|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:11 am
Mushi Hopey Bilderna är så otroligt söta och.. Waah! whee Vill du ha någon? 4laugh priset är ännu inte satt, så... Frivilligt hur mycket du vill ge. sweatdrop Dock så är jag VÄLDIGT tacksam för letter och sådant... Quest = Dyrt... gonk Oh, kanske.. Jag är som också på quest, inte börjat än.. Men håller på att spara.. Så jag kan inte betala såå mycket.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:23 am
Mushi Hopey Mushi Hopey Bilderna är så otroligt söta och.. Waah! whee Vill du ha någon? 4laugh priset är ännu inte satt, så... Frivilligt hur mycket du vill ge. sweatdrop Dock så är jag VÄLDIGT tacksam för letter och sådant... Quest = Dyrt... gonk Oh, kanske.. Jag är som också på quest, inte börjat än.. Men håller på att spara.. Så jag kan inte betala såå mycket.. sweatdrop Haha, Kolla min Quest d塠 blaugh Det l䲠vara det s䭳ta offret f?orts p堬䮧e! domokun Spela roll, K?na f岠best䭭a priset hittills. 3nodding Men jag är jättedålig på att bestämma sånt.. Så du måste bestämma.. Bara det inte blir över 2k.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:24 am
Hopey Mushi Hopey Mushi Hopey Bilderna är så otroligt söta och.. Waah! whee Vill du ha någon? 4laugh priset är ännu inte satt, så... Frivilligt hur mycket du vill ge. sweatdrop Dock så är jag VÄLDIGT tacksam för letter och sådant... Quest = Dyrt... gonk Oh, kanske.. Jag är som också på quest, inte börjat än.. Men håller på att spara.. Så jag kan inte betala såå mycket.. sweatdrop Haha, Kolla min Quest d塠 blaugh Det l䲠vara det s䭳ta offret f?orts p堬䮧e! domokun Spela roll, K?na f岠best䭭a priset hittills. 3nodding Men jag är jättedålig på att bestämma sånt.. Så du måste bestämma.. Bara det inte blir över 2k.. sweatdrop Under 2k är helt okey. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:33 am
Hopey Mushi Hopey Mushi Hopey Mushi Hopey Bilderna är så otroligt söta och.. Waah! whee Vill du ha någon? 4laugh priset är ännu inte satt, så... Frivilligt hur mycket du vill ge. sweatdrop Dock så är jag VÄLDIGT tacksam för letter och sådant... Quest = Dyrt... gonk Oh, kanske.. Jag är som också på quest, inte börjat än.. Men håller på att spara.. Så jag kan inte betala såå mycket.. sweatdrop Haha, Kolla min Quest d塠 blaugh Det l䲠vara det s䭳ta offret f?orts p堬䮧e! domokun Spela roll, K?na f岠best䭭a priset hittills. 3nodding Men jag är jättedålig på att bestämma sånt.. Så du måste bestämma.. Bara det inte blir över 2k.. sweatdrop Under 2k är helt okey. 3nodding .. *Peta p媠Du best䭭a.. gonk Um, okey... xp 1.5k? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:36 am
Mushi Hopey Mushi Hopey Mushi Hopey Mushi Hopey Bilderna är så otroligt söta och.. Waah! whee Vill du ha någon? 4laugh priset är ännu inte satt, så... Frivilligt hur mycket du vill ge. sweatdrop Dock så är jag VÄLDIGT tacksam för letter och sådant... Quest = Dyrt... gonk Oh, kanske.. Jag är som också på quest, inte börjat än.. Men håller på att spara.. Så jag kan inte betala såå mycket.. sweatdrop Haha, Kolla min Quest d塠 blaugh Det l䲠vara det s䭳ta offret f?orts p堬䮧e! domokun Spela roll, K?na f岠best䭭a priset hittills. 3nodding Men jag är jättedålig på att bestämma sånt.. Så du måste bestämma.. Bara det inte blir över 2k.. sweatdrop Under 2k är helt okey. 3nodding .. *Peta p媠Du best䭭a.. gonk Um, okey... xp 1.5k? sweatdrop *Räkna på fingrarna* .. Inte mycket kvar till min quest då.. Men okieh dokieh 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:16 am
Valkyria86 Mushi Nu har jag fått veta att pojkarna mår okey! whee Så nu kan jag smått börja fixa igen, Fast nu är bara problemet... Min muspekar grej är hel sär och gör lite som den vill, så därmed lär det ta tid eftersom att jag får göra om allt flera gånger gonk stressed Men okey, Valkyria: Det står info om hur mycket dom kostar längre ner. 3nodding Du får själv bestämma hur mycket en sådan är värd just nu... xp Men pengar eller dyra items vore bra eftersom att jag är på ett "omöjligt" quest... domokun Mjo, det jag menade, 䲠s堯troligt d嬩g p堰riser >.< Hm, okey... Um... Samma som Hopey betalar kanske?` smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:43 am
Och så var Gandiloulou's klar! 3nodding  Den är dock förminskad... Dumma Photobucket! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|