|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 11:27 am
Zakou Nenharma Dankje ^_^ Ik hoop ook dat drie jaar overdreven is, maar ik dacht dat ze hadden gezegd dat ze geen items gingen re-releasen confused Ach ja, je hoort mij niet klagen xD
en met dat pet system, als het maar geen neopets wordt... nouja dat re-releasen weten ze nog niet zeker heb ik dan weer gehoord
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 12:43 pm
Cassidy92 surprised Allemaal heeeel stoer...vind de nieuwe layouts alleen niet zo mooi sweatdrop Ik ook niet XD Met name de profiellayouts! Ziet er gewoon zo basis html pagina uit XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 1:34 pm
Dat gele zal wel een voorbeeld zijn van hoe je je profiel zelf kan maken, verder ziet de layout er wel goed uit. Ik ben blij dat die ene die we nu hebben maar voor tijdelijk was.
En ze zouden nooit massa re releasen eentje weggeven na hard werken is wat anders.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 3:20 am
kassiopeia Had niet eens in de gaten dat er ruzie was sweatdrop , vertel me er maar niet over, ik heb de hekel aan ruzie. Ruzie is erg erg slecht, je gaat elkaar dan niet meer respecteren. Goed dat kittyocean er wat van zegt. We hebben een erg goede Guild Owner. Reacties op Announcements mogen hier ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 5:49 am
kittyocean kassiopeia Had niet eens in de gaten dat er ruzie was sweatdrop , vertel me er maar niet over, ik heb de hekel aan ruzie. Ruzie is erg erg slecht, je gaat elkaar dan niet meer respecteren. Goed dat kittyocean er wat van zegt. We hebben een erg goede Guild Owner. Reacties op Announcements mogen hier ^_^ We hebben ook topics voor alles mrgreen .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 6:40 am
Oude items rereleasen? Wat een onzin... >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 8:31 am
kassiopeia kittyocean kassiopeia Had niet eens in de gaten dat er ruzie was sweatdrop , vertel me er maar niet over, ik heb de hekel aan ruzie. Ruzie is erg erg slecht, je gaat elkaar dan niet meer respecteren. Goed dat kittyocean er wat van zegt. We hebben een erg goede Guild Owner. Reacties op Announcements mogen hier ^_^ We hebben ook topics voor alles mrgreen . Zo'n beetje wel ja XD We hadden eerst geen topic ervoor, maar toen met het prikbord werd deze aangemaakt, en toen hebben we besloten dat reacties op de announcements in deze guild ook wel hier kunnen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 11:44 am
Hey kitt, goede zin?
Als er genoeg mensen mee doen kun je natuurlijk ook op deze tante rekenen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 12:08 pm
Tja, ik zou zelf ook wel mee willen doen, maar je moet altijd een max aantal pagina's per persoon enzo dan instellen; en welke taal, en of we een thema doen... stuff like that!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 12:09 pm
Omg, ben je al zou oud Zakou? razz Ik zou zelf ook meedoen, maar denk niet dat het wat wordt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 12:14 pm
Tja, het is vrij haalbaar volgens mij. Scholen hebben ook hun boekjes daar laten maken. Maar als je iedereen 5 A4 tot zijn beschikking geeft, dan heb je voor een redelijk boekje toch 10 tot 20 mensen nodig.
Ik denk dat het meest lastige zal zijn om een goed doel uit te kiezen. Je wil graag iedereen helpen, en iedereen heeft een andere doelen die ze belangrijk vinden.
Dus waar kies je voor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 12:21 pm
Fonds voor kinderen met kanker? Vind het een van de mooiste die er is... Andere goede doelen zoals het wereld natuur fonds hebben toch eerlijk gezegt genoeg geld, en zullen ook niet in de problemen komen, en doen ook niet erg veel met hun geld. Maar kinderen bv een mooie laatste dag geven.... dat vind ik nou echt iets wonderbaarlijks. (Of heb ik het dan over het verkeerde fonds? XD) Het maken er van is ook super haalbaar, alleen het verkopen niet. Denk dat je hoogstens op 10/20 k**t hopen. Ook zul je dan kwaliteitseisen moeten gaan stellen, wat af en toe best gemeen kan zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 7:51 am
Zeg ik ben niet oud! Zo noemt mijn oma mij nou eenmaal xD
Ik vind het een mooi fonds =3 En ik ben het er ook mee eens dat de grote fondsen toch wel genoeg geld krijgen. Die eisen zullen denk ik wel nodig zijn, maar niet in zo'n hele strenge mate. Ik heb behoorlijk wat kwaliteit gezien in het gedichten/verhalen forum. En er moet gewoon 1 iemand zijn die de knopen durft door te hakken over het thema, de taal enzovoort.
Dit moet allemaal wel makkelijk haalbaar zijn =3 Misschien kunnen we er een guilduitstapje van maken: gaan we met z'n allen het boek of de cheque overhandigen aan het goede doel ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 9:11 am
Sja, maar als we dan 30 euro hebben verdient is het een beetje stom om dat als cheque te overhandigen xD Maarja, Kitty, neem jij dan de regeling op je of?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:19 pm
Alle beetjes helpen ^_^ En ik weet zeker dat ze er blij mee zullen zijn dat jongeren wat voor andere jongeren of kinderen doen.
Ik weet niet of die uitgeverij zelf geld wil overmaken aan zo'n fonds; dat zou ik moeten navragen.
As for thema enzo; dat kan ik wel beslissen, maar voor spelling heb ik hulp nodig. Ik heb geen spellingscontrole op de computer XD
Maar dat soort dingen kunnen we verdelen, en in een apart forum doen.
Misschien maak ik van de Battle Zone wel een Project Forum; Battle Zone is immers ook een project ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |