|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:59 pm
chibi_chan Uppdaterat faktan lite. xd Underbart!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 1:11 pm
Hade glömt en viktig detalj, men fixat nu. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:22 pm
Är jag hedersmedlem? Naw, vad snällt.
Morgan är verkligen en underbar kille, trevligt med en fanclub. Sedan har jag turen att vara hans flickvän, att han står ut sweatdrop
Första posten här i svenska gillet, har varit på semester i tre veckor uppe i norrland, ingen tillgång till dator. Jaja, nu är jag här och ska bekanta mig med alla biggrin
heart
Morgan-power :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:09 pm
Chibi-chan:
Morgan är 193 ( Har han sagt till mig ) och heter Kai i mellannamn.
Jag skulle kunna gå in på mer intima detaljer, men det tror jag nog inte att han vill lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:11 pm
hej Sakana jag och yulle ska göra ett band och vi behöver nån som kan sjunga eller spela keybord ((allså bara på gaia inte i verkligheten)) så skriv ifall du är intreserad^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:44 pm
Sakana-sama Chibi-chan: Morgan är 193 ( Har han sagt till mig ) och heter Kai i mellannamn. Jag skulle kunna gå in på mer intima detaljer, men det tror jag nog inte att han vill lol Du är evil!! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 1:38 am
*glompar Sakana* Du är hemma nu! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:48 am
Blixtra Sakana-sama Chibi-chan: Morgan är 193 ( Har han sagt till mig ) och heter Kai i mellannamn. Jag skulle kunna gå in på mer intima detaljer, men det tror jag nog inte att han vill lol Du är evil!! razz xd Sioxen hej Sakana jag och yulle ska göra ett band och vi behöver nån som kan sjunga eller spela keybord ((allså bara på gaia inte i verkligheten)) så skriv ifall du är intreserad^^ Err... Jag gör båda i verkliga livet, men jag är tveksam. Err... Kanske 3nodding chibi_chan *glompar Sakana* Du är hemma nu! blaugh JAAAA!!!!1!!!ett!!!!1utropstecken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 10:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:31 am
Morgan är bääääst biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:56 am
Väldigt roliga fakta. Speciellt det där om de rosa kalsongerna (jag har sett dem) och ananas i näsan xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 12:05 pm
Yannah Väldigt roliga fakta. Speciellt det där om de rosa kalsongerna (jag har sett dem) och ananas i näsan xd me too heart xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|