|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 25, 2006 10:25 am
Jalkazar Squall83 Jag fick ett tips om den här sidan av Red-Zan smile . Sennare så tipsade han mej om gillet oxå smile .. Januari 2004 ^^ han var på besök nån gång i hans jul-lov då smile . Edit: tror nog att det är ingen som skulle bry sej ialla fall dom flästa ogillar mej här på gillet. Du! Ogillad? Ja dom flästa på gillet ogillar mej av nån anledning..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 25, 2006 10:37 am
Squall83 Jalkazar Squall83 Jag fick ett tips om den här sidan av Red-Zan smile . Sennare så tipsade han mej om gillet oxå smile .. Januari 2004 ^^ han var på besök nån gång i hans jul-lov då smile . Edit: tror nog att det är ingen som skulle bry sej ialla fall dom flästa ogillar mej här på gillet. Du! Ogillad? Ja dom flästa på gillet ogillar mej av nån anledning.. Kanske för att du skrev flästa xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 5:39 pm
Jalkazar Squall83 Jalkazar Squall83 Jag fick ett tips om den här sidan av Red-Zan smile . Sennare så tipsade han mej om gillet oxå smile .. Januari 2004 ^^ han var på besök nån gång i hans jul-lov då smile . Edit: tror nog att det är ingen som skulle bry sej ialla fall dom flästa ogillar mej här på gillet. Du! Ogillad? Ja dom flästa på gillet ogillar mej av nån anledning.. Kanske för att du skrev flästa xd Eller så tycker dom inte om min existens.. Nå väl smile let see if some on more has any think to say how they found gaia ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 2:13 am
fick lite hjälp av jalkazar att hitta gaia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 3:54 am
Err, jag skyller på (kure)yuki, och en klasskamrat på gymnasiet. Kunde ni inte valt en annan drog? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 4:10 am
Anton-The-Dragon fick lite hjälp av jalkazar att hitta gaia biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 5:44 am
Det var Petsy som visade mig go gaia, som numera heter gaiaonline. domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 11:36 am
~Bloody ~ Vampire~ Det var Petsy som visade mig go gaia, som numera heter gaiaonline. domokun heart Go-gaia is the retro s**t!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 6:17 am
Slutorama som visade mig go-gaia när det fortfarande var en liten bebis razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 9:28 am
Var Gaia som hittade mig? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 11:31 am
Petsy, fick du ihop till klänningen då? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 2:55 am
domokun heart Min kompis tipsade mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 04, 2007 6:11 am
Min kompis tipsade mig 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 04, 2007 12:43 pm
Gandi tipsade mig surprised Mli: Vad gör man där då? Gandi: Man har en liten gubbe så kan man köpa kläder till den ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|