|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:58 am
Sostrate Mr_RPG 1.Vi sitter i gillet för att folk inte spammar här... <.<;; Varför finns det redan sjukt många spamtrådar då? som folk faktiskt skriver i också. O_ó eller hur. +/- tråden, dagens ros/tistel, hur mycket guld har du, alla dom där är bara värsta spamtrådarna. nu kanske inte du menade dom men doh. <.<; men jag håller med vad som står. I mean c'mon. ._. it was hapi hapi times when folk gjorde lite annat än följde reglerna helatiden. nu suger det rätt hårt alltså.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:00 pm
Ruska Mr_RPG Isåfall spelmusik... men det finns en tråd för det också... Men du, det finns trådar för allt. Hur ska man kunna föra en diskussion om man måste springa runt i typ tio trådar? Då borde man ha ett sådant speciellt ämne så att man kan skapa en ny tråd om det...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:01 pm
Dalahästen, eller vad gillet nu heter, verkar passa bättre för er.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:05 pm
Mikusagi Dalahästen, eller vad gillet nu heter, verkar passa bättre för er.Orka gillen längre?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:05 pm
Mr_RPG Ruska Mr_RPG Isåfall spelmusik... men det finns en tråd för det också... Men du, det finns trådar för allt. Hur ska man kunna föra en diskussion om man måste springa runt i typ tio trådar? Då borde man ha ett sådant speciellt ämne så att man kan skapa en ny tråd om det... Men blir det inte samma sak då också? Det är ju tydligen "speciella" ämnen för de som redan finns, så man ska skapa ännu en tråd för att man inte får diskutera om saken? Wau: Det var bra exempel och jag menade delvis dem :3 det finns faktiskt sjukt många och jag fattar inte varför folk blir så spasmiska över en ny, när det tydligen inte gör nåt att ha 10 trådar för i princip samma sak?;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:06 pm
Mr_RPG Ruska Mr_RPG Isåfall spelmusik... men det finns en tråd för det också... Men du, det finns trådar för allt. Hur ska man kunna föra en diskussion om man måste springa runt i typ tio trådar? Då borde man ha ett sådant speciellt ämne så att man kan skapa en ny tråd om det... Va? Varför?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:07 pm
Wunju Mikusagi Dalahästen, eller vad gillet nu heter, verkar passa bättre för er.Orka gillen längre? Det finns en knapp med texten "Quit Guild" längre upp på sidan, och btw, varför fortsätter i ifall ni inte orkar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:08 pm
Wunju Mr_RPG Ruska Mr_RPG Isåfall spelmusik... men det finns en tråd för det också... Men du, det finns trådar för allt. Hur ska man kunna föra en diskussion om man måste springa runt i typ tio trådar? Då borde man ha ett sådant speciellt ämne så att man kan skapa en ny tråd om det... Va? Varför? Ruska springa runt i typ tio trådar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:08 pm
Wunju Mr_RPG Ruska Mr_RPG Isåfall spelmusik... men det finns en tråd för det också... Men du, det finns trådar för allt. Hur ska man kunna föra en diskussion om man måste springa runt i typ tio trådar? Då borde man ha ett sådant speciellt ämne så att man kan skapa en ny tråd om det... Va? Varför? För att inte störa andra som postar, som kanske vill bara visa vad dom lyssnar på eller liknande, mitt i när ni håller en disskution om eran barndom, som låten ni lyssnar på påminner er om? Eller något liknande.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:11 pm
Valgarv Wunju Mr_RPG Ruska Mr_RPG Isåfall spelmusik... men det finns en tråd för det också... Men du, det finns trådar för allt. Hur ska man kunna föra en diskussion om man måste springa runt i typ tio trådar? Då borde man ha ett sådant speciellt ämne så att man kan skapa en ny tråd om det... Va? Varför? För att inte störa andra som postar, som kanske vill bara visa vad dom lyssnar på eller liknande, mitt i när ni håller en disskution om eran barndom, som låten ni lyssnar på påminner er om? Eller något liknande. Så du menar att man ska posta i princip samma sak där också, fast med mer text?O_o erhn Jag tänker quote:a Jetzudan Rebirth
Snack kommer från och med nu vara tillåtet, om ni nu vill diskutera saker...Då är det väl knappast störigt? Vad är det som är så störigt föresten med att sätta in en fin liten text, när det enda man gör so far i musiktråden är att posta vad man lyssnar på för tillfället? ÅH NEJ >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:12 pm
Valgarv Wunju Mr_RPG Ruska Mr_RPG Isåfall spelmusik... men det finns en tråd för det också... Men du, det finns trådar för allt. Hur ska man kunna föra en diskussion om man måste springa runt i typ tio trådar? Då borde man ha ett sådant speciellt ämne så att man kan skapa en ny tråd om det... Va? Varför? För att inte störa andra som postar, som kanske vill bara visa vad dom lyssnar på eller liknande, mitt i när ni håller en disskution om eran barndom, som låten ni lyssnar på påminner er om? Eller något liknande. Word.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:13 pm
Sostrate Valgarv Wunju Mr_RPG Ruska Men du, det finns trådar för allt. Hur ska man kunna föra en diskussion om man måste springa runt i typ tio trådar? Då borde man ha ett sådant speciellt ämne så att man kan skapa en ny tråd om det... Va? Varför? För att inte störa andra som postar, som kanske vill bara visa vad dom lyssnar på eller liknande, mitt i när ni håller en disskution om eran barndom, som låten ni lyssnar på påminner er om? Eller något liknande. Så du menar att man ska posta i princip samma sak där också, fast med mer text?O_o erhn Jag tänker quote:a Jetzudan Rebirth
Snack kommer från och med nu vara tillåtet, om ni nu vill diskutera saker...Då är det väl knappast störigt? Vad är det som är så störigt föresten med att sätta in en fin liten text, när det enda man gör i musiktråden är att posta vad man lyssnar på för tillfället? ÅH NEJ >_> Det var bara ett exempel, som sagt. Menade inte den tråden precis, men i andra. Som t.ex Konsthörnan, som har en Kommentars-tråd. Men ändå skriver folk sina kommentarer där man postar bilder till och från? [EDIT] Och det är inget direkt som är störigt att lägga till en extra text i sin post, angående kanske en egen kommentar till saker och ting, men det kanske inte tillåts av personen som gjort tråden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:15 pm
kay, I'm going to bed now. I'll see how this turned out tomorrow, Cya and good luck~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:19 pm
Valgarv Det var bara ett exempel, som sagt. Menade inte den tråden precis, men i andra. Som t.ex Konsthörnan, som har en Kommentars-tråd. Men ändå skriver folk sina kommentarer där man postar bilder till och från? Alltså, jag vet inte o_O folk postar fortfarande där ändå och det är väl inga problem? det är väl inte svårt att kolla en-två sidor bakåt heller för den delen? Känner att den har dött lite bara för det. Nu är det väl...o.O tja...tre pers som postat regelbundet..innan var det minst dubbelt så många som visade. Folks bilder kommer förr eller senare ändå försvinna från senaste sidan. Inga problem i Foton på er själva-, sy- eller Fototråden o.O Edit: Nu vet jag inte hur aktiv Ice är men jag har inte hört mycket från den tösen förutom när hon postat bilder på sig själv o.o; Inga klagomål so far?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|