Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Foodilishus! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 10 11 12 13 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Mar 19, 2017 2:36 am

Haha, of de restjes opeten XD
PostPosted: Mon Mar 27, 2017 2:36 am

Ga weer een poging doen tot gezonder eten, hopelijk houdt het nu wat langer stand.. afgelopen week 2 x all you can eat gegeten. Ik voel me ook wel een beetje ongezond nu. Straks weekboodschappen halen 3nodding

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Mar 31, 2017 1:06 am

we hadden gisteren een stampot van spinazie, boontjes, doperwtjes en een schepje dragon. Die dragon maakte het een stuk minder lekker. Het was ook verder nogal flauwtjes.
PostPosted: Fri Mar 31, 2017 1:51 am

Het klinkt wel heul gezond xd Ik zou eigenlijk niet weten hoe dragon smaakt.. Gewokte spruitjes met erwtjes is hier nu wel een beetje favoriet. Gisteren had mijn moeder stamppot met raapstelen gemaakt, ook lekker.. deed me denken aan postelein, ook een van mijn favo's heart

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 2:30 am

vanavond gaan we all out met chinees =D Gisteren rustig gegeten (restjes)
PostPosted: Sun Apr 02, 2017 10:42 am

Nice, wij hebben vandaag ovenfriet en ovenkipburger dag whee Past niet echt in het plaatje van gezonder eten, maar het is deze week wel al wat beter gegaan over het algemeen.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Apr 07, 2017 1:44 am

ovenspul is volgens mij wel gezonder dan frituurspul. Minder vet enzo...

Wij hadden gisteren tacos. Vanavond tosti's.
PostPosted: Tue Apr 18, 2017 12:30 am

Oven is zeker wel minder erg dan frituur geloof ik ga.. alleen de hoeveelheden zijn niet mis haha. Probeer gezond/ongezond laatste tijd wat af te wisselen maar merk dat ik nu toch weer meer behoefte krijg aan gezond. Ben ook iets aangekomen geloof ik whee

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 12:23 am

Ik ben nu redelijk hetzelfde gewicht of zelfs wat afgevallen. Ook ik probeer licht en zwaar af te wisselen. Maar gisteren bleven we gewoon trek hebben... dat is best balen >_<
PostPosted: Wed Apr 19, 2017 1:10 pm

Ja herkenbaar.. ik denk steeds... morgen begin ik! mrgreen
Nu gaan we morgen nog ff sushi eten en daaarnaaa.... tsja blijft lastig he, eten is ook te lekker.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 20, 2017 11:16 pm

vanavond hutspot; dat is bijzonder licht eigenlijk, wat je niet zou verwachten gezien de aardappelen. Maar ja, ik doe er ook aardappelpurrree in ipv gewone aardappelen; maakt het ook weer lichter XP
PostPosted: Sun May 07, 2017 12:37 pm

Wel aardappelpuree van aardappels of uit zo'n zakje dat je moet mixen met water? xd

Waar haal je inspiratie vandaan wat betreft gezond eten? De ene keer weet ik echt veel beter wat ik allemaal moet eten dan de andere keer.. gezond eten is ook zo relatief.. Ondanks al mijn ongezonde voeding veranderd mijn gewicht totaal niet.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 11, 2017 2:16 am

Ik gebruik gewoon zo'n poederzakje.

Wij tellen caloriën, nou eigenlijk, Lemau telt de caloriën en ik eet ongeveer evenveel als hij dus dat klopt wel redelijk. Ik begin een beetje te leren waar de 'boosdoeners' in zitten, maar creatief noem ik mijzelf zeker niet.

Lemau zegt ook dat er minder in moet dan er uit gaat, qua caloriën. Misschien helpt zo'n app voor jou ook? Wij gebruiken FatSecret, ook een webversie.
PostPosted: Fri May 12, 2017 1:46 am

Ja, ik vrees alleen dat het bij mij iets complexer is vanwege het vele sporten waardoor je ook wel meer verbrand maar ook meer nodig hebt om te herstellen en energie te hebben. Ik ben ook op een goed gewicht, dus heb niets om over te klagen.. Soms zou ik wel wat meer "spierdefinitie" willen, maar dat is voor een vrouw best moeilijk en vereist wel veel discipline. De theorie ken ik alleen in de praktijk wil ik niet zonder al dat lekkere eten haha. Nouja, sporten staat nu ook op een wat lager pitje. Geloof niet dat nu het moment is om met dit soort dingen aan de slag te gaan, we zijn nu bezig met een IVF poging dus met een beetje geluk zal ik de komende 9 maanden niet dunner worden ninja

Gezond eten zorgt er trouwens wel voor dat ik lekkerder in mijn vel zit dan wanneer ik ongezond eet, ondanks dat je dit niet in mijn gewicht terug ziet.

Heb je bij zo'n calorie tekort niet telkens honger?

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 13, 2017 2:05 am

oooooh! heel veel succes daarmee! Hopelijk lukt dat mij in de toekomst ook ooit nog....

en neu, ik heb niet snel honger. Meestal drink ik het wel weg met water enzo XP
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 10 11 12 13 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas