|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 4:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 8:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 9:15 am
Oon mie kuullu moniakin Weird Alin biiseja, ja jotkut niista on varsin hupaisia, mutta en mie nyt sanoisi olevani mikaan fani tai semmonen.
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 10:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 9:52 pm
Dir en greyn uusi albumi Withering to death on ilmestynyt~~! *fanitus maximus*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 16, 2005 11:19 pm
Tuli ihan nyt mieleen, etta mika on lempimusikaalinne? Ootteko nahnyt kys teoksen ihan livena vai nauhalta/televisiosta vai miten ootte tutustuneet siihen?
Mun suosikit on Rocky Horror Picture Show, Chicago ja Cabaret. Naista olen ainoastaan viimeisen nahnyt Helsingissa, muuten ihan vaan nauhalta. Pitaisi Rocky horror ja Cabaret ostaa DVD:lla kylla...
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 12:44 am
Musikaaleja. Naminami! Min tykkaan niista. Tosin en kylla ymmarra valilla niita. Ensin puhutaan ihan normaalisti ja kavellaan normaalisti, yhtakkia sitten aletaankin laulamaan ja tanssimaan >.<
Min tykkaan kaikista eniten Moulin rougesta. Nain sen ekan kerran elokuvateatterissa ja nyt se loytyy myos kotoa elokuvavalikoimastani! Olen toki muitakin musikaaleja nahnyt mutta mikaan niista ei voita Moulin rougea!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 12:49 am
meppu Musikaaleja. Naminami! Min tykkaan niista. Tosin en kylla ymmarra valilla niita. Ensin puhutaan ihan normaalisti ja kavellaan normaalisti, yhtakkia sitten aletaankin laulamaan ja tanssimaan >.< Oopperan maaritelma: Kun jonkun pitaisi kuolla, niin ei! Se alkaa laulamaan vahintaan kymmenen minuutin mittaista aariaa.
Musikaalin maaritelma: Kun jotkut ihmiset ovat rakastuneet ja kaiken jarjen mukaan heidan pitaisi nyt suudella, niin ei! he ryhtyvatkin laulamaan vahintaan kymmenen minuutin duettoa. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 2:34 am
Noi maaritelmat on kylla paikkansa pitavia >.<
En jaksanut lukea kaikkia postauksia, joten en tieda sitten onko seuraavasta henkilosta viela sanottu/puhuttu. Eli kyseessa on..
Ayumi Hamasaki, japanilainen kaunotar laulajatar!
Kuulin eilen ensimmaista kertaa ihan kunnolla hanen biisejaan ja "rakastuin" valittomasti. Hanen aanensa ja biisinsa ovat aivan mahtavia. Kannattaa kylla tutustua jos ei ole viela tutustunut ja pitaa j-popista..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 5:24 am
Wicked Tuli ihan nyt mieleen, etta mika on lempimusikaalinne? twisted en oo kovin montaa nahny, mut kyl chicago on mun favourite... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 5:26 am
Uzumaki Dir en greyn uusi albumi Withering to death on ilmestynyt~~! *fanitus maximus* voiko jostain muualta ostaa j-rocki tai popia kuin netista??? haluisin niiiin sita ostaa, mut netista se ei onnistu siihen asti kun asun kotona... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 10:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 12:38 am
Tsuzue voiko jostain muualta ostaa j-rocki tai popia kuin netista??? haluisin niiiin sita ostaa, mut netista se ei onnistu siihen asti kun asun kotona... stare Kay kysymassa jostain levykaupasta etta voiko ne tilata haluamiasi levyja. Yleensa pitais onnistua, mutta siin sitten saattaa tulla joitain kuluja sulle maksettavaksi, esim. osa postituskuluista. Riippuen tietenkin kuinka reiluja ne myyjat siin liikkees on ja et kuinka kaukaa pitaa tilata.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 9:40 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 7:04 am
Pikku-Timppa saksa on muutenki niin arsesta... siina tuli vuosisadan totuus!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|