|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 8:52 am
Sieu ..niggar ... where you got that idea from? xd Jk but I will tell later wink then we can all sit and laugh xd hmm.... i don't think so XD but if you say so... better make it worthwhile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 8:55 am
Lemono Sieu shiro... o snap .. OO SNAP D: OOOOOOOOOOOOOOOO SNAP D: .. O SNAP D:! U COME HERE AND I WILL THROW OYSTERS AT YUOR FACE D: *hides* and for the ones who wonder why I demote you all... .. I will tell later on xd by then, we will just sit and laugh hahaha ...and nervously I'll change the subject ... omg! *feels offended* heheh.. no but seriously.. what are you hiding sieu.. what is it that we are not allowed to see.. and Isexual and Candy_loves_candy ARE allowed... i thought we were like bestest friends sad I honestly don't see anything new, or I'm really blind, could be too xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 8:57 am
^don't like! this is a setup and you know it!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 8:59 am
Setup? I'm really clueless.... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 9:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 9:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 1:35 am
zie je razz julie voeren wat in julie schild.. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 2:13 am
Nee, dat is echt niet waar. Volgens mij weet hij zelf nog niet eens wat ie wil. xd blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 5:47 am
candy_loves_candy Nee, dat is echt niet waar. Volgens mij weet hij zelf nog niet eens wat ie wil. xd blaugh Nou, dat kan wel best kloppen, aangezien het SIEU is xd Er zijn namelijk wat mensen die balen dat ze niet meer op de eerste pagina staan xd I feel sorry for my poor ears that have to hear all that stuff... (gezeur) xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 6:07 am
ja nee.. ik denk eigenlijk dat hij gewoon houdt van de oproer en ophef die nu gemaakt word... xd terwijl er helemaal niets is... of hij wilt gewoon zelf de touwtjes in handen hebben :E
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 6:34 am
Wie weet wat het is, met hem weet je het nooit. Misschien issie iets van plan, naja, we komen er ooit vanzelf achter wat het is/was.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 7:08 am
candy_loves_candy Wie weet wat het is, met hem weet je het nooit. Misschien issie iets van plan, naja, we komen er ooit vanzelf achter wat het is/was. maar wat als het ooit in de vergeet-pot gestopt word.... wat gebeurd er dan met deze "nieuwsgierigheid" die diep in me verborgen zit? zal die dan ook vergeten zijn en dan ergens schuilen diep in mijn brein.. dat zal mijn karakter vast beinvloeden.... aub zeg het dus razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 7:09 am
Lemono candy_loves_candy Wie weet wat het is, met hem weet je het nooit. Misschien issie iets van plan, naja, we komen er ooit vanzelf achter wat het is/was. maar wat als het ooit in de vergeet-pot gestopt word.... wat gebeurd er dan met deze "nieuwsgierigheid" die diep in me verborgen zit? zal die dan ook vergeten zijn en dan ergens schuilen diep in mijn brein.. dat zal mijn karakter vast beinvloeden.... aub zeg het dus razz Dan moet je het aan hem vragen, ik weet echt NIET waar hij meebezig is. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 7:10 am
candy_loves_candy Lemono candy_loves_candy Wie weet wat het is, met hem weet je het nooit. Misschien issie iets van plan, naja, we komen er ooit vanzelf achter wat het is/was. maar wat als het ooit in de vergeet-pot gestopt word.... wat gebeurd er dan met deze "nieuwsgierigheid" die diep in me verborgen zit? zal die dan ook vergeten zijn en dan ergens schuilen diep in mijn brein.. dat zal mijn karakter vast beinvloeden.... aub zeg het dus razz Dan moet je het aan hem vragen, ik weet echt NIET waar hij meebezig is. xp jah dat was ook voor sieu bedoelt razz spammer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|