Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Elf Fantasy Fair Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Weer een gratis poll!
  Yay!
View Results

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sat Apr 03, 2010 1:13 pm

kittyocean
Ik heb de ADPE Meet Guestbook gevonden! Een klein boekje waar bij de eerste meet alle bezoekers een pagina hebben gevuld smile Ik zal hem meenemen; dus kom je langs: zet er wat in! Dan wordt hij eindelijk gevuld =D

En HP 4 acteurs? Zeker Random Bush number 5 en 6 XD

ja, die Viktor Kruml speelt en die een soort hulpje van Igor Karkarov speelt.
PostPosted: Sat Apr 03, 2010 3:37 pm

Hoor je in dat boekje een hele pagina te schrijven of kun je ook gewoon je nicknaam erin zetten? Weet namelijk niet zo veel te schrijven in dat soort boekjes ^^"

xz791

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sat Apr 03, 2010 3:53 pm

ik ben er beide dagen met camera
PostPosted: Sun Apr 04, 2010 11:03 am

xz791
Hoor je in dat boekje een hele pagina te schrijven of kun je ook gewoon je nicknaam erin zetten? Weet namelijk niet zo veel te schrijven in dat soort boekjes ^^"

Haha, het boekje is A6 XD Als je je nickname neerzet, is de pagina al half vol XD

@ Neo, ooh, dat zijn wel leuke jongens XD Ik houd niet van Harry Potter, maar ach, toch leuk dat ze komen!

kittyocean
Captain

xz791

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 1:43 am

Ah oke, waar leg je dat boekje dan neer bij de fair?
PostPosted: Mon Apr 05, 2010 6:54 am

Ik denk dat ik het boekje bij me houd, anders is hij zo weg XD

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Apr 09, 2010 6:30 am

....It just hit me....

Ik sta naast Tais Teng eek
PostPosted: Sat Apr 10, 2010 7:35 am

kittyocean
....It just hit me....

Ik sta naast Tais Teng eek

en dat is?..

Neo Sideralis

Desirable Genius

xz791

PostPosted: Sun Apr 11, 2010 3:34 am

Een aardig goede schrijver en dat is nog lichtjes gezegd.
Hij had als ik me goed herinner de bijnaam de ijskoude sinds al zijn verhalen iets met kou te maken hadden.

En kitty, wat horen we dan te zeggen als we dat boekje eens willen lezen of er iets in willen zetten?
PostPosted: Sun Apr 11, 2010 7:37 am

xz791
Hij had als ik me goed herinner de bijnaam de ijskoude sinds al zijn verhalen iets met kou te maken hadden.

En kitty, wat horen we dan te zeggen als we dat boekje eens willen lezen of er iets in willen zetten?

Was hij De IJskoude? Ik dacht dat dat Bies van Ede was XD Ben zoooo out of the Griezelgenootschapscene. Moet ook nog zo veel boeken lezen.

Tais Teng valt in het rijtje van Paul van Loon, Eddy C. Bertin etc. Hij had een serie over een griezelklas, over Meral de heks. Erg leuke serie =D

En als je in het boekje wilt schrijven is het heel simpel:

Haaaaai! Ben jij Kitty Ocean van de ADPE? Cool, ik ben *insert name*. Wat zie je er leuk uit!! (<~ dat stukje is verplicht XP) en wat een mooie dingen heb je hier! (ook verplicht stukje XP). Zeg, heb je het gastenboekje bij de hand? Mag ik hem zien? En heb je een pen/Geen zorgen, ik heb mijn eigen pen en stickers bij me!!

Of een wat vrijere interpretatie is ook goed wink

kittyocean
Captain

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Apr 11, 2010 9:18 am

kittyocean
xz791

Was hij De IJskoude? Ik dacht dat dat Bies van Ede was XD Ben zoooo out of the Griezelgenootschapscene. Moet ook nog zo veel boeken lezen.

Tais Teng valt in het rijtje van Paul van Loon, Eddy C. Bertin etc. Hij had een serie over een griezelklas, over Meral de heks. Erg leuke serie =D

En als je in het boekje wilt schrijven is het heel simpel:

Haaaaai! Ben jij Kitty Ocean van de ADPE? Cool, ik ben *insert name*. Wat zie je er leuk uit!! (<~ dat stukje is verplicht XP) en wat een mooie dingen heb je hier! (ook verplicht stukje XP). Zeg, heb je het gastenboekje bij de hand? Mag ik hem zien? En heb je een pen/Geen zorgen, ik heb mijn eigen pen en stickers bij me!!

Of een wat vrijere interpretatie is ook goed wink

kan je geen link naar een foto van jezelf door geven, dan weten we waar we naar moeten zoeken =P
PostPosted: Sun Apr 11, 2010 10:24 am

Ik hou het denk ik maar gewoon op de vraag of ik dat boekje eens mag zien van gaia, zie je vanzelf wel wie ik ben. Simpeler, makkelijker en dan kun je ook gelijk er een spelletje van maken of je iedereen snel genoeg herkent.
Heb het trouwens nog even nagezocht en het was Tais ‘de ijskoude’ Teng.

xz791

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 12, 2010 9:27 am

Ik denk je dat je me best wel snel herkend smile En ik houd niet zo van foto's online XD In mijn gallery kun je wel wat onder scraps vinden...

maar het is leuker om er een spelletje van te maken, al durf ik niet te zeggen of ik alle namen ken XD
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 2:03 pm

kittyocean
Ik denk je dat je me best wel snel herkend smile En ik houd niet zo van foto's online XD In mijn gallery kun je wel wat onder scraps vinden...

maar het is leuker om er een spelletje van te maken, al durf ik niet te zeggen of ik alle namen ken XD

wat nou als ik een foto van mij laat zien? kan jij dan mij aanspreken als ik langs loop?
en ik herken je helemaal niet snel, want heb ik HELEMAAL geen idee hoe je er uit ziet

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Tue Apr 13, 2010 12:08 pm

Ahhh, jammer dat ik dan moet werken sad !. Ben één keer naar de EFF geweest en vind het wel hip smile ! EN het ADPE boek tekenen leef ik razz !
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games