|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 4:07 am
Hur tycker ni att jag beter mig?? Brukar jag avbryta folk mitt i deras diskussioner??(Har gjort det i Asuras tråd i ett desperat försök att sprida lite glädje)..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:45 pm
Emm, hur mycket har Baali hjält till att fixa presentationen av det här stället? domokun xd Eller har du bara umgåtts med honom för mycket? wink
I vilket fall som helst, gä mäj en bölle!
Edit: Undrar om vi skulle slå oss ihop. Ni har trots allt kafé och jag sköter en restaurang. Några till vill starta Bar. Så vi skulle kunna ha monopol inom matbranschen här på gillet. xd Vi kan helt enkelt ha länkar till varandra på första posten. Vad sägs?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:24 am
det var jag marcus, anna och pungs som kom på det här, när vi satt på stranden och söp, och vi kände negerns fettma (segerns söttma)!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:44 am
Dogcamp Hur tycker ni att jag beter mig?? Brukar jag avbryta folk mitt i deras diskussioner??(Har gjort det i Asuras tråd i ett desperat försök att sprida lite glädje).. NEJ DET GÖR DU INTE... lyssna int på asura.. rumor has it att han är en dum åsna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:47 am
Marrawah det var jag marcus, anna och pungs som kom på det här, när vi satt på stranden och söp, och vi kände negerns fettma (segerns söttma)! neutral Negerns fettma...? lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 6:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 7:34 am
Räki, Jag och David kom på det innan vi gick ner på stranden. xp
=drar Thomas i håret och nickar maktgalet= xd twisted
Och för er andra, Inga bollar utanför bollhavet... domokun Då kan småbarnen försöka använda dom som traktorer, och sånt vill vi ju inte veta av.... eek
Och glassfrysen var tyvärr inte ens påfylld än sweatdrop Men kul att ni em... hittade glass där ändå.... kanske legat där några år.... eller mer. ninja 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 7:48 am
~Rufus-kun~ Marrawah det var jag marcus, anna och pungs som kom på det här, när vi satt på stranden och söp, och vi kände negerns fettma (segerns söttma)! neutral Negerns fettma...? lol Hej alen! 3nodding =dra i håret= Anna och David sitter i ett läskigt hus nu.... eek Har nyss varit på den där intervjun, Bajsvarmt.... sweatdrop (Du, Negerns fettma kom jag på! <-- Baali/David/Den.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 9:30 am
Jalkazar Dogcamp Hur tycker ni att jag beter mig?? Brukar jag avbryta folk mitt i deras diskussioner??(Har gjort det i Asuras tråd i ett desperat försök att sprida lite glädje).. NEJ DET GÖR DU INTE... lyssna int på asura.. rumor has it att han är en dum åsna xd .. Men jag fattar inte var rumor has it betyder confused Mushi----> haha.. Va äckligt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 9:57 am
Mushi ~Rufus-kun~ Marrawah det var jag marcus, anna och pungs som kom på det här, när vi satt på stranden och söp, och vi kände negerns fettma (segerns söttma)! neutral Negerns fettma...? lol Hej alen! 3nodding =dra i håret= Anna och David sitter i ett läskigt hus nu.... eek Har nyss varit på den där intervjun, Bajsvarmt.... sweatdrop (Du, Negerns fettma kom jag på! <-- Baali/David/Den.) *biter på, Herr Utter biter också* domokun Anna o David sitter i ett hus, Herr utter kommer o dödar er kall blodigt med El-Bröd-Kniven snart domokun domokun heart heart stressed xp hur var intervjun?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:05 am
Jag vill bygga en domedagsmaskin! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:13 am
Jag vill också leka på taket <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:11 am
Så detta är en plats där man kan göra utlopp för sina konstiga South Park-tendenser? Intressant...
Och Dogcamp: "Rumor has it" betyder: Det sägs att eller Rykten skvallrar om att (Azura är en dum åsna i det här fallet.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|