|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 6:22 am
er gebeurt niet veel op gaia de laatste tijd. Minder scams, zelfs 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 12:17 pm
That's a good thing XD. Maar er is ook wenig plot of events. Ik weet dat het moeilijk is om de site te onderhouden, maar ze wachten er echt veel te lang mee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 5:34 am
kittyocean That's a good thing XD. Maar er is ook wenig plot of events. Ik weet dat het moeilijk is om de site te onderhouden, maar ze wachten er echt veel te lang mee ja dat klopt confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 2:22 pm
De guilds gaan offline O_o als iemand dit nog leest... tot dinsdag dan maar crying
edit: phew uitgesteld tot maandag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 4:47 am
Idd blij tot maandag: zou zonde zijn voor ons Ball dit weekend!!! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 11:33 am
ik had ergens al plaatjes (screenshots) gezien van gaia towns ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 12:15 pm
~[Hikari]~ ik had ergens al plaatjes (screenshots) gezien van gaia towns ... Oi, als die maar niet illegaal waren, want dan heeft die persoon zelfs kan op een ban! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 1:36 pm
Waneer en hoe lang gaan de guilds of ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 1:47 pm
Elfinzu Waneer en hoe lang gaan de guilds of ? Maandag en dinsdag, maar vraag me niet wanneer op maandag en dinsdag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 1:50 pm
Darlaa Elfinzu Waneer en hoe lang gaan de guilds of ? Maandag en dinsdag, maar vraag me niet wanneer op maandag en dinsdag xd Gaia stelt altijd alles later uit. Het zal wel dinsdag worden 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 2:18 pm
Gaia is erg ''MOO'' bezig. whee Is zo sloom als hell.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 3:08 pm
Cerezoss no Kandimai Gaia is erg ''MOO'' bezig. whee Is zo sloom als hell. gister was het traag, vandaag gaat ie wel lekker, of het moet aan mijn compie gelegen hebben. Silverbleed: ja daarom uiteindelijk weet je het toch nooit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:18 am
De guilds zijn de afgelopen dagen soms ineens erg traag.. Maar wat gaan ze met de guilds doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:19 am
IcedEarth De guilds zijn de afgelopen dagen soms ineens erg traag.. Maar wat gaan ze met de guilds doen? subfora enzo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:21 am
number_17 IcedEarth De guilds zijn de afgelopen dagen soms ineens erg traag.. Maar wat gaan ze met de guilds doen? subfora enzo... What the f*** is dat?? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |