|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 3:13 am
då önskar jag lite mer om man får biggrin
lunar cowl, ORLY hat, gift of the goddess, cowhide santa hat, skeleton, kappa plush, snow yeti fox ears och fox tail whee
EDIT: October 2006 letter också om det går för sig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 7:34 am
...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderTusen tack för prylarna! : D Och tack för komplimangen *rodna*
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 7:58 am
Jag vill också ha grejer :O Jag är aktiv! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 8:31 am
 :0 Du är då allt för snel! Om det inte är allt för mycket så kanske man vågar fråga om angel bow?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 10:30 am
Förstår dock inte hur jag ska kunna tala om vilka saker jag vill ha då jag inte vet vad alla heter :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 10:33 am
...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderAaah, man behöver en filt nu när det börjar bli ruskigt ute! : D
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 11:00 am
:O vampire hunter o chain of command! kan jag få dom? snälla? har önskat efter dom ganska länge men inte haft råd -_-möjligtvis dom där coola demonic anklets också? >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 11:54 am
åh lycka whee taaack så mkt för grejorna!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 12:10 pm
Nomade åh lycka whee taaack så mkt för grejorna! ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderÅåååh, din skitunge!!! Sluta se så awesome ut! D:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 12:24 pm
Tebasile ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderAaah, man behöver en filt nu när det börjar bli ruskigt ute! : D
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...  Your avi made me go awweee... then it made me go <3 Edit: oj, engelska...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 12:35 pm
Tebasile Nomade åh lycka whee taaack så mkt för grejorna! ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderÅåååh, din skitunge!!! Sluta se så awesome ut! D:<
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare... du ser faktiskt också fint ut! tycker det är bra att du är lite avis på mig ibland
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 3:25 pm
Sås, nya trades ahoy! Uppdaterar bilden som vanligt smile
ToGeekForFreak: Om du verkligen vill ha något tycker jag du kan göra den ansträngningen att se vad det är för något. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 12:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 3:55 am
åh får man ta mer också? passar på faktiskt mUltipants, starmony, gothic veil och tama's bakset
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 6:50 am
...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderTack för komplimangen snelhest : D
@Nomade, tycker du det? Tycker inte jag :b Tycker du bara ska vara avis på mig! ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|