|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:39 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:40 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Pappiliott �r det inte p� plattan alla typ sl�ss...? o.o Men aja.. <.<... Kanske kommer.. Vem vet. :3 Nejsch! XD Det var d�r jag stog i h�ftig pose, lutad mot en pelare, n�r jag tr�ffade Valgarv f�r f�rsta g�ngen. ninja Lyssna inte p� honom! Det �r alltid knark d�r. Du vet, b�j dig ned och knyt skosn�rena och n�gon kommer fram och s�ljer! Eller vad man har f�r tecken, jag vet inte. Men man ser alltid n�gon som �r helt borta, som inte uppfattar vad som h�nder runt omkring honom/henne. V�rsta l�skigt ju! Annars m�ts g�ng och fjortisar d�r. Vi �r inte fjortisar, s� vi m�ts p� bron eller i Kungsan! Bron is da nerd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:46 pm
Mikusagi Lyssna inte p� honom! Det �r alltid knark d�r. Du vet, b�j dig ned och knyt skosn�rena och n�gon kommer fram och s�ljer! Eller vad man har f�r tecken, jag vet inte. Men man ser alltid n�gon som �r helt borta, som inte uppfattar vad som h�nder runt omkring honom/henne. V�rsta l�skigt ju! Annars m�ts g�ng och fjortisar d�r. Vi �r inte fjortisar, s� vi m�ts p� bron eller i Kungsan! Bron is da nerd. <.< Men slåss gör man ju inte på Plattan. XD Och mig spelar det ingen roll var vi möts. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:48 pm
Mikusagi Nightmare Asura Pappiliott �r det inte p� plattan alla typ sl�ss...? o.o Men aja.. <.<... Kanske kommer.. Vem vet. :3 Nejsch! XD Det var d�r jag stog i h�ftig pose, lutad mot en pelare, n�r jag tr�ffade Valgarv f�r f�rsta g�ngen. ninja Lyssna inte p� honom! Det �r alltid knark d�r. Du vet, b�j dig ned och knyt skosn�rena och n�gon kommer fram och s�ljer! Eller vad man har f�r tecken, jag vet inte. Men man ser alltid n�gon som �r helt borta, som inte uppfattar vad som h�nder runt omkring honom/henne. V�rsta l�skigt ju! Annars m�ts g�ng och fjortisar d�r. Vi �r inte fjortisar, s� vi m�ts p� bron eller i Kungsan! Bron is da nerd. Han försökte lura mig så han kan tvinga i mig knark. DX 3nodding
Nej men, Jag visste iallafall att det hade dåligt rykte på nått sätt. o.O.. Jag tänker faktisgt göra massa "tecken". 3nodding För att testa. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|