|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 7:57 am
Tuijotus on arkipaivaa taallaki. Ainaki vahan valia. Kerranki yks amma tuijotti mua niin kiihkeasti, etta aloin piruuttani tuijottamaan takas. Sitte se vaan heilautti paansa toiseen suuntaan ku ei olis koskaan tuijottanukkaan. Onko minulla kummalliset vaatteet tai jotain? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 8:05 am
Se on muuten hassua kuinka ne sitten esittavat etta mina mitaan tehnyt kun alkaa tapittamaan takaisin. Tosin, joskus sita alkaa oikein pelkaamaan jos se pikkulapsi jatkaa tuijotusta... o.O Joskus kylla mulkaisen mahdollisimman rumasti etta tuijottaja (toivottavasti) juoksee hanta koipien valissa pakoon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 8:19 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 8:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 10:07 am
Pikku-Timppa Tuosta tuijotuksesta tulee mieleen paikallinen bussi nro. 6... Suulisniemen bussi, josta AINA tuijottaa kaikki... siis ne on aina kaikki tapittamassa siit䠵los aivan niiku eiv䴠ois ennen ihmisi䠮䨮y stare Kavereitten kanssa se ollaan jo tiedostettu. Loput ei vaan halua my?䠪ostaa syyst䮠Se on 䲳ytt䶤䬠sill䠳ie n乴䴠niille herra keskisormea, niin ne jatkaa tuijotusta hiukan vain typer䭭䬬䠩lmeell䮮. gonk Ilmeisesti suuliskalaiset ei vaan oikein sopeudu t䨤n maailmaan rolleyes ...kiitokset Timpalle siita,etta sotkin poksyni/tietokoneen nappaimiston/kissani limppariin kun rajahdin nauramaan. gonk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 6:22 am
Koulu alkoi, paniikki- ym. kohtaukset palaavat lomalta vahvempina kuin ennen. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 8:15 am
Tunnen itseni pahaksi ihmiseksi, kun toivon vanhalle kaverilleni kuolemaa tai edes suurta epaonnistumista elamassa stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:07 am
Hitto kun en huomannut tata eilen. Olisi tehnyt mieli vuodattaa... kaikki meni pain persetta. Onneksi paivan lopussa tuli hyva ehdotus esille, ja se pelastikin varmaan melkein koko loppuvuoden 3nodding Muutan siis Jyvaskylaan omaan asuntoon. Vahan jannittaa, etta mita siitakin tulee.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 12:18 pm
Mina suuri baka en ollut lukenut kunnolla kuukausi sitten saamaani Turun amk:n opiskelijayhdistyksen lehtea Turskaa,joten opiskelijakorttini saaminen myohastyy kuukaudella. gonk Lomakkeet kun oli lehden valissa. crying Noh,ei maailma tahan kaadu,pitaa vian pakottaa joku lainaamaan mulle korttiaan kun kirjojen ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 10:54 am
Kaksisuuntainen mielialahairio sit. o/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 1:07 pm
kaveri oli tulla hulluksi kun jaksoin paasata ihastuksesta.. tai oikeastaan olin niin masentunut. Pidetaan sitten breikki, koetan ens viikon olla kattelematta tai ajattelematta sita tyyppia. Ainakaan liikaa. gonk Ja sehan sujuu hyvin, samalla luokalla kun ollaan...
Mutta masennus iskee. Olen halle tekstarilla kertonut tykkaavani hanesta. Han ei vielakaan ole tahnyt mitaan, enintaankin valtellyt tai vilkuillut, jompsinkumpsin. Ja nayttanyt sen tekstarin kavereilleen.
Inhoan ressia. Ja nyt tekemaan muuta, etta Prinsessapaivakirjat-tyyli toimisi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 1:22 pm
Ja ihmiset, paivakirjan kirjoitus on niin ihanaa. 'Ja katso, niin han vihdoin nousi, oikaisi jalkansa ja lahti tietokoneelta, vaikkakin vain puuduttaakseen katensa ja vuodattaakseen jotain pissisteinimaista soopaa kauniiseen kirjaseen jonka olisi voinut antaa lahjaksikin, niin han ei enaa ollut aktiivinen kavija puolessakaan foorumeista joissa kay, hylkasi mesetuttavansa, hautasi nettisivujensa raakileen ja hankki karmeamman elaman.' ...Jjeijj. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 18, 2005 10:22 am
Kun angstituttaa niin perkeleesti eika parannusta loydy.
Argh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 18, 2005 10:57 am
Puhuin kolme kuukautta potkoon KoRnin keikasta. Ei paasya. Perjantai-iltana isa kysyy lahes lupaillen milloin tama on. Tana sunnuntaina. Olet vain hiukan myohassa. KoRn siis talla hetkella Helsingissa ilman minua. Ja on lupakin olla vittuuntunut. Vitun kaveri ei tietaisi ilman minua koko vitun keikasta ja alkaa vittu vittuilemaan minulle vittu ensi viikolla miten vitun hauskaa oli, voi vitunvitunvittu...
... Sensuroinnin tarvetta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 18, 2005 11:36 am
Ahdistaa olla flunssassa! Joka yo saa herata siihen kun ei saa henkee! Kylla taas toivois et olis terve! Tassa kooneen vieressa istuminenkaan ei olis nain h*lvetin rankkaa! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|