Name: Mystery Age: Immortal Mate: *Looking* Children: None Likes: Black and red clothes Dislikes: Bright colors
Posted: Mon Jul 11, 2005 12:56 am
Name: Amalthea Age: 23 Mate: Children: Ashley and Sarah Siblings: Amin Likes: The winter time Dislikes: Summer and hot weather
Evaesis1
Evaesis1
Posted: Mon Jul 11, 2005 12:59 am
Name: Sarah Age: 21 Mate: *Looking* Children: None Siblings: Ashley Likes: Everything rainbow Dislikes: The color black
Posted: Mon Jul 11, 2005 1:04 am
Name: Ashley Age: 19 Mate: heart Salvador heart Children: None Likes: Dancing and kissing Salvador Dislikes: Working for anything
Name: Salvador Age: 25 Mate: heart Ashley heart Children: None Likes: Ashley..Ashley..and Ashley Dislikes: Not being around her
Evaesis1
Evaesis1
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:02 pm
Name: Karez Age: 24 Mate: heart Caldre heart Children: Salvador and Christian Likes: Being by Cal's side and playing tricks on him Dislikes: When he gets angry and gives her the silent treatment
Name: Caldre Age: 25 Mate: heart Karez heart Children: Salvador and Christian Likes: Watching Karez sleep Dislikes: Her mean tricks
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:08 pm
Name: Christian Age: 23 Mate: *Looking* Children: Jazzy and Chase Likes: Dancing and shaking his tush Dislikes: Having his spotlight taken away
Evaesis1
Evaesis1
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:11 pm
Name: Crysenthia Age: 21 Mate: *Looking* Children: None Siblings: Filia Likes: Prancing around the forest Dislikes: Being alone
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:15 pm
Name: Valisilwen Age: 21 Mate: *Looking* Children: Unknown Likes: Rocking out on her guitar Dislikes: Being yelled at for playing to loud
Evaesis1
Evaesis1
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:23 pm
Name: Angelique Age: 21 Mate: heart Pierce heart Children: None Likes: Skateboarding and spraying Pierce with the hose Dislikes: Getting wet when he takes it from her
Name: Pierce Age:23 Mate: heart Pierce heart Children: None Likes: Staring into Angel's eyes Dislikes: Her getting a hold of the hose
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:26 pm
Name: Dallas Age: 25 Mate: *Looking* Children: Filia and Crysenthia Likes: Watching the stars Dislikes: Being disturbed
Evaesis1
Evaesis1
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:29 pm
Name: Jareth Age: Unknown Mate: Cannot breed Likes: Hunting creatures of the night Dislikes: Being bitten or stung
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:34 pm
Name: Sailor Gryphon Age: Unknown Mate: *Looking* Children: None Likes: Beating the Nega force and protecting the Princess Dislikes: When the princess cries
Evaesis1
Evaesis1
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:38 pm
Name: Heero Yuy Age: 17 Mate: *Looking* Children: None Likes: Gun and the self-destruction button Dislikes: Duo Maxwell and being hugged
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:40 pm
Name: Hartigan Age: 23 Mate: *Looking* Children: None Likes: The snow and ice Dislikes: Slipping on it
Evaesis1
Evaesis1
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:42 pm
Name: Shin Age: 25 Mate: *Looking* Children: None Likes: Reading any and all books possible Dislikes: People who put down his favorite authors