|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 6:54 am
•♥• doen we dan een weekje later? zou ik wel fijn vinden.
oh gaan we eigenlijk ook nog wat eten? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 8:48 am
Calahara surprised snel beantwoord zeg! bedankt voor de antwoorden nog 1 vraag XD is het handig dat we geld meenemen (behalve voor reis en ingang)? zo ja hoeveel? Ik denk dat we dat pas rond die tijd kunnen beslissen XD Ik bedoel, sowieso voor entree en reisgeld, maar als je zelf nog wat wilt kopen heb je dat ook nodig XD Ligt echt aan jezelf. 11 maart kan ik ook wel Darlaa smile . Ik weet alleen niet of daar een restaurantje in de buurt is. Dierentuin restaurant geen idee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 12:37 pm
ik zou wel willen komen dit keer, alleen tis een beetje duur, 33 euro voor een retourtje... moet ff kijken of ik wel genoeg geld heb.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 2:20 am
11 maart is bij mij weer net voor allemaal deadlines. Dx Maargoed, zal wel zorgen dat ik alles eens op tijd af krijg. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 2:38 am
Dus het wordt veranderd naar 11 maart? Als je hulp nodig hebt OKP....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 2:46 am
kittyocean Dus het wordt veranderd naar 11 maart? Als je hulp nodig hebt OKP.... Hoe bedoel je hulp? @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 2:48 am
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Dus het wordt veranderd naar 11 maart? Als je hulp nodig hebt OKP.... Hoe bedoel je hulp? @_@Met je deadlines
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 2:50 am
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean Dus het wordt veranderd naar 11 maart? Als je hulp nodig hebt OKP.... Hoe bedoel je hulp? @_@Met je deadlines Valt weinig aan te helpen. Tenzij je goed bent in ontwerpdocumentatie misschien? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 2:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 2:55 am
Dat heeft er niks mee te maken. xD Mja. Waarom komt het voor Darlaa op 11 eigenlijk beter uit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 2:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 3:20 am
Klinkt leuk, maar ik weet niet of ik mee mag sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 11:34 am
ik kan zeer zeer waars mee 4laugh Samen met mijn 'Gaia zus': Septa Nenharma. Ze zit al lang niet meer op gaia ma goed sweatdrop
Volgens het trein schema is het vroegste wat wij in Arnhem kunnen zijn +/- 10 uur. Dan moeten we om 7! de trein al pakken xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 10:38 pm
Zakou Nenharma ik kan zeer zeer waars mee 4laugh Samen met mijn 'Gaia zus': Septa Nenharma. Ze zit al lang niet meer op gaia ma goed sweatdrop
Volgens het trein schema is het vroegste wat wij in Arnhem kunnen zijn +/- 10 uur. Dan moeten we om 7! de trein al pakken xD Septa... die was toch ook lid XD? Enniewee, YAY! Wilde dus vragen: gaat het nog wel door? XD Nou, hieruit maak ik dus JA op =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 12:32 am
kittyocean Zakou Nenharma ik kan zeer zeer waars mee 4laugh Samen met mijn 'Gaia zus': Septa Nenharma. Ze zit al lang niet meer op gaia ma goed sweatdrop
Volgens het trein schema is het vroegste wat wij in Arnhem kunnen zijn +/- 10 uur. Dan moeten we om 7! de trein al pakken xD Septa... die was toch ook lid XD? Enniewee, YAY! Wilde dus vragen: gaat het nog wel door? XD Nou, hieruit maak ik dus JA op =D Gezellig. :3 10 uur is goedgenoeg lijkt me?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|