Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Nintendo DS Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 18 19 20 21 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Drevlin
Crew

PostPosted: Tue Nov 30, 2004 1:48 pm

Red-Zan
Drevlin? Tycker jag känne rigen ditt namn från nåt^_^" ....är du känd för nåt coolt?^__^ *kollar på dig närmare* hmm?

Ehm...vet inte? confused
PostPosted: Tue Nov 30, 2004 1:58 pm

Drevlin
Red-Zan
Drevlin? Tycker jag känne rigen ditt namn från nåt^_^" ....är du känd för nåt coolt?^__^ *kollar på dig närmare* hmm?

Ehm...vet inte? confused
Drevlin är nåt kändis namn eller nåt märke eller nåt....*skakar din hand* Weee kändis du biggrin

Red-Zan

Friendly Shapeshifter

12,550 Points
  • Generous 100
  • Protector of Cuteness 150
  • Somebody Likes You 100

Drevlin
Crew

PostPosted: Tue Nov 30, 2004 2:18 pm

Red-Zan
Drevlin är nåt kändis namn eller nåt märke eller nåt....*skakar din hand* Weee kändis du biggrin

Tror inte det...hämtade det ifrån en fantasy bok jag har i bokhyllan. Tror det var ett land.
Men nu får vi sluta vara off-topic. Sorry alla andra.
PostPosted: Tue Nov 30, 2004 2:23 pm

ja sorry för offtopic thingy....så vad tycker du om dessa nya bärbara konsoler da Drevlin?^^

Red-Zan

Friendly Shapeshifter

12,550 Points
  • Generous 100
  • Protector of Cuteness 150
  • Somebody Likes You 100

Drevlin
Crew

PostPosted: Tue Nov 30, 2004 11:48 pm

Red-Zan
ja sorry för offtopic thingy....så vad tycker du om dessa nya bärbara konsoler da Drevlin?^^

Jag vet inte vilken jag ska skaffa just nu. För som det ser ut så får säkert Nintendo DS fler spel man vill ha, då skaffar jag den. Men samtidigt har jag knappt hört något om spel som ska komma till PSP så jag vill gärna veta det först. 3nodding Den som har spelen jag helst vill ha, den köper jag.
PostPosted: Wed Dec 01, 2004 6:45 am

Red-Zan
Jalkazar
Drevlin
xironghostx
mario 64 x4 verkar helgrymmt...

spelet ska ga i 60 bilder i sekunden(ett oga upfattar ca 20-30)

IJ det inte on?t att ha dubbla det d堯m vi inte ens kan uppfatta det? sweatdrop Visst, s䫥rt bra att skryta med men kan de inte s䮫a det lite iaf f?tt kanske f?ttra n姯t annat? ninja

de ger b䴴re flyt i bilderna 䶥n om du inte hinner se alla... med 20 ser det ut som skit... (en tv klarar som max 60)
tack f?nfo f?aringen p堤et Jalkazar^__^....jag sj䬶 䲠som sagt lite lat att l䲡 mig s审 specs sweatdrop

your welcome xp

Jalkazar

Jalkazar

PostPosted: Wed Dec 01, 2004 6:47 am

Drevlin
Red-Zan

Jag vet inte vilken jag ska skaffa just nu. För som det ser ut så får säkert Nintendo DS fler spel man vill ha, då skaffar jag den. Men samtidigt har jag knappt hört något om spel som ska komma till PSP så jag vill gärna veta det först. 3nodding Den som har spelen jag helst vill ha, den köper jag.

men PSP säger dom ska klara PS2 grafik men metal gear Acid å GT4 är näramare PSone tycker ja
PostPosted: Wed Dec 01, 2004 6:49 am

[ Message temporarily off-line ]

Jalkazar

xironghostx

PostPosted: Wed Dec 01, 2004 10:09 am

....
PostPosted: Fri Dec 03, 2004 12:53 am

[ Message temporarily off-line ]

Feints-

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Dec 03, 2004 2:53 am

Jalkazar
Drevlin
Red-Zan

men PSP säger dom ska klara PS2 grafik men metal gear Acid å GT4 är näramare PSone tycker ja

Mjo...har kollar bilder på MGA, och den grafiken hoppade man inte direkt för. Visst, det var rätt snyggt, men efter allt de sagt hade man hoppats på mera. Men vem vet, det kanske är som Sonys konsoler vanligtvis är (PlayStation och PlayStation 2), de kan bli riktigt bra och kraftfulla, det krångliga är bara att kunna förstå dem ordentligt och utnyttja dess kraft på rätt sätt. 3nodding
PostPosted: Fri Dec 03, 2004 3:45 am

Wth is Metal Gear Acid <.<;; *nyfiken*

~Rufus-kun~

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Dec 03, 2004 4:01 am

~Rufus-kun~

Det är ett nytt spel i Metal Gear serien som kommer till PSPn. Fast det är inte sammal vanliga sneak-'em-up spelet. Utan det tycks ha blivit ett turn baserat spel där man använder sig utav olika actions som du har på olika kort. confused Fråga mig inte riktigt hur det funkar, men det är iaf vad jag har uppfattat.
Här har du iaf en länk till lite bilder.

http://www.gamespot.com/psp/strategy/metalgearsolid/screenindex.html
PostPosted: Fri Dec 03, 2004 4:56 am

Drevlin
~Rufus-kun~

Det är ett nytt spel i Metal Gear serien som kommer till PSPn. Fast det är inte sammal vanliga sneak-'em-up spelet. Utan det tycks ha blivit ett turn baserat spel där man använder sig utav olika actions som du har på olika kort. confused Fråga mig inte riktigt hur det funkar, men det är iaf vad jag har uppfattat.
Här har du iaf en länk till lite bilder.

http://www.gamespot.com/psp/strategy/metalgearsolid/screenindex.html

oO;; låter konstigt.. *klicka på länk*

~Rufus-kun~

Jalkazar

PostPosted: Mon Dec 06, 2004 10:49 am

Drevlin
Jalkazar
Drevlin
Red-Zan

Mjo...har kollar bilder på MGA, och den grafiken hoppade man inte direkt för. Visst, det var rätt snyggt, men efter allt de sagt hade man hoppats på mera. Men vem vet, det kanske är som Sonys konsoler vanligtvis är (PlayStation och PlayStation 2), de kan bli riktigt bra och kraftfulla, det krångliga är bara att kunna förstå dem ordentligt och utnyttja dess kraft på rätt sätt. 3nodding

*disagrees*
Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 18 19 20 21 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games