Hiusten vari? :D |
Ruskea. |
|
48% |
[ 27 ] |
Blondi. |
|
14% |
[ 8 ] |
Punainen. |
|
7% |
[ 4 ] |
Musta. |
|
8% |
[ 5 ] |
Epamaarainen tyvikasvu pilkistaa... |
|
12% |
[ 7 ] |
Shokeraavan pinkit/vihreat/jtn muuta yhta hauskaa. |
|
3% |
[ 2 ] |
Sen verran montaa savya ettei saa edes selvaa.... |
|
5% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 56 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 8:38 am
Mulla on nyt tallaiset monisavyisen ruskeat..
olen varjannyt useasti punaiseksi, kampauksina on ollut yleensa otsatukka, olkapaille, leukaan asti ja kerran kananperse. Joops. Nyt sitten uusimpana ideanani yritin tehda rastat, sitten ne vahan unohtui ja mulla on sellainen jumalaton takku, niinku lisa-aivo. Joo-o. Eli parturiin ylihuomenna jos se vakinmulgguuh-ope paastaa. (Makee sensurointi eikos?) Niin se parturi ois kahdelta lapualla, tunnin matka ja pitais lahtea yhdelta. Niin, leikkaan sellaisen ihanan. Joo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:24 am
Otsatukka! heart Sen leikkasin. Jep jep jep.
Mita tapahtuu jos punaisia hiuksia yrittaisi varjata pinkiksi?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:49 pm
Liftrasir Otsatukka! heart Sen leikkasin. Jep jep jep. Mita tapahtuu jos punaisia hiuksia yrittaisi varjata pinkiksi? Jos varissa on itsessaan vaalentavaa vakutusta, eli sita ei ole tarkoitettu taysvaaleille/varinpoistokasitellyille hiuksille, niin se voi ehka jopa onnistua - ainakin jotenkin. Mutta pelkaan, etta lopputulos tulee olemaan jotain omituisen oranssia.
En lahtisi kotikonstein yrittamaan moista. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 2:31 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 6:34 am
Wicked En lahtisi kotikonstein yrittamaan moista. twisted No eraspa lahtee... redface Saa nahda mita kivaa tapahtuu. Ehka kokeilen jonain raitana ensiksi, tiedan kannattaako.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 6:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 10:30 am
Mwah. Uudet hiukset. Alla oli punainen ja paalle ruskea, tuli siis punertava tummanruskea tai vastaavaa. Ja iloinen oranssi lantti etuhiuksissa. Pirteata.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 11:09 am
Ma tarttisin niin kovasti hiustenleikkuuta ja varjaysta...naytan kohta avatariltani...vaikka mun tyvikasvu nakyy reippaammin. xp En uskalla pyytaa kampaajatatia mitaan rajua tekemaan nyt kun toihinkin ois tarkoitus menna...se jaa sit ensi syksyyn ja koulun alkuun.Tee hee hee... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 9:46 am
...ja sovinpa ajan kampaajalta huomiseksi.Jesh,hiukset pois!Ja kaveri laittaa varia paahan illemmalla.Metallic golden blond tai jotain muuta fancya... 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 10:27 am
Carmen LaVihta ...ja sovinpa ajan kampaajalta huomiseksi.Jesh,hiukset pois!Ja kaveri laittaa varia paahan illemmalla.Metallic golden blond tai jotain muuta fancya... 3nodding whee (: Kamut vaan varjaamaan paata ja saastyy rahaa kun vertaa kampaajaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:05 am
Ja nattia tuli.Nyt voi nayttaytya taas ihmisten parissakin.Se mun kampaajapoika taisi olla hieman gay...mutta viis siita. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 12:39 pm
Taman hetkiset hiukset on jotain punasen mustaa varia, mutta kohta vaihtuu kun laitan pikkuletit! Vari tule oleen musta/lila/valkonen... katotaan sitten milta nayttaa, etukateen ei voi tietaa... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 11:58 pm
Carmen LaVihta Ja nattia tuli.Nyt voi nayttaytya taas ihmisten parissakin.Se mun kampaajapoika taisi olla hieman gay...mutta viis siita. 3nodding Vaikka tama onkin aikamoista stereotyyppien viljelemista, niin olisin enempi yllattynyt jos miespuolinen kampaaja ei olisi... xd Mutta se siita...
Mie haluan itselleni kesatukan! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|