|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2011 12:36 pm
Bedankt voor de uitnodiging ^^
Ik ben Kevin, 20 jaar oud, en kom uit America. Mijn hobby's zijn muziek, muziekproductie, djing, video games, taal leren, en manga.
Ik hoop dat ik zal hier vrienden maken biggrin
I've always wanted to learn Dutch for a long time, so you do not know how happy I am for this invitation ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2011 2:45 pm
Hoi biggrin
Ik ben Dirk en komt uit Haarlem. heb niet veel te vertellen heb net een concert achter de rug (Sonata Arctica) was fcking awsome btw razz
ben 21 jaar en zit op school biggrin Ik studder Laboratorium techniek in beverwijk.
zelf kweek ik met reptielen (luipaardgekko's) meer weten ? PM redface
*Poof*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 9:20 am
Haai!
Mijn gaianaam is *looks to the avi* Minasuke en ik ben momenteel 17 jaar en nog een paar maanden ofso xD Ik ben al een tijdje lid van deze guild, maar heb ongeveer een half jaar niets aan gaia gedaan waardoor ik alles heb verwaarloosd. Ik ga nu weer een nieuwe begin maken en om te beginnen ff hier mezelf opnieuw voorstellen :] Ik woon in het westen van Noord-Brabant (das zo raar... haha xD) en zit in 5 VWO.
Ik heb liefde voor sushi en pinguïns en cupcakes. Ik wil nu koekjes, dus ik stop maar. Meer weten? Please leave a message in my mailbox
love yah, bye~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 9:21 am
Minasuke Haai! Mijn gaianaam is *looks to the avi* Minasuke en ik ben momenteel 17 jaar en nog een paar maanden ofso xD Ik ben al een tijdje lid van deze guild, maar heb ongeveer een half jaar niets aan gaia gedaan waardoor ik alles heb verwaarloosd. Ik ga nu weer een nieuwe begin maken en om te beginnen ff hier mezelf opnieuw voorstellen :] Ik woon in het westen van Noord-Brabant (das zo raar... haha xD) en zit in 5 VWO. Ik heb liefde voor sushi en pinguïns en cupcakes. Ik wil nu koekjes, dus ik stop maar. Meer weten? Please leave a message in my mailbox love yah, bye~ en kan je geen koekjes geven, maar wel chocola biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 9:23 am
Dregons Minasuke Haai! Mijn gaianaam is *looks to the avi* Minasuke en ik ben momenteel 17 jaar en nog een paar maanden ofso xD Ik ben al een tijdje lid van deze guild, maar heb ongeveer een half jaar niets aan gaia gedaan waardoor ik alles heb verwaarloosd. Ik ga nu weer een nieuwe begin maken en om te beginnen ff hier mezelf opnieuw voorstellen :] Ik woon in het westen van Noord-Brabant (das zo raar... haha xD) en zit in 5 VWO. Ik heb liefde voor sushi en pinguïns en cupcakes. Ik wil nu koekjes, dus ik stop maar. Meer weten? Please leave a message in my mailbox love yah, bye~ en kan je geen koekjes geven, maar wel chocola biggrin Oh das ook goed! CHOCOKOEKJES???!!? :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 9:25 am
Minasuke Dregons Minasuke Haai! Mijn gaianaam is *looks to the avi* Minasuke en ik ben momenteel 17 jaar en nog een paar maanden ofso xD Ik ben al een tijdje lid van deze guild, maar heb ongeveer een half jaar niets aan gaia gedaan waardoor ik alles heb verwaarloosd. Ik ga nu weer een nieuwe begin maken en om te beginnen ff hier mezelf opnieuw voorstellen :] Ik woon in het westen van Noord-Brabant (das zo raar... haha xD) en zit in 5 VWO. Ik heb liefde voor sushi en pinguïns en cupcakes. Ik wil nu koekjes, dus ik stop maar. Meer weten? Please leave a message in my mailbox love yah, bye~ en kan je geen koekjes geven, maar wel chocola biggrin Oh das ook goed! CHOCOKOEKJES???!!? :'D aaw, helaas *geeft chocolade eitje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 10:23 am
Dregons Minasuke Dregons Minasuke Haai! Mijn gaianaam is *looks to the avi* Minasuke en ik ben momenteel 17 jaar en nog een paar maanden ofso xD Ik ben al een tijdje lid van deze guild, maar heb ongeveer een half jaar niets aan gaia gedaan waardoor ik alles heb verwaarloosd. Ik ga nu weer een nieuwe begin maken en om te beginnen ff hier mezelf opnieuw voorstellen :] Ik woon in het westen van Noord-Brabant (das zo raar... haha xD) en zit in 5 VWO. Ik heb liefde voor sushi en pinguïns en cupcakes. Ik wil nu koekjes, dus ik stop maar. Meer weten? Please leave a message in my mailbox love yah, bye~ en kan je geen koekjes geven, maar wel chocola biggrin Oh das ook goed! CHOCOKOEKJES???!!? :'D aaw, helaas *geeft chocolade eitje* *bites* nom nom nom. Sanku~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 11:19 pm
Minasuke Dregons Minasuke Dregons Minasuke Haai! Mijn gaianaam is *looks to the avi* Minasuke en ik ben momenteel 17 jaar en nog een paar maanden ofso xD Ik ben al een tijdje lid van deze guild, maar heb ongeveer een half jaar niets aan gaia gedaan waardoor ik alles heb verwaarloosd. Ik ga nu weer een nieuwe begin maken en om te beginnen ff hier mezelf opnieuw voorstellen :] Ik woon in het westen van Noord-Brabant (das zo raar... haha xD) en zit in 5 VWO. Ik heb liefde voor sushi en pinguïns en cupcakes. Ik wil nu koekjes, dus ik stop maar. Meer weten? Please leave a message in my mailbox love yah, bye~ en kan je geen koekjes geven, maar wel chocola biggrin Oh das ook goed! CHOCOKOEKJES???!!? :'D aaw, helaas *geeft chocolade eitje* *bites* nom nom nom. Sanku~! wattu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 4:33 am
Dregons Minasuke Dregons Minasuke Dregons Minasuke Haai! Mijn gaianaam is *looks to the avi* Minasuke en ik ben momenteel 17 jaar en nog een paar maanden ofso xD Ik ben al een tijdje lid van deze guild, maar heb ongeveer een half jaar niets aan gaia gedaan waardoor ik alles heb verwaarloosd. Ik ga nu weer een nieuwe begin maken en om te beginnen ff hier mezelf opnieuw voorstellen :] Ik woon in het westen van Noord-Brabant (das zo raar... haha xD) en zit in 5 VWO. Ik heb liefde voor sushi en pinguïns en cupcakes. Ik wil nu koekjes, dus ik stop maar. Meer weten? Please leave a message in my mailbox love yah, bye~ en kan je geen koekjes geven, maar wel chocola biggrin Oh das ook goed! CHOCOKOEKJES???!!? :'D aaw, helaas *geeft chocolade eitje* *bites* nom nom nom. Sanku~! wattu?
Ik denk dat Sanku Danku betekent maar dan met koekjes in je mond...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 7:03 am
Dienuh Dregons Minasuke Dregons Minasuke Oh das ook goed! CHOCOKOEKJES???!!? :'D aaw, helaas *geeft chocolade eitje* *bites* nom nom nom. Sanku~! wattu? Ik denk dat Sanku Danku betekent maar dan met koekjes in je mond... oh! dat verklaart ja xD btw, anderen vonden mn avi wel supermooi surprised *steeks tong uit*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 7:12 am
Dregons Dienuh Dregons Minasuke Dregons Minasuke Oh das ook goed! CHOCOKOEKJES???!!? :'D aaw, helaas *geeft chocolade eitje* *bites* nom nom nom. Sanku~! wattu? Ik denk dat Sanku Danku betekent maar dan met koekjes in je mond... oh! dat verklaart ja xD btw, anderen vonden mn avi wel supermooi surprised *steeks tong uit*
Ik zei alleen dat je haar er apart bij zit :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 7:15 am
Dienuh Dregons Dienuh Dregons Minasuke *bites* nom nom nom. Sanku~! wattu? Ik denk dat Sanku Danku betekent maar dan met koekjes in je mond... oh! dat verklaart ja xD btw, anderen vonden mn avi wel supermooi surprised *steeks tong uit* Ik zei alleen dat je haar er apart bij zit :O lol, btw, mams ziek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 7:17 am
Dregons Dienuh Dregons Dienuh Dregons Minasuke *bites* nom nom nom. Sanku~! wattu? Ik denk dat Sanku Danku betekent maar dan met koekjes in je mond... oh! dat verklaart ja xD btw, anderen vonden mn avi wel supermooi surprised *steeks tong uit* Ik zei alleen dat je haar er apart bij zit :O lol, btw, mams ziek
Ow owke...
Nou ik wilde morgen toch al langskomen.. moet ik iets voor dr meenemen??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 11:11 pm
Naja, laat ik hier dan maar beginnen~ Voordat ik werken moet >< Ik snap niet waarom winkels om 8 uur open gaan. Ik word er zo verdrietig van sad
Gegroet mensjes Ik ben pamela,18 jaar. Eigenlijk niks bijzonders~ Ik praat te veel lol Ik heb ook nog wel een leven naast gaia en ik dat leven ben ik niet zoveel thuis eigenlijk. Als ik wel thuis ben, dan game ik veel, vooral COD samen met m'n oudste broer~ Hij is best wel oud eigenlijk, maar gelukkig woont hij daarom ook niet meer thuis cool Voor de rest speel ik piano en probeer ik wel eens te tekenen, wat niet altijd zo hoopvol is 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2011 4:19 am
Ik ben Leiran, 17 jaar op het moment. -en ik moet een jaar 5havo over doen :I- ´k woon nu in Noord-Brabant, ´k was 5 jaar geleden uit N. Holland verhuist. Mijn hobbies zijn tekenen, gamen en japanse/koreaanse drama´s kijken ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |