|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 2:30 pm
Hej!! Jag är ny här och ville bara säga hej!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 2:34 pm
Niddler Sakana-sama Niddler Sakana-sama> Jag har en känsla av att du är rätt ensam om det. Vad jag har fått intryck av, föredrar de flesta nog artighet framför sådan direkthet. Eller neutral jag kanske ska uttrycka mig så här: "Nej, nu har du fan fel." Det är bara för att svenskar är så jävla lama. Nästan lika lama som letter. :/ Nej. De här är lama: dramallama dramallama ... stressed Nejmen, jaa... Anpassa sig till en kultur, eller inte. Det är frågan. Till viss mån gör jag det, men palla bli lam. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 30, 2007 2:19 am
*ler* Ingen gillar en besserwisser. Jag tycker att man ska spara på sina goda råd tills folk ber om dem. Om man förstår vad de menar så räcker det. Jag påpekar t.ex. inte för nysvenskar hur ord uttalas om inte ordet de använder ger en helt annan mening. Samma sak här, fattar man vad de menar fast det är felstavat så kan man låta det vara - man får helt enkelt släppa lite på sina egna förväntningar och krav om man vill kommunicera. Sen kan man bete sig annorlunda mot sina vänner som man vet inte kommer att ta illa upp om man rättar dem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 5:40 pm
Jag är inte ny här men jag har aldrig varit aktiv på forumet och tänkte att jag kanske skulle ge det en chans. Så...
Hej! heart
^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 8:04 am
Hej Kitty-N och Shizumu! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 2:08 am
heeeej... jag e ny pa gaia... en polare tipsade mig så jag provade och det var riktigt roligt exclaim wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 2:10 am
one piece! pirate arrrrrg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 2:13 am
Hej och välkommen, Sköldpaddan! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 3:02 am
Hej Svenska sköldpaddan! In på ICA Konsum och snacka med mig! :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 9:16 am
Hej! jag har bytt main acoount till Dimjardo. /squall83
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 9:18 am
Dimjardo Hej! jag har bytt main acoount till Dimjardo. /squall83 Jag har aldrig förstått att ni är samma person >_>;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 9:21 am
Mikusagi Dimjardo Hej! jag har bytt main acoount till Dimjardo. /squall83 Jag har aldrig förstått att ni är samma person >_>;Jaså, men nu vet du..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|