|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 8:17 am
On my mind: bijna klaar met een werkstuk, en ik hoop dat mensen mij helpen met mijn onderzoekje!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:15 am
kittyocean On my mind: bijna klaar met een werkstuk, en ik hoop dat mensen mij helpen met mijn onderzoekje!! surprised Welk onderzoekje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:43 pm
The Forbidden Angel kittyocean On my mind: bijna klaar met een werkstuk, en ik hoop dat mensen mij helpen met mijn onderzoekje!! surprised Welk onderzoekje? over flame war was het geloof ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 12:45 am
Jenske Rocking devil The Forbidden Angel Jenske Op dit moment ben ik aan het vakantievieren, door helemaal maar dan ook helemaal niks te doen. Ik ben gister en eergister gaan zwemmen ( Was zoooon mooi weer! biggrin ) En nu ben ik moe... Beetje uitrusten dus smile haha dat is ook altijd heel erg relaxt lekker de hele dag niks doen! smile vandaag doe ik ...........niks Behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen biggrin en vandaag doe ik weer.......niks behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 2:12 am
Rocking devil Jenske Rocking devil The Forbidden Angel Jenske Op dit moment ben ik aan het vakantievieren, door helemaal maar dan ook helemaal niks te doen. Ik ben gister en eergister gaan zwemmen ( Was zoooon mooi weer! biggrin ) En nu ben ik moe... Beetje uitrusten dus smile haha dat is ook altijd heel erg relaxt lekker de hele dag niks doen! smile vandaag doe ik ...........niks Behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen biggrin en vandaag doe ik weer.......niks behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen Lol elke dag niks doen, daar word ik dus helemaal gek van! Heb elke dag wel wat te doen in me vakantie, tijd tekort! Als ik dan een daggie thuis zit voel ik me zoooo nutteloos, saai etc. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 2:13 am
Strakkies zwemmen, aangezien het gister niet doorging. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 2:21 am
Rocking devil Jenske Rocking devil The Forbidden Angel Jenske Op dit moment ben ik aan het vakantievieren, door helemaal maar dan ook helemaal niks te doen. Ik ben gister en eergister gaan zwemmen ( Was zoooon mooi weer! biggrin ) En nu ben ik moe... Beetje uitrusten dus smile haha dat is ook altijd heel erg relaxt lekker de hele dag niks doen! smile vandaag doe ik ...........niks Behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen biggrin en vandaag doe ik weer.......niks behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen weetje >.> Dat heb ik gister ook gedaan.... eten, computer en een klein beetje tv en lopen razz vandaag wilde ik dat weer gaan doen..... mag het niet >.> ik MOET iets anders gaan dan computeren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 10:37 am
=P Ik doe de hele vakantie niks....anders dan designen =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 10:51 am
Ik zou eigenlijk aan m'n DAB-Tekening moeten werken, maar daar ben ik nu ff te lui voor, wil zo graag Fruits Basket afzien xd !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 11:15 am
ButtonFly Ik zou eigenlijk aan m'n DAB-Tekening moeten werken, maar daar ben ik nu ff te lui voor, wil zo graag Fruits Basket afzien xd ! afzien? 0.o Waar ben je dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 11:48 am
The Forbidden Angel Rocking devil Jenske Rocking devil The Forbidden Angel Jenske Op dit moment ben ik aan het vakantievieren, door helemaal maar dan ook helemaal niks te doen. Ik ben gister en eergister gaan zwemmen ( Was zoooon mooi weer! biggrin ) En nu ben ik moe... Beetje uitrusten dus smile haha dat is ook altijd heel erg relaxt lekker de hele dag niks doen! smile vandaag doe ik ...........niks Behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen biggrin en vandaag doe ik weer.......niks behalve lekker eten, tv kijken, en computeren en zo'n dingen. Beetje rondhangen en relaxen Lol elke dag niks doen, daar word ik dus helemaal gek van! Heb elke dag wel wat te doen in me vakantie, tijd tekort! Als ik dan een daggie thuis zit voel ik me zoooo nutteloos, saai etc. stressed Ja, maar dat was maar 1 dagje. Zaterdag + zondag zwemmen. Maandag relaxen Dinsdag Shoppen Woensdag Afgesproken met me nichtje Donderdag + Vrijdag Logeren Zaterdag Nog een keer shoppen Zondag... Misschien iets aan school doen? Nee zo rustig heb ik het meestal ook niet in de vakantie biggrin tijd tekort? Ik eigenlijk ook. Ik wilde nog wat afspreken, maar dat ging niet... Tijd Tekort! En deze vakantie duurt ook nog een week korter.... Tis gewoon niet eerlijk domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 11:51 am
Jenske Ja, maar dat was maar 1 dagje. Zaterdag + zondag zwemmen. Maandag relaxen Dinsdag Shoppen Woensdag Afgesproken met me nichtje Donderdag + Vrijdag Logeren Zaterdag Nog een keer shoppen Zondag... Misschien iets aan school doen? Nee zo rustig heb ik het meestal ook niet in de vakantie biggrin tijd tekort? Ik eigenlijk ook. Ik wilde nog wat afspreken, maar dat ging niet... Tijd Tekort! En deze vakantie duurt ook nog een week korter.... Tis gewoon niet eerlijk domokun Hahaha ja ben het met je eens! smile Vrijdag aaf - Filmpie met vrienden Zaterdag - Amsterdam in koninginnedag Zondag - Naar vriendin Maandag - Naar vriend Dinsdag - Zwemmen, 's avonds met de gang "filmpie kijke" (draaide erop uit dat niemand keek en iedereen klierde) Woensdag - Naar oma + voor baan Hema belle Donderdag - Bevrijdingspop Haarlem + kermis of iemand logere of naar vriend? Vrijdag - Kaartjes lowlands kopen? Naar vriendin en een vriend, 's avonds andere vriendin logeren Zaterdag - Kadootje moederdag kopen, vriendin hier, shoppen? Zondag - Moederdag, naar vriend? Stage ff goed regele etc. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 11:54 am
Kga don en vrijd. miss ook logeren ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:03 pm
Nitajin Kga don en vrijd. miss ook logeren ^^ Ooh wat leuk ! ( sorry ik heb iets met dat zinnetje razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:10 pm
On my mind: Dodenherdenking. We mogen het echt niet vergeten.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|