Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Minka piirteen vaihtaisit itsestasi? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Noh?
Ei, lahes taydellinen olen niin en vaihda mitaan...
12%
 12%  [ 5 ]
Koko hela hoito vaihtoon vain! :x
27%
 27%  [ 11 ]
Kylla mina yhden piirteen keksin....
60%
 60%  [ 24 ]
Total Votes : 40

Ruoka

PostPosted: Thu Apr 14, 2005 11:33 am

Qevna
Liftrasir
Hm...

Ja minulta tuntuu puuttuvan empatiakyky, en tieda yhtaan miten pitaisi piristaa surullista (jne) ihmista.

Kaveri: Ois parempi olla kuollut...
Liftis: ...mmm... uh, jaa-a, niinhan se olisi... TAI SIIS, minustakin tuntuu valilla silta... TAI SIIS, mutta mistas sen tietaa, ei kuoleminen valttamatta ole sama asia kuin ikuinen rauha... tai siis, voihan se ollakin... tai siis...

jne.

gonk Tahdon kyvyn toimia oikein ihmisten kanssa, ilman etta ne saa hirveita raivareita...!
mie en osaa olla empaattinen.. tai en ainakaan mielestani.. koskaan oikein osaa sanoo mitaan oikein ja sit menee molayttaa jotain ihan tyhmaa.. sweatdrop

Sama taalla.
Jos joku angstaa tai suuttuu jostain niin pysyn hiljaa, en siten aiheuta minkaanlaisia kohtauksia.
PostPosted: Wed Apr 20, 2005 1:04 am

Aeris89
SupaFly91
No Kylla Se On Se Kyky Arsyttaa Kaikkia Kokoajan...En Voi Olla Arsyttamasta...
3nodding

Haa!!! sain kokeesta 7-..... xd pitas vissiin uusia nii saa 8 toikkariin...

miraakkeli_88

miraakkeli_88

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 1:06 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Apr 20, 2005 1:09 am

miraakkeli_88

YamiEiji

PostPosted: Thu Apr 21, 2005 6:45 am

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 11:41 pm

norski

Zeggo

PostPosted: Sat Jun 25, 2005 1:37 pm

I guess etta vihaan leukaani. kunnon noita-akan ulkoneva leuka.
ainakin verrattuna siihen, mita sims2:sen hahmonluonnissa tuputetaan, leuan ulkonevuus -mittaria saa vetaa jonkin matkaa jos haluan itteni nakosen jaban teha. sniff xp

sitte on myos aikamoinen kyomynena. ei oo konkkonena, semmonen Ramses-tyylinen, muuten olisi suora, mutta siina kohin minka paalta lasien se valijutskahommeli menee on semmonen kyhmyra. semmonen... nojaaketakiinnostaa. ja sitte on ihan megalomaaninen nenanpaa. siina kun kukoistaa natti finnipesake niin ah, naytan aika kanniselta. argh.

ruikut kadet. vasyvat huilunsoitossakin stressed sitte on yleisesti hairitseva parstavarkki, ah, kasista viela ihmeelliset sormet, rumat varpaat, rumat jalat yleensakkin, molemmissa suupielissa "kauneuspilkut", jonka kauneusosan pilaa pienoinen epasymmetrisyys asetelmassa, ruikularasvalettitukka, raplatyt sormen- ja varpaankynnet, melko iso syntymamerkki toisessa olkapaassa, tummat kainalokarvat gaaddamit ja viela asiat jotka yleisesti nyppii. ja luultavasti aitikalta perityt niskavaivat. ja heikkous yleensa, rimpuloimisuus(wtfnsanamukatuokinoli). lyhytkasvuisuus.

*vetaa henkea valissa*

luonteen vuoro (kaikki ulvahtavat tuskissaan ja etsivat kuumeisesti korvatulppia*
ihan sairaan turhanmoinen hopotys, liika avoimuus, maalaisjarjen puute, stressaus stressed ylemmyyskompleksi, arsyyntyminen kun alyan etta minulla on sairaanmoinen ylemmyyskompleksi, turhautuminen, ajoittainen alemmuuskompleksi, jonkinlainen pissiksyys, wannabepissiksyys, yleinen wannabe-olotila, jokin-minka-takia-en-ilmeisesti-saa-ikina-hyvia-ystavia, huono omatunto, olen-muka-jotain -fiilistely, turha filosofointi, wannabe-filosofointi, tunteenpurkaukset, vollotukset, kantelut, mokailu, hirvea fiilis kun tiedan etta on oma vikani kun mikaan ei suju, ihastukset ei suju, koulu sujuu vaikka tuntuu ettei suju, ihme itsepaisyys, yleinen typeryys, kuitenkin taipuvainen ties mihin, heikkotahtoinen, ajattelematon, ajattelen liikaa, yhdistyy tunteenpurkauksiin ja vollotuksiin, mitaanaikaansaamattomuus, ylipirteys, sekoilu, muka-sekoilu,
muka-angstaus, angstaus.

nyt haluaisin jonkun ihanan ihmisen lohduttamaan minua, IRL lohduttajan, vaikka en edes vuodattanut tata kellekaan IRL.

kasittamattomyys.

taidan olla aika lailla ihminen. minkas mina sille voin.

hjeipodjei talta illalta, tama on sita muka-angstausta. melkein aloin itkea.
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 5:14 am

ResiIience

Hilarious Gaian

6,050 Points
  • Forum Regular 100
  • Junior Trader 100
  • Friendly 100

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 5:30 am

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 8:51 am

Tsk. Tama on kylla turhamaista, mutta ihmisten kielia saastaakseni voisin vaihtaa todella kalpean ihoni johonkin ymparivuotisesta ruskeana olevaan. o.o
En jaksa kuunnella kun ihmiset paasaavat 24/7 kuinka kalpea olen.
Mita se niita edes hetkauttaa, mokomatkin pilkun viilaajat...

thoughtless`

Tsuzue

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 9:02 am

edelleenkin suorempi hammasrivi ois ihana...
menin viime vuonna serkulleni kokolaan ja hanen 5 vuotias muksunsa kysyi multa ihan ensimmaiseksi, etta onko mun etuhampaat lahtemassa, kun ne on niin vinot... stressed
PostPosted: Wed Jun 29, 2005 9:10 am

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 9:16 am

[Thoughtless]
Tsk. Tama on kylla turhamaista, mutta ihmisten kielia saastaakseni voisin vaihtaa todella kalpean ihoni johonkin ymparivuotisesta ruskeana olevaan. o.o

Tiedan milta sinusta tuntuu... rolleyes Voisi alkaa vampyyriksi.
PostPosted: Wed Jun 29, 2005 9:27 am

Luwina

thoughtless`

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 9:31 am

Liftrasir
[Thoughtless]

Tiedan milta sinusta tuntuu... rolleyes Voisi alkaa vampyyriksi.
Torahampaat loytyy jo omasta takaa. {: Yoelama ei tunnu huonolta ajatukselta, ainoa ongelma on ettei minun anneta nukkua paivisin.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces