|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 6:51 am
.~Horsie~Anne~. XDmaster4 kittyocean    Kiek en ik hadden een weddenschap wie het eerste thuis zou zijn ^_^ Als ze me iets langer aan de praat had gehouden had ik mijn tram gemist, en had ze zeker gewonnen XD Ik was 21.45 thuis XD Enniewee, ik zal morgen een verslag bla bla... en ik heb enkel dierenfoto's XD Sorry XD Ik fotografeer nooit mensen dus komt het nooit in mij op. MAAR! Ik heb wel het gastenboekje, wat ik morgen ook in elkaar draai en scan ^_^ En XD Master, ja ik ben echt een ukkie XD kleinste (maar oudste XD) van de groep! OKP meldde wel dat er een boekenfestijn misschien in Nieuwegein komt, met goedkope manga.... en Nieuwegein is MIJN hometurf en zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer ^_^ Een soort submeetinkje? En Anne, ik had het juist voorspeld! Jij zou een topic maken ^_^ Dat dacht ik al =D De andere topic wordt spoedig gesloten en in het archief OF de Event Hall gedaan (het was immers een soort van event, en wordt die ook nog eens gebruikt XD). En voor de volgende meeting wordt dan een nieuwe topic gemaakt ^_^ We hebben wel de voordelen en nadelen van een pretpark als meetingplek bekeken; tot nu toe is een Dierentuin het gezelligst. Oh ja, Anne, ik heb wel een foto van onze 'GuildHouse' XD Alleen hadden we wel last van een kraker =P I made all the images myself! Do not steal them please!  dat viel me als eerste op XD en mischien weet ik ook nog wel iets leuks voor een meet (waar ik wel kan komen) in eindhoven hebben ze een iets en dat heet laserquest dat is erg leuk (wel best duur) je moet elkaar met laserpistooltjes neerschieten en als je dan iemadn raakt krijg je een punt degenemetde meeste punten wint Ik geloof dak daar op Beeksebergen ook over heb gelezen. maar voor jou is het toch geen probleem om naar Tilburg te reizen? xd nee das geen probleem nee XD (wist gister nog niet waar beekse bergen was XD) het is ook maar een ideetje (komt de volgende snel ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 6:58 am
Waar zijn de oetjes crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 7:33 am
4laugh vette foto's ik barste in lachen uit toen ik ons guildhuis zag xD
Oetjes? 0.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:01 am
Ziet er wel supergezellig uit! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:12 am
Rawr! domokun
Ik verveel me. Sorry. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:18 am
Zakou Nenharma 4laugh vette foto's ik barste in lachen uit toen ik ons guildhuis zag xD
Oetjes? 0.o •♥• Inside joke, jou had to be there talk2hand
whee neej das lullig XD sorry bedoelde het niet zo XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:23 am
ik verwachte al zo'n antwoord xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:25 am
Zakou Nenharma ik verwachte al zo'n antwoord xD •♥• En dat was dus de inside joke.. whee dat mensen die er niet bijwaren een inside joke doen ervaren.. XD Maar jij bent te lief, kon ook niks aan doen : ( ... ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 9:46 am
He! nee toch! Nu eheft iedereen tijd gehad om te tekenen, en ik moest alles maar ff snel doen blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 10:01 am
Darlaa Zakou Nenharma ik verwachte al zo'n antwoord xD •♥• En dat was dus de inside joke.. whee dat mensen die er niet bijwaren een inside joke doen ervaren.. XD Maar jij bent te lief, kon ook niks aan doen : ( ... ^_^ •♥• bahbahbah, stelletje viezeriken blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 10:02 am
.~Horsie~Anne~. He! nee toch! Nu eheft iedereen tijd gehad om te tekenen, en ik moest alles maar ff snel doen blaugh Krijg jij de volgende keer de meeste tijd!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 10:03 am
Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma ik verwachte al zo'n antwoord xD •♥• En dat was dus de inside joke.. whee dat mensen die er niet bijwaren een inside joke doen ervaren.. XD Maar jij bent te lief, kon ook niks aan doen : ( ... ^_^ •♥• bahbahbah, stelletje viezeriken blaugh Niet haar schuld smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 10:11 am
kiek Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma ik verwachte al zo'n antwoord xD •♥• En dat was dus de inside joke.. whee dat mensen die er niet bijwaren een inside joke doen ervaren.. XD Maar jij bent te lief, kon ook niks aan doen : ( ... ^_^ •♥• bahbahbah, stelletje viezeriken blaugh Niet haar schuld smile zeg ik ook niet wink Ik zou zelf ook wel zo'n "streek" uithalen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 10:49 am
kiek Waar zijn de oetjes crying Als het goed is heb ik er wel een foto van surprised *Moet ze gouw wat beter maken om te kunnen posten ^^;* Nice photos Kitty, btw :3 *Heeft ze allemaal opgeslagen, net zoals de paginas ^^*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 11:11 am
Zakou Nenharma kiek Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma ik verwachte al zo'n antwoord xD •♥• En dat was dus de inside joke.. whee dat mensen die er niet bijwaren een inside joke doen ervaren.. XD Maar jij bent te lief, kon ook niks aan doen : ( ... ^_^ •♥• bahbahbah, stelletje viezeriken blaugh Niet haar schuld smile zeg ik ook niet wink Ik zou zelf ook wel zo'n "streek" uithalen xp Ik vind het wel leuk dat het precies is gegaan zoals voorspeld XD "Inside Joke" XD op beide gronden snapte ik hem XD heheee! XD Master, ik denk dat de volgende echte grote meeting wel Beekse Bergen ofzo zal zijn smile In November is het boekenfestijn, maar ik denk dat dat meer een soort van sub meetinkje zal zijn. Ennuh, OKP, ik heb de beste foto's uitgezocht =D Weee! De rest was gewoon niet boeiend XD Ennuh, Anne, dat wisten we dat jij de minste tijd had, en de volgende keer krijg je ruim de tijd =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |