Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Söta spel Goto Page: [] [<] 1 2 3 4

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Drevlin
Crew

PostPosted: Mon Sep 10, 2007 12:34 am

Zero-Egon
Min mamma är fan kung på harvest moon, typ det enda hon spelar.

annars har vi ju även Rumbel Roses XXX som är ganska sött...snyggt...sexigt och porrigt

[Off-topic for a moment]
Glöm inte Dead or Alive XTreme 2. xd
PostPosted: Fri Sep 14, 2007 6:51 pm

Drevlin
Zero-Egon
Min mamma är fan kung på harvest moon, typ det enda hon spelar.

annars har vi ju även Rumbel Roses XXX som är ganska sött...snyggt...sexigt och porrigt

[Off-topic for a moment]
Glöm inte Dead or Alive XTreme 2. xd

Amen to that

Zero-Egon

350 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
  • Dressed Up 200

Miradjii
Vice Captain

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 8:05 am

Aranea
Miradjii
Cooking Mama är väldigt charmigt. ^^
Är det? Det ser ut som man tröttnar på det rätt fort sad

Mjo, det går ju rätt snabbt att klara. <__<
PostPosted: Mon Dec 17, 2007 10:55 am

Trickster, brorsan hittade det och tyckte att jag också borde spela det, fett gulligt Online spel, gulligare än RO, roligare än Maple Story, och det bästa är att det är gratis o/
Tales of Symphonia är gulligt, fast spelet är oändligt långt.
Legend of Mana, fast det går typ inte att få tag på längre >>;
Kingdom Hearts? o.o

MeroWinger

Duncan_the_Soulknight

5,050 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Dabbler 200
PostPosted: Fri Dec 21, 2007 10:59 am

Mja, jag vet inte, ToS är ganska sött ofta, men jag tror att det är lite för seriöst för att räknas som ett "sött" spel (särskilt inte med tanke på alla såm dör i det spelet.
Dock är det mitt favoritspel, jag har säkert spelat igenom det ett tjogotal gånger (och det är faktiskt inte så långt, första gången tog jag mig igenom på 42 timmar)

Ett annat spel, till DS, som har ungefär samma "söthetsnivå" är Lost Magic. Jag har inte klarat ut det, men jag misstänker att det tilltalar de som gillar realtidsstrtegi (vilket egentligen inte alls är min typ av spel).

Och så finns det ju alltid "Yoshis island" och allt som tillhör dem mrgreen
PostPosted: Sat Dec 22, 2007 2:26 pm

Duncan_the_Soulknight
Mja, jag vet inte, ToS är ganska sött ofta, men jag tror att det är lite för seriöst för att räknas som ett "sött" spel (särskilt inte med tanke på alla såm dör i det spelet.
Dock är det mitt favoritspel, jag har säkert spelat igenom det ett tjogotal gånger (och det är faktiskt inte så långt, första gången tog jag mig igenom på 42 timmar)

Ett annat spel, till DS, som har ungefär samma "söthetsnivå" är Lost Magic. Jag har inte klarat ut det, men jag misstänker att det tilltalar de som gillar realtidsstrtegi (vilket egentligen inte alls är min typ av spel).

Oh,Yoshis Island är så sött xDDD för att inte tala om Yoshis story, vara en söt dinosaurie som samlar frukt för att rädda sitt super happy tree, underbart xd

Pahsmina

MeroWinger

PostPosted: Fri Dec 05, 2008 4:05 pm

Hamtaro Ham Ham's Unite till Game Boy Advande, men jag råkade tappa bort det :'<
PostPosted: Fri Jul 03, 2009 3:27 pm

ett av dem sötaste spelen jag har kört. är Luna online där kan man slåss vad jag tycker ser ut som små chibi karaktärer. man kan slåss lol, pussas redface , skaffa familj, odla fram pets^-^ och så finns det över 40 klasser orkar inte skriva upp allt^^¨you should try it! sök på det så kommer det upp 8D

Nekkid chibi

Nekkid chibi

PostPosted: Fri Jul 03, 2009 3:35 pm

Pahsminas dolly
Duncan_the_Soulknight

Oh,Yoshis Island är så sött xDDD för att inte tala om Yoshis story, vara en söt dinosaurie som samlar frukt för att rädda sitt super happy tree, underbart xd
ÄLSKAR YOSHI heart heart
PostPosted: Wed Feb 17, 2010 8:08 am

laaaa-lalalalalaalaala-la-Katamari Damacy♫ <3

Klonoa är också en söt liten klassiker ^^

FunkyRaspberry

3,750 Points
  • Forum Dabbler 200
  • Informer 100
  • Forum Sophomore 300
Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games