|
|
|
No ziiz daA!?+ Haikarat niq tuo ne ovelle niq!1 |
|
23% |
[ 7 ] |
|
|
36% |
[ 11 ] |
|
|
40% |
[ 12 ] |
|
Total Votes : 30 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 9:34 am
no voi mohna. saisisko viela pienoista apua? gonk crying sweatdrop
talla kertaa, olen jo alynnyt etta kyseessa on twix eli ex-raider. mutta osoiterivin ohjeita en ymmarra, kerta siina kasketaan "selvasti" mita pitaa tehda. "sdrawkcap.tieman"? minun paahani saan vain s-draw-k-cap-tie-man, ja raider. mutta apua, en tajua osoiterivin kaskya, mita sille raiderille pitaisi tehda! raider-er, olis ottaa "mies pois", mutta en tajua mitaan muuta tai tieda olenko oikeilla jaljilla... gonk Argh. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 9:53 am
Zeggo saisisko viela pienoista apua? Suosittelen peiliä tässä kohtaa... siitä voi olla apua jos sitä osaa sitte oikein käyttää 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 10:16 am
niapniraav es eul, oggeZ domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 10:29 am
jalleen, ihan sairaat kiitokset. eka olin kyllakin ihan "mita? no okei, niin siita selviaa mutta mista sen oli ensin voinut muka paatella?!?...peili." graah. nyt on kylla pakko yrittaa kayttaa valissa taas so-called-aivosolujani...
hmm. olisikohan pelkka "peili!"-huomautus riittanyt? ...ei varmaan xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 10:31 am
Se on kylla niin rasittavaa kun huomaa etta se ratkaisu olikin niiiin helppo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 11:02 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 12:45 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:28 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 6:47 am
Jain jumittamaan tohon kutoseen.. En tajua yhtaa miten siita paasee pitemmalle ... auttaiskos joku kiltti ihminen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 3:03 am
Bleargh... 36.... x_x
Taasen siis pitkästä aikaa jumittauduin tämänkin pariin ja nyt olen edennyt 36 asti.
jotakin photoshopilla pitänee siis luultavimmiten värkätä. Ken tietää mitä... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 3:07 am
Mutta jos joku on hauska kenttä niin se on ehdottomasti 22 xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 1:59 am
Ok... Ongelma 48.
MITÄ V***UA!? eek
Jos joku ymmärtää biologiasta ja dna:sta sen verran että osais sanoa minulle miten noita amino happo yhdistelmiä luetaan, niin olisin erittäin kiitollinen siitä... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 2:38 am
Goddamn 54...
Mitä lienee tarkoittaa Pt(3)Yb(1)Er(2) (noi sulku jutut tulee sitte sillee alaviitteeseen tai johonki muuhun hienolla sanalla nimettyyn juttuun joka on kuitenki sillee hieman alempana jynou.) gonk
Vinkkeinä virallisilla foorumeilla annettu: "Hint 1: More or Less?" ja "Hint 2: Opposite?"
Tuskin näitä kukaan jaksaa ratkoa, mutta ave same se miule kuitenki loppu peleissä on... En vaan tajua enää mistään mitään. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|