|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 7:54 am
ecchan jag undrar om man kunde lagga in TOS i forkortad form, svensk version sjalvklart. sa att man kan lasa om vad som galler for tex: kedjebrev, hackning, stotande innehall, lurendrejeri. kanske aven lite tips/lankar for hur man ska gora om sadant sker i ens narhet. Visst - mycket bra ide. Jag fixar det under jullovet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 8:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 2:41 am
Yannah Sushi-Sasha Yannah men den ar ganska gammal (2003) Sedan dess har hotmail borjat anse att mail fran Gaia ar spam och sparrar det. Det finns massor med gratis stallen pa natet att skaffa e-postadress. Sok i google... men eh... jag gick med med sushi i december med hotmail... konstigt confused Bra att veta att det funkar igen. Massor har haft problem med att fa Gaia post pa Hotmail. jo, nu när du säjer det... jag fick göra om när jag skulle göra wo ai mao... för mejlet kom aldrig sad nu fattar jag vad du menar ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 7:35 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 09, 2005 2:08 pm
Terms of Service - Gaias regler (och jag har totalt glomt bort att jag ska oversatta dem) redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 8:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2005 11:35 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 10:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 9:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 6:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 3:44 am
~Misfits_Molly~ Detta kanske inte h�r hit, men �r det n�n som vet n�n hemsida d�r man kan l�ra sig rita manga? Typ f�r nyb�rjare? D: På bilden står det "I will ask Google before asking dumb questions". Översatt till svenska blir det väl "Jag ska fråga Google innan jag ställer dumma frågor". Jag menar inte att din fråga är dum, men jag tycker om bilden, och vill uppmana om att använda Google xd 3nodding
Sök på t.ex. 'draw manga' eller 'manga tuorial' på Google, och sen kan du ju bara välja och vraka bland alla träffar du får upp!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 5:45 am