|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 4:15 pm
Mikusagi Singing Apple Mikusagi Singing Apple Först den man öppnar spelet kommer stegräknaren efter den kommer alla pokemon med hp och items efter den så kan man leka lite med dom och efter den så kommer fyra fyrkanter som jag inte fattar, den mennar jag! Det är itemfinder! biggrin Tänk på den som en radar!Jaha, den har aldrig frångat upp något, eller hur vet man om den har? o.O Precis som itemfinder i de andra spelen så måste du själv välja när du skall söka. Du pekar på den.Och sen? jag fick en signal (det kom många ringar) men jag fattar fortfarande hur jag ska leta, jag diggar de gammla itemfinder crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 4:16 pm
GrimCupid Lolz, I has Diamond. :] Haft sen de släppte den engelska versionen, yes.
Måste bara få en ditto så jag kan skaffa en mudkip. :B
Tills vidare får jag upprätthålla min Eevee-farm. *dreglar* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 10:41 pm
Singing Apple Mikusagi Singing Apple Mikusagi Singing Apple Först den man öppnar spelet kommer stegräknaren efter den kommer alla pokemon med hp och items efter den så kan man leka lite med dom och efter den så kommer fyra fyrkanter som jag inte fattar, den mennar jag! Det är itemfinder! biggrin Tänk på den som en radar!Jaha, den har aldrig frångat upp något, eller hur vet man om den har? o.O Precis som itemfinder i de andra spelen så måste du själv välja när du skall söka. Du pekar på den.Och sen? jag fick en signal (det kom många ringar) men jag fattar fortfarande hur jag ska leta, jag diggar de gammla itemfinder crying En p***k syns där saken är. I området där du fick itemfinder, och de områden (utanför städer) som kommer strax efter det är nog mest fulla av hemliga föremål.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 10:45 pm
Är det bara jag som flera gånger har lämnat min startpokémon i datorn när jag gett mig ut någonstans? Typ när jag måste ha med någon speciell pokémon eller ett ägg... Jag har pingvinen och den är inte särskilt effektiv mot merparten av de vilda pokémon man kan stöta på. Jag har den när jag går i grottor, men även då har jag en annan som är mer effektiv.
Att inte min startpokémon är starkast och mest omtyckt är nytt för mig. Måste man ha den med? >_<
Jag brukar välja eldtyp och det är bättre när man går i gräs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 3:24 am
BLASPHEMY ATT INTE HA MED SIG DEN HELA TIDEN! D:
Jag valde eldapan bara för att jag alltid kör på eld-typen och namnger dem Ichigo~ ;D
Men ta med dig den hela tiden juuu, den blir ju ashäftig när den utvecklas och blir dessutom Steel utöver Water. o:
Att alltid ha den är ju mest en principsak dessutom. n_n;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 4:00 am
Mikusagi Singing Apple Mikusagi Singing Apple Mikusagi Singing Apple Först den man öppnar spelet kommer stegräknaren efter den kommer alla pokemon med hp och items efter den så kan man leka lite med dom och efter den så kommer fyra fyrkanter som jag inte fattar, den mennar jag! Det är itemfinder! biggrin Tänk på den som en radar!Jaha, den har aldrig frångat upp något, eller hur vet man om den har? o.O Precis som itemfinder i de andra spelen så måste du själv välja när du skall söka. Du pekar på den.Och sen? jag fick en signal (det kom många ringar) men jag fattar fortfarande hur jag ska leta, jag diggar de gammla itemfinder crying En p***k syns där saken är. I området där du fick itemfinder, och de områden (utanför städer) som kommer strax efter det är nog mest fulla av hemliga föremål. jaha, men måste man då peka på alla fyra rutor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 4:03 am
Mikusagi Är det bara jag som flera gånger har lämnat min startpokémon i datorn när jag gett mig ut någonstans? Typ när jag måste ha med någon speciell pokémon eller ett ägg... Jag har pingvinen och den är inte särskilt effektiv mot merparten av de vilda pokémon man kan stöta på. Jag har den när jag går i grottor, men även då har jag en annan som är mer effektiv.
Att inte min startpokémon är starkast och mest omtyckt är nytt för mig. Måste man ha den med? >_<
Jag brukar välja eldtyp och det är bättre när man går i gräs. Detta är första gången som jag har valt en vatten starter, ångrar imig riktigt, den var ju gullig och så men kass när man är på gräss och vatten om råden, även i grottor så suger den
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 4:05 am
Shinobi_8745 BLASPHEMY ATT INTE HA MED SIG DEN HELA TIDEN! D: Jag valde eldapan bara för att jag alltid kör på eld-typen och namnger dem Ichigo~ ;D Men ta med dig den hela tiden juuu, den blir ju ashäftig när den utvecklas och blir dessutom Steel utöver Water. o: Att alltid ha den är ju mest en principsak dessutom. n_n;;;; Ja vet, min kompis sickade över apan och den dära gräs saken med träd på ruggen, fattar inte att jag kunde välja en pingvin över en apa med halva kroppen gjort av eld >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 5:43 am
Singing Apple Shinobi_8745 BLASPHEMY ATT INTE HA MED SIG DEN HELA TIDEN! D: Jag valde eldapan bara för att jag alltid kör på eld-typen och namnger dem Ichigo~ ;D Men ta med dig den hela tiden juuu, den blir ju ashäftig när den utvecklas och blir dessutom Steel utöver Water. o: Att alltid ha den är ju mest en principsak dessutom. n_n;;;; Ja vet, min kompis sickade över apan och den dära gräs saken med träd på ruggen, fattar inte att jag kunde välja en pingvin över en apa med halva kroppen gjort av eld >.< Men ugh, pingvinen är ju badass! Plus att den är den utvalda i nya pokemon tv-serien som Hikari väljer i början. :'3 Men wtf den blir ju steel! Steel pokemon kicks a**! x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 5:44 am
Alltså jag har provat början med pingvinen och fann inga som helst problem med den, dessutom ska den tydligen vara rätt bra som starter eftersom första gymmet är ju rock, och den ska vara bra vidare in i spelet också vad jag vet. o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 6:42 am
Shinobi_8745 Singing Apple Shinobi_8745 BLASPHEMY ATT INTE HA MED SIG DEN HELA TIDEN! D: Jag valde eldapan bara för att jag alltid kör på eld-typen och namnger dem Ichigo~ ;D Men ta med dig den hela tiden juuu, den blir ju ashäftig när den utvecklas och blir dessutom Steel utöver Water. o: Att alltid ha den är ju mest en principsak dessutom. n_n;;;; Ja vet, min kompis sickade över apan och den dära gräs saken med träd på ruggen, fattar inte att jag kunde välja en pingvin över en apa med halva kroppen gjort av eld >.< Men ugh, pingvinen är ju badass! Plus att den är den utvalda i nya pokemon tv-serien som Hikari väljer i början. :'3 Men wtf den blir ju steel! Steel pokemon kicks a**! x3 Vem e Hikari? o.O Va? när blir den steel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 7:33 am
När Piplup når sin tredje och sista evolution, Empoleon, så ändras den till Water/Steel och blir massa badass. :]
Ska skaffa Earthquake och någon flying-attack till min när jag orkar. Just nu är jag fullt upptagen med... erm... att springa runt! xD;
Shiiiin, fixa Ditto åt mig? >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 9:05 am
Singing Apple Shinobi_8745 Singing Apple Shinobi_8745 BLASPHEMY ATT INTE HA MED SIG DEN HELA TIDEN! D: Jag valde eldapan bara för att jag alltid kör på eld-typen och namnger dem Ichigo~ ;D Men ta med dig den hela tiden juuu, den blir ju ashäftig när den utvecklas och blir dessutom Steel utöver Water. o: Att alltid ha den är ju mest en principsak dessutom. n_n;;;; Ja vet, min kompis sickade över apan och den dära gräs saken med träd på ruggen, fattar inte att jag kunde välja en pingvin över en apa med halva kroppen gjort av eld >.< Men ugh, pingvinen är ju badass! Plus att den är den utvalda i nya pokemon tv-serien som Hikari väljer i början. :'3 Men wtf den blir ju steel! Steel pokemon kicks a**! x3 Vem e Hikari? o.O Va? när blir den steel? Hikari är flickan man kan såela i Pearl/Diamond. Grim: Du kan få en ditto ikväll om du kommer hit. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 9:49 am
Waaai, då kan jag fixa massa skoj ägg. x3
It's a date, then. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 10:09 am
Jag stoppar pingvinens utveckling, för andra formen är så ful. Jag vill att den skall bli den tredje direkt eller vara första formen hela sitt liv.
Förresten, inspirerat av kungspingvinen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|