|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 11:47 pm
Minun syntini on ilmeisesti syopottely (kolmas taso). xd Se oli ainoa, josta sain edes "very high" -tuloksen. Neljannesta (ahneus) ja viidennesta (viha) sain tulokseksi "high". Muut syntini olivatkin sitten aika pienia. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 12:38 am
hahhaaa!!!!!ma paasin tasolle 7!!!!!! hm...pitasko olla hieman huolissaan? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 2:49 am
miraakkeli_88 hahhaaa!!!!!ma paasin tasolle 7!!!!!! hm...pitasko olla hieman huolissaan? sweatdrop Ei, mina olen tasolla 8. Me so bad! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 8:58 am
miraakkeli_88 hahhaaa!!!!!ma paasin tasolle 7!!!!!! hm...pitasko olla hieman huolissaan? sweatdrop Ja just kun mie paasin sanomasta etta mie oon se tuhmempi... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 4:31 am
Carmen LaVihta miraakkeli_88 hahhaaa!!!!!ma paasin tasolle 7!!!!!! hm...pitasko olla hieman huolissaan? sweatdrop Ja just kun mie paasin sanomasta etta mie oon se tuhmempi... stare hee...kyll ma kuulusin oikeestikin tonne kasitasolle ku ei se aivan totta ole ku sanoin paasseeni 7 tasolle...oikeasti olin....no jatanpa sanomatta.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 4:33 am
miraakkeli_88 Carmen LaVihta miraakkeli_88 hahhaaa!!!!!ma paasin tasolle 7!!!!!! hm...pitasko olla hieman huolissaan? sweatdrop Ja just kun mie paasin sanomasta etta mie oon se tuhmempi... stare hee...kyll ma kuulusin oikeestikin tonne kasitasolle ku ei se aivan totta ole ku sanoin paasseeni 7 tasolle...oikeasti olin....no jatanpa sanomatta.. stare Eiko ysitaso kelpaa? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 1:41 am
Luwina miraakkeli_88 Carmen LaVihta miraakkeli_88 hahhaaa!!!!!ma paasin tasolle 7!!!!!! hm...pitasko olla hieman huolissaan? sweatdrop Ja just kun mie paasin sanomasta etta mie oon se tuhmempi... stare hee...kyll ma kuulusin oikeestikin tonne kasitasolle ku ei se aivan totta ole ku sanoin paasseeni 7 tasolle...oikeasti olin....no jatanpa sanomatta.. stare Eiko ysitaso kelpaa? biggrin stare pysy sina erossa tasta alempi tasonen(sarkastisella aanensavylla) ...ehkapa tulen ja murhaan sinut viela siina tarinassa twisted sitten ainaki joutusin 9 tasolle.... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 6:40 am
miraakkeli_88 Luwina miraakkeli_88 Carmen LaVihta miraakkeli_88 hahhaaa!!!!!ma paasin tasolle 7!!!!!! hm...pitasko olla hieman huolissaan? sweatdrop Ja just kun mie paasin sanomasta etta mie oon se tuhmempi... stare hee...kyll ma kuulusin oikeestikin tonne kasitasolle ku ei se aivan totta ole ku sanoin paasseeni 7 tasolle...oikeasti olin....no jatanpa sanomatta.. stare Eiko ysitaso kelpaa? biggrin stare pysy sina erossa tasta alempi tasonen(sarkastisella aanensavylla) ...ehkapa tulen ja murhaan sinut viela siina tarinassa twisted sitten ainaki joutusin 9 tasolle.... 3nodding Etko se ole sina jotka tassa alemmalla tasolla on? biggrin Ykkonen on maata (ja taivasta) lahinna. Tai sitten oot todella hyveellinen tai gravitaation vastustaja stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 7:17 am
Paivan syntini...tai noh,syntini kolmen viikon ajan on ollut se,etten ole maksanut tyoharjoittelupaikallani nauttimista juomistani.Kehehee!!! whee Ruoka oli ilmaista,mutta limsasta olisi joutunut maksaan jonkin pikku summan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:56 pm
Luwina miraakkeli_88 Luwina miraakkeli_88 Carmen LaVihta miraakkeli_88 hahhaaa!!!!!ma paasin tasolle 7!!!!!! hm...pitasko olla hieman huolissaan? sweatdrop Ja just kun mie paasin sanomasta etta mie oon se tuhmempi... stare hee...kyll ma kuulusin oikeestikin tonne kasitasolle ku ei se aivan totta ole ku sanoin paasseeni 7 tasolle...oikeasti olin....no jatanpa sanomatta.. stare Eiko ysitaso kelpaa? biggrin stare pysy sina erossa tasta alempi tasonen(sarkastisella aanensavylla) ...ehkapa tulen ja murhaan sinut viela siina tarinassa twisted sitten ainaki joutusin 9 tasolle.... 3nodding Etko se ole sina jotka tassa alemmalla tasolla on? biggrin Ykkonen on maata (ja taivasta) lahinna. Tai sitten oot todella hyveellinen tai gravitaation vastustaja stare no haloo!!!!! stressed scream ma tarkotin etta sina oot "hyveellisempi" ja kiltimpi...vai pitaako sekin rautalangasta vaantaa,hah?!? evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:57 pm
Carmen LaVihta Paivan syntini...tai noh,syntini kolmen viikon ajan on ollut se,etten ole maksanut tyoharjoittelupaikallani nauttimista juomistani.Kehehee!!! whee Ruoka oli ilmaista,mutta limsasta olisi joutunut maksaan jonkin pikku summan. eek tuon ku aiti tietas nii....... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 4:04 am
Aah, mina olen tehnyt hirveaa syntia. Kaytin "Aku Ankka maksaa postimaksun" -paperinpalasta oikeana postimerkkina. (eika oo ees eka kerta).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 6:28 am
Luwina Aah, mina olen tehnyt hirveaa syntia. Kaytin "Aku Ankka maksaa postimaksun" -paperinpalasta oikeana postimerkkina. (eika oo ees eka kerta). Ja posti menee perille? eek Siinapa hyva saastovinkki koyhalle opiskelijalle.Mutta ei varmaan kannata tarkeita asiakirjoja samoilla postimerkeilla alkaa postittamaan.Mitas ne Kelassakin nyt ajattelisi? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 6:45 am
Carmen LaVihta Luwina Aah, mina olen tehnyt hirveaa syntia. Kaytin "Aku Ankka maksaa postimaksun" -paperinpalasta oikeana postimerkkina. (eika oo ees eka kerta). Ja posti menee perille? eek Siinapa hyva saastovinkki koyhalle opiskelijalle.Mutta ei varmaan kannata tarkeita asiakirjoja samoilla postimerkeilla alkaa postittamaan.Mitas ne Kelassakin nyt ajattelisi? sweatdrop Joo kylla ne ainaki joskus menee perille. Esim. joulukortithan voisi silla systeemilla lahetella, postin henkilokunta on niin kiirenen, ettei ehi niita merkkeja tarkemmin tutkiskella. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 2:16 pm
Tunnustus:
Olen huono ihminen jolla ei ole lainkaan itsehillintaa. Olen liian helposti manipuloitava. Minulla on kadessa tikkeja vaativa haava enka edes pida siina laastaria (ei siita enaa tule verta!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|