|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 9:51 am
Niddler Jag kommer att vara där! whee JäääääääJJ!! niddlier kuuuun~~ ^w^! lätt jg kommer då biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 10:40 am
Daenis Niddler Jag kommer att vara där! whee JäääääääJJ!! niddlier kuuuun~~ ^w^! lätt jg kommer då biggrin whee heart *Minns eyetoy-lek med Greenie och Daenis* xd Synd att det nog inte blir någon eyetoy på Doujinmadoi, ne? xp ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 1:05 pm
Niddler Daenis Niddler Jag kommer att vara där! whee JäääääääJJ!! niddlier kuuuun~~ ^w^! lätt jg kommer då biggrin whee heart *Minns eyetoy-lek med Greenie och Daenis* xd Synd att det nog inte blir någon eyetoy på Doujinmadoi, ne? xp ^^ Jaa det va så jävla kul XD !! håller med dig niddler :O hoppas nån kan ta med det till doujinmadoi :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 1:24 pm
Squall83 En fåga bara, gör det nått om man tar med sej sin egen ps2a o lira på lunchen eller nått ^^. Tänkte pröva lite på ett spel som jag köpte på en butik som har laggt ner i Övik.. Forbiten Siren heter det och så kanske jag tar med nån av mina Silent Hill ^^. Men det är förstås om jag får gör så. Ehm...varför ska du det? Vi har redan konsoler där ju? En till alla tv-apparater som ska användas till spel. Annars får du lov att dra med dig en egen TV också för att plugga upp i någon hörna. <_> För vi tillåter dessutom bara Multiplayer spel, ska du sitta ensam och lira skräckspel så ockuperar du en konsol som flera skulle kunna turas om på. Skräckspel är inte direkt konvent spel heller, det är "sitta ensam hemma i mörkret och spela"-spel. Hela stämningen förstörs ju annars. o_Ô P.S Det stavas Forbidden Siren, och är nog det längsta och drygaste skräckspelet på marknaden just nu (tog mig lite över 20h att klara). Jag har klarat 1:an och jag önskar dig lycka till genom spelet för det kräver tålamod och lite tänkande. Jag hoppas få testa 2:an någon dag nu när det kommit ut i butikerna. D.S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 2:34 pm
Drevlin Squall83 En fåga bara, gör det nått om man tar med sej sin egen ps2a o lira på lunchen eller nått ^^. Tänkte pröva lite på ett spel som jag köpte på en butik som har laggt ner i Övik.. Forbiten Siren heter det och så kanske jag tar med nån av mina Silent Hill ^^. Men det är förstås om jag får gör så. Ehm...varför ska du det? Vi har redan konsoler där ju? En till alla tv-apparater som ska användas till spel. Annars får du lov att dra med dig en egen TV också för att plugga upp i någon hörna. <_> För vi tillåter dessutom bara Multiplayer spel, ska du sitta ensam och lira skräckspel så ockuperar du en konsol som flera skulle kunna turas om på. Skräckspel är inte direkt konvent spel heller, det är "sitta ensam hemma i mörkret och spela"-spel. Hela stämningen förstörs ju annars. o_Ô P.S Det stavas Forbidden Siren, och är nog det längsta och drygaste skräckspelet på marknaden just nu (tog mig lite över 20h att klara). Jag har klarat 1:an och jag önskar dig lycka till genom spelet för det kräver tålamod och lite tänkande. Jag hoppas få testa 2:an någon dag nu när det kommit ut i butikerna. D.S Du har en poäng i det hela ^^ + att det blir ju lite drygt att ta med sej en extra tv. Och ja försår nu att det skulle nog förstöra det hela om jag tog ditt dom. Jag har dok ett spel som man kan köra 2 på men det är inte så värst roligt spel. Det enda spelet som man kan köra flera på som jag har tyckt varit hyfsat roligt måste vara Star Wars Battlefront, jag giller inte Fighting spel så värst mycket (möjligen The Warriors).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 2:18 am
Vi kommer ju försöka dra med oss blandade spel som folk kan få lira. Fighting spel, racing spel, musik spel o.s.v. Det ska nog finnas något för dig också tycker man. 3nodding
Spara dina skräckisar till ensamma mörka och regniga kvällar. Då blir det riktigt ruggigt men mysigt på samma gång. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 2:47 am
Jag tror att jag inte är medlem längre, men jag är inte säker. Hur gör jag då? (jag fick aldrig något medlemskort så jag kan inte kolla datum på det, och jag minns inte riktigt om jag förnyade medlemsskapet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 5:22 am
Erica moste komma XD Jag kommer, har enda inget for mig XD Dumma tangent bord~! T__T
Jag har ingen koll po mitt medlemskap. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 7:24 am
Drev slutar aldrig imponera mig. o_o; Seriöst! Jag menar, kolla på förstasidan! XD
Kampaii! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 12:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:56 pm
Bring it, FFS! Det är kul! C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 3:26 pm
Meijerem Drev slutar aldrig imponera mig. o_o; Seriöst! Jag menar, kolla på förstasidan! XD Kampaii! <3 w00t! Thanks. ^_^ Gitaroo Man? Det ska ju Stefan dra med sig redan! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 11:27 am
Jag kommer inte komma, fast jag brukar ändå inte synas så mycket så det märks nog inte xDD Fast jag har en Eyetoy och ap-spel om ni vill låna o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2006 5:20 am
Tack för väckningen!
Mor min tänkte hon kunde väcka mig imorse, och att det kom ett brev med mitt namn på var ju bara plus i kanten. Hon kastade detta brev mot mig, och träffade mig i ögat. Med en kant.
... Alltså, kuvertets kant, i MITT ÖGA. <_<
Men, när jag såg att brevet var från er på J-cult blev jag rätt glad. Smidigt det där att skicka ut till alla, men kostar inte porto rätt mycket, om ni skickar till alla som är med i föreningen? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2006 1:40 pm
Valgarv Tack för väckningen! Mor min tänkte hon kunde väcka mig imorse, och att det kom ett brev med mitt namn på var ju bara plus i kanten. Hon kastade detta brev mot mig, och träffade mig i ögat. Med en kant. ... Alltså, kuvertets kant, i MITT ÖGA. <_< Men, när jag såg att brevet var från er på J-cult blev jag rätt glad. Smidigt det där att skicka ut till alla, men kostar inte porto rätt mycket, om ni skickar till alla som är med i föreningen? xd ( Vi betalade din morsa lite extra för en fin väckning. wink ) Hehe...aja, hoppas ditt öga klarade sig. xd Men när det gäller din fråga så...JO! You bet! Visserligen har vi strulat en massa med våran medlemslista och det blev nog bara typ 100 brev tror jag. Så dom hundra fick ett hemskick ska skatta sig lyckliga. ^_^ Till nästa gång hoppas vi iaf fixa något kanske lite tjusigare där vi korrekturläst det hela också så t.ex alla seriena har sina korrekta namn. razz Nåja, få är nya på detta och det var stressigt, var glada att det blev något alls. Ni kan ju alltid behålla det och försöka sälja dyrt på DM 20 eller något då det anses som en gammalt relik? ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|