Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Nintendo Wii Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suriko

PostPosted: Thu Oct 19, 2006 5:52 am

Mr_RPG
För alla som inte prenemunerar (lol, felstavat) på universums sämsta speltidning CN magazine (eller dem som inte orkar kolla up det på internet) så kommer Wii att släppas den 8:e December!

Öppningspris?
Vilka spel startar man med?
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 8:53 am

Suriko
Mr_RPG
För alla som inte prenemunerar (lol, felstavat) på universums sämsta speltidning CN magazine (eller dem som inte orkar kolla up det på internet) så kommer Wii att släppas den 8:e December!

Öppningspris?
Öppnings pris: 249 euro

Wii sports
Wii Play
tLoZ: Twilight Princess

Resten står det inget om... ._.

Mr_RPG

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Oct 20, 2006 12:30 am

Borde inte "Red Steel" vara ett av spelen? Samt det dära racing spelet som ser ut att gå tokfort offroad?
PostPosted: Fri Oct 20, 2006 7:28 am

Drevlin
Borde inte "Red Steel" vara ett av spelen? Samt det dära racing spelet som ser ut att gå tokfort offroad?
Som jag sa, CN MAgazine suger : P

Tror dock att Red Steel kommer till releasen också... Det borde finnas en komplett lista på gamespot.com lr något....

Mr_RPG

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Oct 20, 2006 9:43 am

Tror ingen komplett lista finns ännu. Men den kommer nog inom den närmsta månaden. Jag menar, PS3:an har sin release ungefär samtidigt i U.S.A och Japan. Vi fick veta hela listan för U.S.A idag (läste den nyss). Så Nintendo kommer nog visa upp sin snart också.
PostPosted: Fri Oct 20, 2006 1:23 pm

Mr_RPG
Suriko
Mr_RPG

Öppningspris?

Wii sports
Wii Play

Ingår inte Wii sports i paketet?

snelhest

Mr_RPG

PostPosted: Fri Oct 20, 2006 1:38 pm

snelhest
Mr_RPG
Suriko
Mr_RPG

Öppningspris?

Wii sports
Wii Play

Ingår inte Wii sports i paketet?
Jo
PostPosted: Fri Oct 20, 2006 2:34 pm

Yay, Wii kommer köra Linux heart

Lingonsylt

snelhest

PostPosted: Fri Oct 20, 2006 3:52 pm

Wii Browser (wiis internet) = Ophera
PostPosted: Sat Oct 21, 2006 7:18 am

Lingonsylt
Som dem skulle använda windows : P

Mr_RPG

snelhest

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 2:35 pm

Någon som vet om man kommer kunna spela Nintendo Wii versionen av det nya zelda spelet med en vanliga Nintendo gamecube handkontroll eller måste man använda Wii kontrollen??
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:17 pm

Mr_RPG
Lingonsylt
Som dem skulle använda windows : P
Sjävklart inte, men de kunde använda ett eget operativsystem. Gamecube använder inte Linux vad jag vet (vilket i och för sig inte är så mycket), så man måste ju liksom inte köra antingen Windows eller Linux <.<

Niddler

Drevlin
Crew

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 4:34 pm

snelhest
Någon som vet om man kommer kunna spela Nintendo Wii versionen av det nya zelda spelet med en vanliga Nintendo gamecube handkontroll eller måste man använda Wii kontrollen??

Har för mig att du måste spela med Wii-moten. 3nodding Men varför skulle man inte? Det verkar så jäkla hett med alla finesser.
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 7:29 am

Drevlin
snelhest

Har för mig att du måste spela med Wii-moten. 3nodding Men varför skulle man inte? Det verkar så jäkla hett med alla finesser.

Måste säga att jag är lite skeptisk med den nya wii kontrollen när det gäller just Zelda...

snelhest

Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games