Ota keksi. |
Kiitos ^:^ |
|
76% |
[ 48 ] |
Saasta ne Kustaa Vaasalle. |
|
23% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 63 |
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 16, 2005 1:54 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 16, 2005 11:15 pm
Hehee~ Mie oon kaannyttanyt uuden ihmisraukan mangan salattuun mualimaan!! Se luki yhden DNAngelin ja kuolaten (ei nyt ihan, mutta lahella oli ettei valunut) halus mun loput 3 kirjaa lainaan... x)
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 12:28 am
Min olen kaannyttanyt kultani anime/mangafaniksi, tosin se kaannyttaminen oli helppoa koska kultani tykkasi/rakasti jo valmiiksi erasta animeleffaa, nimittain Totoroa.
Ollaan kullan kanssa mietitty etta sitten kun NGE loppuu SubTV:lta, niin mitahan animea subbari alkaa sitten nayttamaan. Ranma olisi aika kova sana ja samoten Chobits. Tietenkin myos DNAngel ja Ayashi no Ceres ja Hellsing olisi kiva nahda televisiosta.
Tahtoo lisaa animea!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 12:40 am
meppu Min olen kaannyttanyt kultani anime/mangafaniksi, tosin se kaannyttaminen oli helppoa koska kultani tykkasi/rakasti jo valmiiksi erasta animeleffaa, nimittain Totoroa.
Ollaan kullan kanssa mietitty etta sitten kun NGE loppuu SubTV:lta, niin mitahan animea subbari alkaa sitten nayttamaan. Ranma olisi aika kova sana ja samoten Chobits. Tietenkin myos DNAngel ja Ayashi no Ceres ja Hellsing olisi kiva nahda televisiosta.
Tahtoo lisaa animea!!! Mie oon itseasiassa kattonut 7-8 ekaa jaksoa ranma1/2 animesta, ja pakko on sanoa etta se on viela hauskempaa kuin manga. Henkilot tulivat paljon elavammiksi ja... Ryouga on jotenkin paljon saalittavampi eksymisiensa kanssa animessa... *halirrutsii pikkuryougan ihan lutumutuseks.... koh...* redface Niin, mihinkas mina jain... Tosiaan, lisaksi juoni etenee ihan toista tahtia animessa kun tappelukohtauksiin ei kayteta samassa suhteessa aikaa kuin kirjoissa sivuja... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 2:20 am
Min olen nahnyt Ranmaa animena jopa yhden jakson verran, mutta sita on kylla tulossa koko ajan koneelle DC:n kautti, kunhan vain se kayttaja jolta sita otan, olisi enemman paikan paalla. Mutta se eka jakso oli kylla mahtava. Nauratti niin maan kerpeleesti. Enemman ko kirja. Olen myos nahnyt nama kaksi Ranma elokuvaa ja ne on aivan mahtavia.
/kuuntelee juuri animeradiokanavaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 6:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 6:56 am
Dragonball on hyvä 3nodding
Mangana ainakin, ja animeakin tulee katottua jos sattuu telkkari auki...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 8:31 am
Yuppiii!!!!!!!!!!!! Olen odottanut chobitsia jo kauan!Jippiiii!!!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 9:47 am
Shimattabaka Yuppiii!!!!!!!!!!!! Olen odottanut chobitsia jo kauan!Jippiiii!!!!!!!!!!!!! stressed Chobits on julistettu pannaan Suomessa. Niin. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 6:42 am
ToffeeTigre Dragonball on hyvä 3nodding Mangana ainakin, ja animeakin tulee katottua jos sattuu telkkari auki... jeps jeps 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 10:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 2:41 am
onks kukaan katsanut spiral:ia?? domokun se on ihan huisi heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 10:42 pm
Aeris89 onks kukaan katsanut spiral:ia?? domokun se on ihan huisi heart Entäs Rurouni Kenshiniä? Se se vasta huisia onkin. Päähahmo saa minulta aina sympatiat kun joku mäiskäisee sitä puumiekalla. 3nodding Oikeallamiekallakin huidotaan ihan näyttävästi. Jos joku ei ole vielä nähnyt, niin äkkiä vaan p2p ohjelmat laulamaan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 7:51 am