|
|
|
|
Posted: Wed May 28, 2008 7:03 am
Etsikääpä "Nortikka" Parodiasarjaa Narutosta on ilmeisesti tehty yli 40 jaksoa. Kaverini tulee joka päivä sanomaan: "PD, lyö sitä pavulla!" En oo itte vielä kattonu, kun toi Naruton kattominen on vielä kesken, kuulemma ei voi enää katsoa kunnolla Narutoa jos on katsonut kyseistä sarjaa.
En siis itse ole katsonut, mutta kehuja on saanut. Sarja on siis dubattu suomeksi.
Toinen on Pasila Erittäin hyvä suomalainen sarja, jonka olen katsonut. Siihen ollaan ilmeisesti tekemässä kakkoskautta. Jaksot voi katsoa erikseenkin, mutta suosittelen vahvasti katsomaan ensin ykkösjakson ja sitten muut.
En vaan jaksanut linkittää.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 30, 2008 3:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 30, 2008 12:17 pm
Let's-a-go! Automatic Mario. Marioa anime/videopelimusiikin tahtiin. En saanut selvää videon nimestä, en osaa. ...Kumikyoku "Nico Nico Douga"? sweatdrop Joka tapauksessa, hauska se on. A**hole Mario. Tuon katsominen sattuu. Etenkin kun olen itse niin paska Marion pelaaja biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 1:51 am
Liftrasir Let's-a-go! Automatic Mario. Marioa anime/videopelimusiikin tahtiin. En saanut selvää videon nimestä, en osaa. ...Kumikyoku "Nico Nico Douga"? sweatdrop Joka tapauksessa, hauska se on. A**hole Mario. Tuon katsominen sattuu. Etenkin kun olen itse niin paska Marion pelaaja biggrin No voihan herran perkele. surprised Ensimmäisestä videosta huomaa että joillain on aivan turhan liian paljon aikaa käsillään. Toinen oli hyvä. Kyllä hieman naurahdin kun älysin homman pointin. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 16, 2008 10:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 16, 2008 2:02 pm
Soittorasioiden pimputus tulee tulee siitä, kun metallilätykkä osuu pieneen piikkiin pyörivässä kerässä. Näyttää aivan tuolta, joten tuskin tuo on niin monimutkainen homma kuin miltä aluksi näyttää...Kai. Söpöä kummiskin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 24, 2008 9:47 am
KLIKTää on hauska ja ne muutkin How To Be videot. Ohje emoiksi haluaville.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 7:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 3:46 am
rockfever KLIKTää on hauska ja ne muutkin How To Be videot. Ohje emoiksi haluaville. Tuli kyllä päivän parhaimmat naurut tästä :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2008 12:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 02, 2009 7:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 2:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 12:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2010 1:15 am
Pari hauskaa videota voisi taas tänne laittaa... Pokemon-väkivaltaa! Kannattaa katsoa myös muita Jurpon "peliarvosteluja". Nää on hyviä! biggrin Kanahkan Jouluepisodi Tästä minulle tulee aina niin jouluinen olo. On tullut tavaaksi katsoa joka vuosi joulun alla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|