Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 02, 2005 8:17 am

On my mind: bijna klaar met een werkstuk, en ik hoop dat mensen mij helpen met mijn onderzoekje!!
PostPosted: Mon May 02, 2005 9:15 am

kittyocean
On my mind: bijna klaar met een werkstuk, en ik hoop dat mensen mij helpen met mijn onderzoekje!!

surprised Welk onderzoekje?

The Forbidden Angel

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon May 02, 2005 11:43 pm

The Forbidden Angel
kittyocean

surprised Welk onderzoekje?

over flame war was het geloof ik
PostPosted: Tue May 03, 2005 12:45 am

Jenske
Rocking devil
The Forbidden Angel
Jenske
Op dit moment ben ik aan het vakantievieren, door helemaal maar dan ook helemaal niks te doen. Ik ben gister en eergister gaan zwemmen ( Was zoooon mooi weer! biggrin ) En nu ben ik moe... Beetje uitrusten dus smile

haha dat is ook altijd heel erg relaxt lekker de hele dag niks doen! smile

vandaag doe ik ...........niks

Behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen biggrin

en vandaag doe ik weer.......niks behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen

The greek god

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue May 03, 2005 2:12 am

Rocking devil
Jenske
Rocking devil
The Forbidden Angel
Jenske
Op dit moment ben ik aan het vakantievieren, door helemaal maar dan ook helemaal niks te doen. Ik ben gister en eergister gaan zwemmen ( Was zoooon mooi weer! biggrin ) En nu ben ik moe... Beetje uitrusten dus smile

Behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen biggrin

en vandaag doe ik weer.......niks behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen
Lol elke dag niks doen, daar word ik dus helemaal gek van! Heb elke dag wel wat te doen in me vakantie, tijd tekort! Als ik dan een daggie thuis zit voel ik me zoooo nutteloos, saai etc. stressed
PostPosted: Tue May 03, 2005 2:13 am

Strakkies zwemmen, aangezien het gister niet doorging. smile

The Forbidden Angel

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue May 03, 2005 2:21 am

Rocking devil
Jenske
Rocking devil
The Forbidden Angel
Jenske

weetje >.> Dat heb ik gister ook gedaan.... eten, computer en een klein beetje tv en lopen razz
vandaag wilde ik dat weer gaan doen..... mag het niet >.> ik MOET iets anders gaan dan computeren
PostPosted: Wed May 04, 2005 10:37 am

=P Ik doe de hele vakantie niks....anders dan designen =P

Pheylinue

ButtonFly

PostPosted: Wed May 04, 2005 10:51 am

Ik zou eigenlijk aan m'n DAB-Tekening moeten werken, maar daar ben ik nu ff te lui voor, wil zo graag Fruits Basket afzien xd !
PostPosted: Wed May 04, 2005 11:15 am

ButtonFly
Ik zou eigenlijk aan m'n DAB-Tekening moeten werken, maar daar ben ik nu ff te lui voor, wil zo graag Fruits Basket afzien xd !

afzien? 0.o Waar ben je dan?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Jenske

PostPosted: Wed May 04, 2005 11:48 am

The Forbidden Angel
Rocking devil
Jenske
Rocking devil
The Forbidden Angel
Jenske

Lol elke dag niks doen, daar word ik dus helemaal gek van! Heb elke dag wel wat te doen in me vakantie, tijd tekort! Als ik dan een daggie thuis zit voel ik me zoooo nutteloos, saai etc. stressed

Ja, maar dat was maar 1 dagje.

Zaterdag + zondag zwemmen.
Maandag relaxen
Dinsdag Shoppen
Woensdag Afgesproken met me nichtje
Donderdag + Vrijdag Logeren
Zaterdag Nog een keer shoppen
Zondag... Misschien iets aan school doen?

Nee zo rustig heb ik het meestal ook niet in de vakantie biggrin tijd tekort? Ik eigenlijk ook. Ik wilde nog wat afspreken, maar dat ging niet... Tijd Tekort! En deze vakantie duurt ook nog een week korter.... Tis gewoon niet eerlijk domokun
PostPosted: Wed May 04, 2005 11:51 am

Jenske

Ja, maar dat was maar 1 dagje.

Zaterdag + zondag zwemmen.
Maandag relaxen
Dinsdag Shoppen
Woensdag Afgesproken met me nichtje
Donderdag + Vrijdag Logeren
Zaterdag Nog een keer shoppen
Zondag... Misschien iets aan school doen?

Nee zo rustig heb ik het meestal ook niet in de vakantie biggrin tijd tekort? Ik eigenlijk ook. Ik wilde nog wat afspreken, maar dat ging niet... Tijd Tekort! En deze vakantie duurt ook nog een week korter.... Tis gewoon niet eerlijk domokun

Hahaha ja ben het met je eens! smile

Vrijdag aaf - Filmpie met vrienden
Zaterdag - Amsterdam in koninginnedag
Zondag - Naar vriendin
Maandag - Naar vriend
Dinsdag - Zwemmen, 's avonds met de gang "filmpie kijke" (draaide erop uit dat niemand keek en iedereen klierde)
Woensdag - Naar oma + voor baan Hema belle
Donderdag - Bevrijdingspop Haarlem + kermis of iemand logere of naar vriend?
Vrijdag - Kaartjes lowlands kopen? Naar vriendin en een vriend, 's avonds andere vriendin logeren
Zaterdag - Kadootje moederdag kopen, vriendin hier, shoppen?
Zondag - Moederdag, naar vriend? Stage ff goed regele etc.

biggrin

The Forbidden Angel

Pheylinue

PostPosted: Wed May 04, 2005 11:54 am

Kga don en vrijd. miss ook logeren ^^
PostPosted: Wed May 04, 2005 12:03 pm

Nitajin
Kga don en vrijd. miss ook logeren ^^

Ooh wat leuk ! ( sorry ik heb iets met dat zinnetje razz )

Jenske

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 04, 2005 12:10 pm

On my mind: Dodenherdenking. We mogen het echt niet vergeten.....
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces