|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 3:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 12:00 pm
*tänka* Det börjar bli kallt nu. Vad vill vi göra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 12:57 am
Mikusagi *tänka* Det börjar bli kallt nu. Vad vill vi göra? Uhms... Vet inte xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 1:44 pm
Mikusagi Det börjar bli kallt nu. Vad vill vi göra? En picknick med JÄTTEMYCKET kläder. ... och kramar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 3:55 am
Niddler Mikusagi Det börjar bli kallt nu. Vad vill vi göra? En picknick med JÄTTEMYCKET kläder. ... och kramar. Det låter som en bra idé. :3 Humlegården igen? ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 1:21 pm
Aranea Niddler Mikusagi Det börjar bli kallt nu. Vad vill vi göra? En picknick med JÄTTEMYCKET kläder. ... och kramar. Det låter som en bra idé. :3 Humlegården igen? ^__^ Vilken var Humlegården? .___.;; *tänka, tänka* Åh, var det den med en konstig grej i parken som Rasta och jag klättrade i? Då vi väntade på "Likun och Mingon"? Du var inte med då, va? Kan MYCKET väl vara så att jag blandar ihop lite parker XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 9:24 am
Niddler Aranea Niddler Mikusagi Det börjar bli kallt nu. Vad vill vi göra? En picknick med JÄTTEMYCKET kläder. ... och kramar. Det låter som en bra idé. :3 Humlegården igen? ^__^ Vilken var Humlegården? .___.;; *tänka, tänka* Åh, var det den med en konstig grej i parken som Rasta och jag klättrade i? Då vi väntade på "Likun och Mingon"? Du var inte med då, va? Kan MYCKET väl vara så att jag blandar ihop lite parker XD Aranea var med. Inte Humlegården! Humlegården ligger långt borta från ALLT dessutom blir det kallt snart. Palla vara utomhus!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 9:25 am
Aranea Mikusagi *tänka* Det börjar bli kallt nu. Vad vill vi göra? Uhms... Vet inte xD Jag tänkte bara att jag kanske har en lokal, men ingen orkar väl åka en kvart från Centralen så vi gör väl något annat xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 11:24 am
Imorgon träffas vi i Centrum?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 11:31 am
Peipha Imorgon träffas vi i Centrum? Det där är lite för kort tid för att dra ihop alla. Särskilt nu när det är Uppcon.. (Tror jag)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 11:52 am
Jalkazar Peipha Imorgon träffas vi i Centrum? Det där är lite för kort tid för att dra ihop alla. Särskilt nu när det är Uppcon.. (Tror jag) Nädå, inte alls då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 11:58 am
Peipha Jalkazar Peipha Imorgon träffas vi i Centrum? Det där är lite för kort tid för att dra ihop alla. Särskilt nu när det är Uppcon.. (Tror jag) Nädå, inte alls då. Lycka till!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 12:07 pm
Peipha Imorgon träffas vi i Centrum? centrum var?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 1:01 am
Peipha Imorgon träffas vi i Centrum? LOL, vaddå Centrum? xd Rågsveds centrum? Bandhagens Centrum? Farsta Centrum? Högdalens Centrum? Hässelby Centrum? Fruängens centrum? Hagsätracentrum?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 7:22 am
Mikusagi Peipha Imorgon träffas vi i Centrum? LOL, vaddå Centrum? xd Rågsveds centrum? Bandhagens Centrum? Farsta Centrum? Högdalens Centrum? Hässelby Centrum? Fruängens centrum? Hagsätracentrum?MEN JA, JAG ÄR DÅLIG OCH JA, JAG FYLLDE JUST 11 ÅR, OCH NEJ, JAG LYCKAS INTE MED NÅGONTING!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|