|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 10:51 am
Aeris89 miraakkeli_88 hm...mangaa suomeksi?no mika ettei! Ranma ja Conan ovat ihan jees... toista sanoisin One Piecesta.. lainaten Yukia voisin sanoa nain: It's awful.I try to forget it, but then my memory wakes up screaming! stare etta sellaista...englannin kielinen manga rulez! lopuksi-> 1.InuYasha 2.Gravitation 3.Ranma 1/2 4.Legal drug/Fake 5.Angel Sanctuary taytyy kyll sanoa etta jarjestys aina vaihtelee..mika millonki innostaa..tanaan talla tavalla..huomenna ehka jotenkin muuten mika se tama on Legal drug?? sweatdrop meika BAKA mrgreen hm...Legal Drug on Clampin sarjoja...mie oon lukenu kaks ja ne oli tyypillista Clamppia 3nodding jepjep..kaks jatkaa on hommissa (voiko sita sanoa apteekiksi? sweatdrop )..no kummiski semmosessa kaupassa mutta he tekevat myos muitakin toita..en kerro tassa ny enempaa...tutustukaa niin tiedatte 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:57 am
Tastahan on meinannu tulla vallan Shonen-Ai keskustelu... xD; No... Jatketaas sitten alkuperaisesta aiheesta, joka kyllakin myos kasittelee tuota asken mainittua tyylisuuntaa kun kerran miun mangoista on kyse. ^_~
Eli, ostan enaa vain Ranmaa suomenkielisista ja aion kerata koko sarjan. Ei se nyt niin kovin eikoista ole, koska toistaa itseaan niin pahasti, eika Ranman ja Akanen suhde etene mihinkaan. Plaah... Mutta kuitenkin. Conanin hankkimisenlopetin vol4:n kohdalla ja menin myymaan divariin ne. One Piecea en oo ees lukenu, ja jostain syysta ei edes kiinnosta. Tieda siita sitten...
Mutta mun on helppoa listata kaikki mangat joita olen alkanu kerailla koska siita tuleevarmaan just viis... Pitaa vaan miettiia et josparemmuusjarjestykseen pitaa laittaa... *hmmmmm*
1. D.N.Angel 2. FAKE 3. Gravitation 4. Ranma 5. Magic Knight Rayearth
Siina ne olikin. Ku olis enemi rahaa ni menisin taas ostaan lisaaluettavaa~... cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 4:27 am
En ole suomennettuja mangoja juuri lukenut, mutta miusta on tosi hieno homma, etta niita tehdaan. Saadaan manga "tavallisen" kansankin tietouteen vahitellen. heart Sitapaitsi ne ovat halvempia, kuin englanninkieliset mangat. Aion kylla alkaa ostaa One Piecea suomeksi kunhan ne paasevat volumeen kuusi (omistan niita muistaakseni viisi englanniksi) eli ihan kohta.
Manga top 5: Bleach, Death Note, Hunter x Hunter, Banana Fish ja Naruto.
Pidan kaikista eniten shounen-mangasta. Tykkaan myos lukea boylove-mangoja, mutta niiden juonet ovat kylla turhan usein jostain aika syvalta. Shounen manga rulettaa. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 9:21 am
Tassa on taas ehtinyt hiukan lukea mangaa.
Monster Collection oli erittain hauska ja natisti piirrettya. Todellista sahlaysta ja erilaisten otusten summonointia. Vahan Slayers tyyliin. Pidin kovin.
Kare First Love... No... se on ihan kiva shoujo manga, semmoinen perus ihmissuhdejuttu, mutta pidan.
Banana Fish...! heart (Se on muuten shoujoa kanssa... razz Koko sarjassa ei kylla ole naispuolisia henkiloita yhtaan... *grin*) Viimeinkin kasi ilmestyi. biggrin
Hum... Olikos muuta, Basara. No mutta... Sekin on shoujoa... Mikahan tassa nyt on... Lukeutuu suosikkeihini myos. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2005 6:34 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 6:13 am
*click* Loysin tuollaisen ihan... katevan esittelyn FAKE:sta. Pari pikkukuvaakin paasee nakemaan. ._.'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 11:05 am
Jee, Tokyo Mew Mew:ta ruottiksi xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 4:16 pm
Enpas ole ikina tainnut suomeksi kaannettyyn mangaan tarttua.. jotenkin olen aina ehtinyt saada huonon kuvan kaikesta ennen kuin olen itse ehtinyt lukea ja miun asennevammat on aina pahimmasta paasta niin paatyvat suoraan 'boikottiin'. ^^;
Koyhan opiskelijan budjetilla ei ole tullut paljoa muuta kuin Battle Royalea ja Priestin ensimmainen osa ikina ostettua ja siksi myoskaan luettua. Battle Royale tosin kaikkien aikojen suosikki siita mita olen ikuna lukenut.
Genreista ei voi sittemmin kai myoskaan sanoa mitaan kun en paljoa lue (viela ole lukenut.. ehka sitten jos tassa toihin joskus paasis.. sweatdrop ), mutta kylla tuo animen katselu ainakin aika lailla silla vakavemman ja toiminnallisen puolella on.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 5:42 am
Tulipas ostettua synttarilahjaksi kaverille Faken eka osa, kun se on sita jo pitkaan halunnut.... tulee vaikea luopua siita XD pitaa kayda ostaan omakin kappale.
Joo ja Tsubasaakin ostettua tuli ^^
Death Notea, jonka pitaisi olla suosikkilistallani luen taas netista, kun olen laiska enka jaksa(/saa >_>) tilata mistaan ja koska Tampere on mangakoyha >_> Toki tuolta kaikki Faken osat, tahan mennessa ilmestyneet Tsubasat sun muut loytyy, mutta loppujen lopuksi valikoima harvoin vaihtuu...
...tai ei se nyt oikeastaan niin mangakoyha ole.
...se kylla pannii kun en ehtinyt Hellsingia ostaan ennen kuin ne kaikki vietiin...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 6:44 am
Luwina Jee, Tokyo Mew Mew:ta ruottiksi xd Aaaaargh!!!!!EIiiiiiiiii!!!! eek ruotsiksi?!? voi eieieieieieiei!!!!!!mista lahtien sie oot ollu tommonen ruotsi intoilia? tai sehan on hieno tapa oppia ruotsia mutta silti! jotain rajaa...hehheh wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 7:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 12:18 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 11:07 pm
miraakkeli_88 Luwina miraakkeli_88 Luwina Jee, Tokyo Mew Mew:ta ruottiksi xd Aaaaargh!!!!!EIiiiiiiiii!!!! eek ruotsiksi?!? voi eieieieieieiei!!!!!!mista lahtien sie oot ollu tommonen ruotsi intoilia? tai sehan on hieno tapa oppia ruotsia mutta silti! jotain rajaa...hehheh wink Jos ei ruottia opi, niin ainaki hauskaa on. D䲠men 䮠en miljon arter lever tillsammans... jorden... och klockan 䲠nio xd stressed . Ja aanitehosteekki on hienosti ruottinnettu, haluakko lainaan? blaugh jaa-a...saas naha vajoanko niin syvalle syvyyksiin etta sen tekisin*harkitsee* okei...sovittu! blaugh sweatdrop ekana paivana sitten eiko vain?ja muista sitte kans se ...hm...ootas mika sen nimi oli..siis sen sarjan mita ma just luin ku koulu p䤴ty? sweatdrop loistava muisti mulla! no...sie saat lainaan taas Inua ja...jotain muutakin... cool Jee! mrgreen Ja se oli Hana-Kimi. (Ja saat lainaan myos Chrono Crusadea, paaosanesittaja; nunna xd . Mutta sain tietaa sen vasta liian myohaan...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 8:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 12:38 am
Hohhoijaa... Pitaisi nyt ensi viikolla paasta sinne Helsinkiin, ainakin Suomalaiseen kun ollaan perheen kanssa liikkeella, niin saisin Deen ja Ryon rakkaustarinalle jatkoa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|