|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 4:28 am
Valkyria86 Mushi ~Rufus-kun~ Mushi ~Rufus-kun~ Mushi men men men! Det ska st堇ay-Rudolf gonk neutral ... Du hann före.. sad Jag ville vara det f? 岥t ocks嬠fast d堨ann jag inte gonk okay, då är jag det nästa år igen xDD ska inte vara med denna gång..Du kan vara vanlig ren? ninja Mitt gay-offer... xd sweet wink 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 4:32 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 4:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 4:35 am
Mushi Valkyria86 tror do dom g岠med p堡tt man 䲠evul 䮧el..? >.< Hm, Jag vet inte... F岠se n䲠Yannah loggar in whee Tror inte att hon ens gick med p堡tt Rudolf-renen skulle vara gay i 岡 blaugh Men, va elakt razz Hehe.. Det blir nog säkert bra.. hehe...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 5:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 5:23 am
~Rufus-kun~ Mushi ~Rufus-kun~ Mushi ~Rufus-kun~ Mushi men men men! Det ska st堇ay-Rudolf gonk neutral ... Du hann före.. sad Jag ville vara det f? 岥t ocks嬠fast d堨ann jag inte gonk okay, då är jag det nästa år igen xDD ska inte vara med denna gång..Du kan vara vanlig ren? ninja Mitt gay-offer... xd Ja vill g䲮a vara ditt gay offer xDDD domokun heart whee Usch, ren porr razz Men det är väl... Sexigt.. blaugh NEJ! Bara för det måste jag rita en sån bild gonk stressed xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 5:25 am
Mushi ~Rufus-kun~ Mushi ~Rufus-kun~ Mushi ~Rufus-kun~ Mushi men men men! Det ska st堇ay-Rudolf gonk neutral ... Du hann före.. sad Jag ville vara det f? 岥t ocks嬠fast d堨ann jag inte gonk okay, då är jag det nästa år igen xDD ska inte vara med denna gång..Du kan vara vanlig ren? ninja Mitt gay-offer... xd Ja vill g䲮a vara ditt gay offer xDDD domokun heart whee Usch, ren porr razz Men det är väl... Sexigt.. blaugh NEJ! Bara för det måste jag rita en sån bild gonk stressed xp Yeah! lägg upp den på vilka billder som helst sen xDDDD heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:14 am
Jag skulle gärna vilja var lucia men går inte det vill jag vara tärna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:12 am
JAG SKA VARA TOOOMTE! XO Och jag vill ha ett hjärta längst ut på min mössa. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:24 am
jag har skrivit upp alla fram till hit! Har fatt manga roliga forslag, det blir ett underligt luciatag men det ar OK.
memec: vad menar du med natt???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 8:11 am
jag vill vara ett paket domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 8:15 am
icedrop jag vill vara ett paket domokun jag har lagt till dig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 8:15 am
Eftersom vi skulle rosta eller sa om vem som ska vara Lucia, tankte jag att jag ocksa ska ge det en chans. Sa antingen Lucia eller tarna. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|