Joko sinulta loytyy? |
Tatuointi |
|
7% |
[ 3 ] |
Lavistys |
|
25% |
[ 10 ] |
Molemmat |
|
2% |
[ 1 ] |
Ei viela, mutta ehka jonain paivana |
|
35% |
[ 14 ] |
Ei oo, ei tuu |
|
30% |
[ 12 ] |
|
Total Votes : 40 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 12:59 am
Mulla on 8 lavistysta: 3 oikeassa korvassa, 4 vasemmassa (yksi ylhaalla rustossa) seka napakoru. Haluaisin viela muutaman korviini, smileyn ja nannikorun mrgreen Tatuointikin olisi mukava, lohikaarme oikeaan nilkkaan seka mustaleski takapuoleeni... 3nodding biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 10:24 am
Njaa. Tatuointia en aio ottaa, ei kiinnosta. Vanhana kun iho roikkuu ja on ryppyinen - se on vain todella ruman nakoista. Venynyt, vanunut harmaantunut katkenneilta verisuonilta nayttava tahra ruttujen keskella.. Heh.
Ja muutenkin, hoitoalalla kun on, ei ole hirveata kiinnostusta infektioriskiin.
Lavistys loytyy korvista, ja navasta. Oli joskus ylhaalla korvassa rustossa lavistys, mutta se tulehtui tuntemattomasta syysta usean vuoden olemisen jalkeen vaikka hoidinkin sita ja jouduin i.v antibiooteille ennen kirjoituksia monta vuotta sitten.. Etta ei kiitos. En enaa ikina ota yhtaan ainoaa lavistysta mihinkaan kohtaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:17 am
Nain (eh sweatdrop ) mua muutamaa vuotta vanhempaa serkkupoikaani tanaan. Ekaa kertaa nain livena sen uuden tatuoinnin. Kovin oli hieno. Lahtiessaan lykkasi kateen kayntikortin, "etta jos tatuointia meinaat niin tuonne kannattaa menna ottamaan, saat alennustakin". Hmm, pitaa kai odottaa kuitenkin se puoli vuotta, aiti kun ei asiasta kamalasti innostu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2005 12:42 pm
Apua! En oo kirjottanut tanne! eek
Mulla on kolme tatuointia ja yksi lavari (jos korviksia ei lasketa). Eli siis ensimmainen tatuonti on Kanji (kiinalainen) vasemmassa olkapaassa, otettu -99 tai -00 en oo ihan varma, talvella kuitenkin... Toinen on suden paa oikeassa olkapaassa, otettu -01 kevaalla. Ja viimeisin on viime syksyna otetut demonisiivet ylaselassa, jotka suunnittelin ihan itse, kun sopivaa mallia en loytanyt...
Niin ja se lavari... se on kulmalavari, otettu kun olin 16v. eli vuonna 1999.
Siinapa ne, lisaksi on 3 korvista vasemmassa korvassa ja 2 oikeassa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2005 3:27 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 5:21 am
Alaselkaan tatuointi ei pitaisi pahemmin sattua, varsinkin jos tatuointikohdassa on edes vahan laskia, joka tietenkin aina pehmentaa. Ja jos mainitset asiasta tatuoijalle, niin luultavasti tatuoija saattaa ehdottaa sita, etta aina kun alkaa sattumaan, niin sanot ja sit voi pitaa pienen tauon.
Min olen ajatellut et jos alkais saastaan rahaa seuraavaa tatskaa varten, mutta saa nyt nahda mita siita saastamisesta tulee. Tosin voisi kyl ottaa ensin selville paljon maksaisi sellainen Simba-tatska varillisena versiona ja varittomana versiona.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 8:17 am
Mulla siipien tekeminen kesti jotain 8 tuntia... siina viiden tunnin paikkeilla vasta alko hiukan sattumaan, kun iho oli jo todella herkka! Muut tatskat ei oo sattunut oikeestaan ollenkaan. Lavarin tekemista pelkasin ihan hulluna, mut ei se sattunut patkaakaan, eika tullut vertakaan paljon mitaan. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 9:47 am
Aikoinaan (18 vee) tuli mietettya tatuoinnin hankkimista, mutta enaa ei kylla hotsita. Suurinpiirtein kaikilla ja niiden mummoilla on nykyaan joko tatska, lavari, tai molemmat, tai sitten ovat hankkimassa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 10:10 am
Ei minusta niissä ole hyötyä.. no.. älkää heittäkö tomatteja tänne päin.. so on vain mun mielipide! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 12:27 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:52 pm
Viala taman vuoden puolella olisi tarkoitus ottaa uusi tatska.Olen ajatellut kanji-merkkia jonnekin selan seudulle tai ehka ronskisti vain rinnuksilla.Nilkkaankin se saattaa paatya,vaikka haluaisin saastella sinne paikkaa lohikaarmeelle.Mutta itse kanji...en osaa paattaa minka haluaisin.Kuolematon olisi aika hyva.Tai rotta,rotta kun olen. confused ...ja voi,kun olen tassa katsellut Fullmetal Alchemistia iha himona,niin haluaisin tatuoida nahkaani sen merkin,jossa on risti ja kaarme ja muuta salaa. gonk Tata menoa paadyn tatuoimaan kohta nimen Eclipse alaselkaan. twisted Ei saisi katsoa animea tai lukea mangaa samalla kun harkitsee tatuoinnin ottoa. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 23, 2005 8:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 23, 2005 10:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 12:44 am
Ymmartaakseni Madonna-lavistys on se pallo- tai nappi-'kauneuspilkku' ylahuulen ylapuolella.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 26, 2005 10:31 pm
Min olen suunnitellut kullalle valmistumislahjaksi tatuointia. Kulta kun valmistuu tuossa kevaalla 2007 kokiksi, niin tietenkin siihen liittyen se tatuointi. Ajatuksena olisi: kokkihattu ja sitten siihen alapuolelle kaulin ja kauha silleen hienosti ristiin. Tyyli merimieslippu siis.. >___<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|