Hiihtoloma tarkoittaa: |
Ulkoilua |
|
4% |
[ 2 ] |
Lepoa |
|
21% |
[ 9 ] |
Enemman aikaa netissa |
|
31% |
[ 13 ] |
Enemman aikaa kavereille |
|
7% |
[ 3 ] |
Matkustamista |
|
14% |
[ 6 ] |
Mika loma?! >,< |
|
19% |
[ 8 ] |
|
Total Votes : 41 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:58 am
Tsuzue Einari Hiihtoloman paatavoite: Saada 1 1000 palan palapeli valmiiksi. Tiukkaa tekee. sweatdrop that's a lotta pieces.... 3nodding toivotan onnea tehtavaan! xd Mun rakkaani teki sille ostetun 1500 palan joululahjapalapelin paivassa... @_@;; Etta, siita oli pitkaan iloa... (Toisaalta, se oli Stenvallin ankka-taulu,joten se menee kehyksiin ja seinalle ^^) twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 2:13 am
Wicked Tsuzue Einari Hiihtoloman paatavoite: Saada 1 1000 palan palapeli valmiiksi. Tiukkaa tekee. sweatdrop that's a lotta pieces.... 3nodding toivotan onnea tehtavaan! xd Mun rakkaani teki sille ostetun 1500 palan joululahjapalapelin paivassa... @_@;; Etta, siita oli pitkaan iloa... (Toisaalta, se oli Stenvallin ankka-taulu,joten se menee kehyksiin ja seinalle ^^) twisted Eh, onnee vaan sillekkin. Mulla noi palaset ei oikein tahdo loytaa oikeita paikkoja. Pitais varmaan sitakin taitoa harjaannuttaa. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 2:13 am
lukuloma on samaan aikaan kuin hiihtoloma eli eipa tule kovin paljoo lomailtua. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 2:15 am
Qevna lukuloma on samaan aikaan kuin hiihtoloma eli eipa tule kovin paljoo lomailtua. crying Oi voi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 8:43 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 2:27 am
Loma!!!!!Päivä jäljellä ja LOMA!!!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 2:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 9:05 pm
Wicked miraakkeli_88 on Aeris89:n kaksoissisar?! O_O; twisted Alyttoman pelottavaa.... eek Juonikuvioita tiivistaakseni: mina olen oikeasti samaa verta miraakkeli_88:n kanssa. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 10:59 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 04, 2005 4:14 am
vietan nyt just lomaani aanekoskella.... xD jippii stare ei vais, ihan kivaa on. kohta lahetaan kattoo mummua ja sit kotiin tampereelle 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 04, 2005 12:39 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 04, 2005 12:50 pm
Hiihtoloman alku menee opetellessa naita moderaattorijuttuja... eli yritan saada alitajuntaan painettua etta mina painan sita "quote" -nappia enka "edit" nappia (niinkuin oikeastaan melkein aina teen)... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 11:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 12:34 pm
Jenkkilamatkalla kayn valilaskun ajan verran Saksassa...
...ja jos hyva tuuri kay sen lakon kanssa, en paase USAsta Suomeen takasi. Saksaan asti vaan. No, mikas siella ollessa, serkku asuu siella... xp ...vai asukohan se tallahetkella taas Koreassa... no, hallavalia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 11:12 am
Hahaa! Nyt mie oon taal Turus viettelemassa lomaa^_^ Kavin kattomassa Onnettomien sattumusten sarjan..heh.. se oli kyl melko sekopainen leffa.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|