|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 7:30 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! XDmaster3 volgens mij is die er niet sweatdrop ik heb em gezien ^^; Ik denk 5 geel en 1 wit wit = 5 groen, 5 rood en 5 blauw. Ik heb roze en paars gemaakt, gewoon omdat het leuk staat. Ik wil een zonnebloem boeket maken int oranje met een geel of gouden strikje :3 Gaat niet, zonnenbloemen kunnen alleen in een 1 bloem boeket, dus zonder strikje, wel met gekleurt papier. Maar de exchange doet het niet ik wou daarnet een paars daisy boeket met bruin strikje maken maar het gaat niet. ja, daar was ik ook achter gekomen... maar kan er dan geen strikje om een 1-bloem boeket? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 8:18 am
*ongeloofelijk jaloers op darlaa eek *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2006 1:49 pm
srry voor de weinige updates, ben 'VAKANTIE' aan het houden (srry razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2006 2:26 pm
Waren er wel updates en succes met vakantie smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 8:52 am
alsje het over de kerstvakantie had, had daar wel idd wat tijd in blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 11:18 pm
ik zal wel wat meer updates maken als ik in het weekend tijd heb
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 2:45 am
Grote update, alle posten bijgewerkt! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 2:52 am
omg omg, ik heb morgen school straks komen er plaatsen vrij en kan ik weer niks krijgen omdat ik school heb crying . * swears to god he's going crazy if that would happen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 3:00 am
Eastvane omg omg, ik heb morgen school straks komen er plaatsen vrij en kan ik weer niks krijgen omdat ik school heb crying . * swears to god he's going crazy if that would happen. dan probeer je ene veldje te reserveren. Ik en Darlaa enne....(valentine offe hoe ze ookalweer heet) hebben plaatjes op 1633 omdat Starfalcon die had gereserveerd. je krijgt hem dan geloof ik voor 24uur en dan kan alleen jij of je vrienden een huisje daar plaatsen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 4:08 am
Nou echt niet dat ze vandaag opengaan. sweatdrop (als is het alleen maar omdat er maandag een update is)
hmm waar staat dat van die vergunningen en zo? miss even er bij zetten of kijk ik er nu overheen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 10:39 am
ow oops, er staat neit bij over huisje ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 2:57 pm
Vinden jullie het nou ook niet zielig voor al die boompjes en struikjes? Wat hebben zij ooit misdaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:21 am
Het leuke is, dat je ong 10 min later weer aan hetzelfde boompje k**t schudden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:39 am
Oh volgens mij zit het niet vast, ik schudde aan een struikje er kwam niks uit.. ik ging het volgende scherm in maar liep perongeluk weer de pijl in ^_^; ik schudde weer hetzelfde struikje en toen kwam er wel wat uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 3:19 am
ik ging mijn huis in en uit XD En kreeg toen extra gold (door weer dezelfde bomen te schudden)! W00t!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|