Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Avatari = ulkonako. Ennakkoluulot? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ennakkoluuloiletko?
  en
View Results

Adalmina

Beloved Raider

7,200 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Wed May 10, 2006 5:10 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Fri May 12, 2006 11:03 am

[ Message temporarily off-line ]

Esta

EasyAsHacked

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 3:25 am

Pyrin ennakkoluuloilematta Gaiassa, niinkuin muuallakin. Ei se raha ratkaise. Jos jollakin on hieno ava, niin voihan sita sanoa, että se ava on hieno, mutta kalliit itemit eivat tee avasta hienoa. Minulta ei kyllä rahaa ole kerjatty, kun en harrasta Donation itemeiden tms. paljoutta.

Stri_X
Olin muuten vain tallentanut avatarini alastomaksi ja samassa sain 10K lahjoituksen.

Herranjestas. Mina olen tallustellut alastomalla avalla kuukausitolkulla, enka kylla saanut lahjoituksia. Mutta kyllahan sita N00B1X1 luultiin, kun restarttasin gaian ja tein uuden hahmon.

Miksikohan kaikki aina sanovat, etteivat arvostele toisia avan perusteella, vaikka kuitenkin sita ennakkoluuloilua joka paikassa nakee.

Pikku-Timppa
Tuo oli joko ovelin idea koskaan, tai sitten maailman paras tekosyy.

"Hei mikset s䠫ato t䮮e ku m䠰uhun!?"
"Noku mulla ei oo housuja!!"

*Hekotusta.* Makin pidin joskus avaa selin istumassa kun ei ollut vaatteita. Nykyaan on kylla nama 'Starter setit', joista saakin huumaavan alkupaaoman kaupassa myytaessa. Vaatteeton ava on muuten erinomainen vastakkaisen sukupuolen kotiin tunkeutumista varten [Townissa siis]...
PostPosted: Wed Jun 28, 2006 4:01 am

Olen ennakkoluuloton. Oikeastaan siksi, että näytän noobilta ja olenkin sellainen. Ainoa ostettu juttu kun sattuu olemaan tuo satasen kukka, jonka iloisesti Townista joskus poimin. Eli siis pari päivää sitten. Ennakkoluuloton olen myös siksi, että en ole törmännyt vielä keneenkään... tyhmään?

Haluaisin ostaa jo jotain kivaa, mutta pitää säästää sitä tukkaa varten. Ja Townissa olen potkinut puita, pensaita ja kiviä ja ilokseni huomannut, että joskus siitä saa kultaa. Vai ei raha puissa kasva?

melancolique

Dangerous Friend

Wozie

PostPosted: Thu Jun 29, 2006 6:37 am

Hehe. Kävin tekemässä sen mitä en olisi uskonut pystyväni ikuna.

Ostin tuon basic skirtin... gonk ja vielä solmio sekä tupakka käteen...

On niin vähän rahaa, muttei haittaa. Jos ihmiset arvostelevat minua avatarin perusteella, niin omahan on ongelmansa.

Ja sain vihdoin ja viimein Colonial Bonnet`n. Olen rakastanut sitä ensimmäisestä Gaia-päivästä lähtien, ja nyt viitsin ostaa sen. Olen sanoinkuvaamattoman onnellinen smile .
PostPosted: Tue Jul 04, 2006 7:49 pm

Tulipahan mieleen muuten kerjaamisesta, etta eras kyseli josko myisin toisen miekkani, koska "en kayta sita". eek Silloin minulla oli kaksi miekkaa varustettuna, toinen kadessa ja toinen selassa. Siihen mina vaan, etta jos mie en kayttaisi sita, niin ei se miun avatarilla olisikaan paalla. rolleyes

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

meppu
Crew

PostPosted: Thu Aug 03, 2006 3:07 am

Miulla ei ole ennakkoluuloja avatarin ulkonäön perusteella. Mie nimittäin saatan itsekin joskus pitää nOOb -vaatteita ja joskus taas saatan keräämällä kerätä kultaa että saisin hommattua hienommat vaatteet.

Ja kyllä miullekin on tullut niitä kerjäys-posteja tyyliin "Sulla kun on toi CoCo, niin vaihatko sen johonkin arvoltaan paljon halvempaan tavaraan?"
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 3:02 pm

Melkein kiinnostaa jos joku pitää nobona.. yritän vaan tehä tosta itteni näkösen.

highnmighty

sadettaja

PostPosted: Thu Sep 07, 2006 9:03 am

Enpä ole hirveästi ennakkoluullotellut Gaiassa ihmisiä, muita kuin niitä jotka tuntee kaiken mahdollisen mitä item lististä löytyy :c Se on jotenkin halvan näköistä eikä mitään tyyliä ja tyypistä saa sellaisen kuvan että "jaa, yrittää olla cool" jne, jotain tuollaista.

Gaiassa ihmiset ovat tainneet minusta saaneet ihan hirveästi kaikennäköisiä ennakkoluuloja XD. Eivät hirveästi tule juttelemaan mistään iloisista asioista kanssani, saavat kauhean synkän kuvan. Saattaa johtua tuosta... pääjutskasta. Mutku se on niin kiva D:. Muistan ikuisesti kun parin tyypin kanssa oli townseissa... err, suklaapicnic niin toinen hoki että "Brrrr, cant u take dat thing away its freakin me ;-;" ja toinen päätti että olen hänen idoli, koska minulla on tämä. XD

Meikällä on vähän rahaa ku ei tule joka päivä täällä käytyä enkä kauheasti bumpi eikä kukaan donateittaa. Ihmiset on ihan wtf kun olen ollut täällä parisen vuotta ja on silti tällaiset vaatteet.
PostPosted: Thu Oct 26, 2006 2:33 am

niihä se o...kunha itte pitää ittestää ni se o pää asia...tekee siitä haluamansa näkösen jne...

Denyed

wic

Brutal Witch

PostPosted: Mon Oct 30, 2006 12:54 am

hoh hoh hoh hoo!
PostPosted: Tue Nov 07, 2006 10:36 am

että mä osaan ilmasta itsestään selvät asiat hyvin...>.>

Denyed

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Nov 07, 2006 2:13 pm

Denyed