|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 12:00 am
joskus ala-aste ikaisena nain semmosta unta,e tta kavelin kolmen kamuni kanssa jossain piha kaduilla ja yhtakkia joku mies tuli meidan eteen ja ampu mun paahan. sitten vaan kaikki pimeni ja herasin..... kuolo korjaa.... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:00 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 6:28 am
Eh..ma oon alkanu naha unta mun tietsikka pelista Oni.. sweatdrop ensin ammuskelen pahiksia ja sitte oonki Gaialla shoppailemassa vaatteita sweatdrop .....kroooh...ZZZZZZZ.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 6:48 am
Nukuin viimeyona kai tunnin, seuraava muistikuva on etta herasin puoliksi huutaen, kyyneleet valuvana ja muutenkin hikisena. Ja ei, en muista enaa mita unta nain... eek En kylla ole varma haluaisinko gonk Loppuyosta en sitten nukkunutkaan, pelasin Kingdom Heartsia... hehe... aiti tuli kuudenaikaan raivoamaan etta enko mina ole nukkunut ollenkaan stare
Mut joo... siis... viimeyota edeltavana yona nukuin 18h. Paalle. Eka nain jo toistamiseen unta maailmanlopusta (se oli aikas jannaa), ja meikalainen olit taas ainoa henkiinjaanyt. Sitten herasin, katsoin kelloa, kello oli kymmenen, ja paatin nukkua lisaa. Sitten nain unta maailmanlopun jalkeisesta ajasta. Se oli aika, ankeaa... kuin jatko-osa. En ollutkaan kai ainoa henkiinjaanyt, loikin jonkin ihmisporukan mukana Helsingin raunioissa, ja menin ostamaan Fantasiapeleista itselleni miekan... tuli mieleen joku hemmetin huono scifileffa xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 10:35 am
Ah, kun saiskin nukkua kauan! Ma nukun n. 4-12 h paivasta riippuen. Nyt oon viimesen kuukauden verran nukkunu joku 6 h/yo, knu pitaa herata aikasin lukemaan ylppareihin. No onneks on enaa c-saksan koe perjantaina.
Ja niista unista, nain viime yona unta, etta mulle laitettiin kielilavistys, jotta ma paasisin toihin yhteen laittomaan firmaan. Sen laitto joku orkki, jolla oli 3 silmaa ja pari sarvea...kumma kylla se ei hairinny mua yhtaan biggrin
Kinkyinta unta en edes kehtaa kertoa, jos eraat asianomaiset sattuis vaikka lukemaan tan... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 10:46 am
Ennen kuin Sormusten Herran kakkos osa tuli teattereihin,ma nain tooooosi pitkan unen siita,millainen leffa tulisi olemaan kyseessa. Siina oli paljon taisteluja,mutta jotenkin kaikki oli hyvin loogista. Yhtakkia kaksi futuristista naispoliisia lahestyivat Aragornia ja sanoivat,ettei tama saisi kannella noin vaarallisen nakoista miekkaa mukanaa.Aragorn vastasi heille,etta "There's nothing for you,only death".Ja toi repliikkihan on ko.leffassa,paitsi etta sen sanoo muistaakseni Elrond. sweatdrop Jossakin vaiheessa Legolas heart ,Gimli ja Boromir hiiviskelivat ympariinsa ja loysivat valkoisen pakettiauton sielta mettasta,ja siella auton sisalla on pahvilaatikko jossa istuu YODA! eek Yoda sit selitti jotain fiksua pojille ja sitten seurasi lisaa taistelua.Ma olin kai yksi hobiteista jossakin vaiheessa.Mulla oli miekka ja kaikki. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 12:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 12:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 12:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 12:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 12:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 2:50 am
Oon tassa monena yona nahny semmosta unta, etta vierailen eri ihmisten kerrostaloasunnoissa >.> <.< Mitahan lie meinaa... pitaisko muuttaa kerrostaloon vai?
((pahoittelen kovin lyhytta viestia))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 7:46 am
Nain viime yona unta etta jahtasin noita Wickedin kukkasia ympari Gaiaa. gonk Jeessus,sanon mina.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 7:53 am
Carmen LaVihta Nain viime yona unta etta jahtasin noita Wickedin kukkasia ympari Gaiaa. gonk Jeessus,sanon mina. xd Jesh!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|