissa käy niin.

Toinen minkä huomasin, on puzzle pelien suuri määrä. Tarvitaan jokin laitos joka pistää tietyn tason peleille, ettei sinne julkaista jokaista matti meikäläisen päähän pistoa ja yritystä. Tarvittaisiin siis myös sellaisia pelejä, jotka saisivat ihmiset kääntymään katsomaan mobiilipelejä, ja jopa ehkä tilaamaan.

Kun kysyntä on kovaa, tarvitaan myös laatua jotta tarjonta kelpaa.

Taxet
Crew

YamiEiji

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 1:05 am

Olen taas netissä surffaillut oikein kunnolla peli sivuilla ja kohta on sata päin pelejä tilattavana sweatdrop
PostPosted: Wed Jul 12, 2006 4:30 am

Jesss tuo Dragon Quest on huippu peli!

Sitten menin ostamaan Silent Hill Collectionin (eli pelit 2,3 ja 4 samassa)... ei sovi minulle ollenkaan, voi ristus minä en kestä niitä ryömiviä monsuleita gonk *hrr* Mikä lienee niissä niin karmivaa... pitäisi pelata päivän valossa, mutta mitä hauskaa siinä sitten olisi.
Tuppaan eläytymään peleihin hieman liikaa, ja hieman pelottavampien pelien kanssa se tuottaa ongelmia. Sitten joskus se viisaampi minä ottaa vallan, muistuttaa että kyseessä on vaan videopeli, ja minä pystyn jatkamaan sitä pelaamista seuraavat puoli tuntia talk2hand

Ugh, noloa, melkeinpä.
Kauhuelokuvat sun muut ei tunnu missään, mutta peleissä kestää puoli tuntia kääntyä pimeässä käytävässä kulman taakse. sweatdrop

(sitten on aina pakko pelata dragon questia, että yliaktiivinen mielikuvitus saisi muita aiheita eikä tarvitsisi piilotella peiton alla koko yötä)

Liffy Glitter

meppu
Crew

PostPosted: Thu Jul 13, 2006 9:24 am

Kahden viikon päästä minun pelikokoelmasta ja konsolikokoelmasta löytyy Nintendo DS ja Nintendogs, ehkä myös jopa Animal Crossing. Riippuen ihan rahatilanteesta. Ajattelin hankkia Nintendogsista sen Labbis-version, joten DS:ni tulee silloin olemaan sininen. Tosin se pinkki olis kyllä hienompi, mutta.. Pidän enemmän Labbis-version koirista.

Viime aikoina on kyllä tullut hankittua pelejä PS2:lle.. Playboy : The Mansion, 7 sins ja Leisure Suit Larry: Magna c** Laude näin viimeisimpinä hankintoina. Ja ois kyl paljon muitakin pelejä mitä viel huolis PS2:lle..

PC:lle on hankittuna kaikki Sims 2:n lisäosat ja tavarapaketit, paitsi se joulupaketti. Innolla odotan syksyä, sillä syksyllä ilmestyy Sims 2:lle yksi tavarapaketti lisää (Glamour life) ja uusi lisäosa, Pets. Vihdoinkin saa Sims 2:seen lemmikkejä 4laugh

Liftis - Silent Hillit on vuorokauden ajasta riippumatta pelottavia pelejä! sweatdrop
PostPosted: Thu Jul 13, 2006 3:46 pm

Liftrasir
Ugh, noloa, melkeinpä.
Kauhuelokuvat sun muut ei tunnu missään, mutta peleissä kestää puoli tuntia kääntyä pimeässä käytävässä kulman taakse. sweatdrop

Älä välitä, et ole ainoa. Aikanaan kun kaverilta lainasin Resident Evil 3: Nemesis, niin en todelakaan voinut pelata sitä loppuun. Toinen kaverini kun hihkui "hei pelataa tota pelataa tota!!!", niin minä olen "Ei pelata ku se on... öö... rikki! Joo rikki." sweatdrop

Taxet
Crew

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100
PostPosted: Sat Jul 15, 2006 2:58 am

lempipelejä:

koneella:
*Sims2
* Crimson Skies

laudalla:
*afrikan tähti (klassikko)
*Monopoly (se missä Sini aina häviää tai jää hirveet velat)

tuossapa nuo taitaa olla...Simsiä tulee pelattua välillä vähän liikaakin ja suunnitteilla on Sims2 musiikkivideo YouTubeen kunhan keksin biisin ja sen miten toteutan tuolla pelkällä Sim2:sella sen videon *snif, mulla ei oo lisäosia* netistä tullu jonkun verran *kröhöm* ladattua kaikkee hiusmalleja ja vaatteita ja sillee mut tällä hetkellä puuttuu siitä mv:stä se biisi joten se jääköön vähäks aikaa...
PostPosted: Sun Jul 16, 2006 7:22 am

Liftrasir
Ihanko tosi?Ajattelin ostaa sen pelin joskus mutta näyttää siltä että sen hinta ei laske millään.. sweatdrop

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Jul 16, 2006 2:25 pm

Aeris89
Liftrasir
Ihanko tosi?Ajattelin ostaa sen pelin joskus mutta näyttää siltä että sen hinta ei laske millään.. sweatdrop

On se hintansa arvoinen, minusta.
Musiikki vaan vähän yksitoikkoista (tai sitten se johtuu siitä että minä en tee muuta kuin juoksentele metsissä ja tapa monsuleita, eikä siinä siis kuulu kuin kaksi eri musiikkia + fanfaarit...).

Voin minä sitä eeehkä lainata (jos, niin vielä loman aikana mielellään), jos haluat "testata" tai jotain sellaista.

Ja nyt on jalat kipeänä, tanssipeliä liian monta tuntia putkeen. Siihenkin jää koukkuun. Ää~!
Ja kun ei jalat kestä, sitä pelataan käsin twisted
PostPosted: Tue Jul 18, 2006 1:25 am

Oispa miulla pleikka mukana täällä.. crying

...tosin ei mulla oo täällä telkkaakaan... wink

Shinrin Minto

YamiEiji

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 5:46 am

Liftrasir
Aeris89
Liftrasir

On se hintansa arvoinen, minusta.
Musiikki vaan vähän yksitoikkoista (tai sitten se johtuu siitä että minä en tee muuta kuin juoksentele metsissä ja tapa monsuleita, eikä siinä siis kuulu kuin kaksi eri musiikkia + fanfaarit...).

Voin minä sitä eeehkä lainata (jos, niin vielä loman aikana mielellään), jos haluat "testata" tai jotain sellaista.

Juu voisinhan mie sitä lainata,Jokos olet pelunnut sen läpi?? whee
PostPosted: Fri Jul 21, 2006 6:59 am

Aeris89

Ehhehheen varmaan vielä pitkään aikaan pääse läpi... gonk Aina joku tulee häiritsemään pelaamistani, ja kun pitää olla siellä kesäteatterillakin... mutta mie pelailen sitä kyllikseni, sitten vaikka miittailen Rikkun kanssa jossain välissä, ja annan sen pelin sille.

Siihen jää koukkuun. Pahasti. gonk

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 8:22 am

Liftrasir
Aeris89

Ehhehheen varmaan vielä pitkään aikaan pääse läpi... gonk Aina joku tulee häiritsemään pelaamistani, ja kun pitää olla siellä kesäteatterillakin... mutta mie pelailen sitä kyllikseni, sitten vaikka miittailen Rikkun kanssa jossain välissä, ja annan sen pelin sille.

Siihen jää koukkuun. Pahasti. gonk

Ou no sitten miekin jään varmaan mrgreen Entäpä animesi ja mangasi ovatko ne vieläkin lomalla,vai joko niitä saa lainata jos tosin sulla on jotain uutta kivaa? whee
PostPosted: Tue Jul 25, 2006 3:45 am

Tuli juuri postissa Sid Meyer's Civilization IV. 3nodding En vielä kerennyt sitä asentamaan, mutta siinä on ainakin kirjaimellisesti ohjeKIRJA. o.o 224 sivua.

Tosin suuri osa siitä on tuttua tavaraa, sillä aikaisemmat Civit ovat jotenkuten hallussa. 3nodding

Taxet
Crew

Shinrin Minto

PostPosted: Tue Jul 25, 2006 3:56 am

Pikku-Timppa
Tuli juuri postissa Sid Meyer's Civilization IV. 3nodding En vielä kerennyt sitä asentamaan, mutta siinä on ainakin kirjaimellisesti ohjeKIRJA. o.o 224 sivua.

Tosin suuri osa siitä on tuttua tavaraa, sillä aikaisemmat Civit ovat jotenkuten hallussa. 3nodding

Se peli addiktoi. Varaudu unettomiin öihin. xd
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 38 39 40 41 42 43 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games