|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 1:39 am
Monsieur Gaylord Magical Schoolgirl-peruken är het <3
Men resten Magical Schoolgirl är... Sådär... Four horse-grejen är ju bara helt hemsk...
Jag håller med! : 3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 3:51 am
HolyCheesus Monsieur Gaylord Magical Schoolgirl-peruken är het <3
Men resten Magical Schoolgirl är... Sådär... Four horse-grejen är ju bara helt hemsk...
Jag håller med! : 3 Jag håller oxå med xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 4:40 am
school girl grejen är okej den passar till min valentine avi men jag tror inte att jag kommer att använda den så mycket mer... Hästarna var JÄTTE fula!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 10:23 am
[ M.I.A ] princess_nour Svea Viking princess_nour Svea Viking you know that I'm a guy :3which mean im not: a girl, a ***** or a big fat dude trying to get laid ;D Oh, that I know :3 ! MIA dont! ;_; She will in time :3 never :B xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 1:46 pm
it's true, he's name is svea D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 2:22 pm
Känns som om all kreativitet går till cash-shoppen >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 2:37 pm
Lingonberry Insomniac Känns som om all kreativitet går till cash-shoppen >_>
eller hur D:
(long time no see :3 )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 1:00 am
Lingonberry Insomniac Känns som om all kreativitet går till cash-shoppen >_>
Precis... det är väl där de tjänar mest pengar på att lägga ned tid D:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 1:21 am
Dumma cash-shop D:
Den här månaden var bara .. för gräslig XD
(looong time no see, Lingonberry)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 1:53 am
[ M.I.A ] it's true, he's name is svea D: men de är ju för att jag kommer från "Svea rike" Dx xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 2:58 am
a**å dom där hästerna var nåns sepe idee xD, o i 'sailor moon' grejerna tyckte jag bara om den där rosetten som man har bakom....-_- dats all
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 5:02 am
Vi bränner cash-shoppen? ELLLER!!! Vi startar en cool petention! "The cash shop takes up ALL of the creatvity!" eller sånt där, va.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 9:33 pm
Sonozaki-Chan Vi bränner cash-shoppen? ELLLER!!! Vi startar en cool petention! "The cash shop takes up ALL of the creatvity!" eller sånt där, va. bra idé! gillar båda förslagen! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 9:05 am
Miss Sweden of 83 school girl grejen är okej den passar till min valentine avi men jag tror inte att jag kommer att använda den så mycket mer... Hästarna var JÄTTE fula! Så det var hästar? Jag funderade skarpt på om det inte skulle vara en blandning mellan en gris och en älg. Iallafall som ser dom inte häst-liknande ut... alls >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 10:46 am
Cassandra G Varcolaci Miss Sweden of 83 school girl grejen är okej den passar till min valentine avi men jag tror inte att jag kommer att använda den så mycket mer... Hästarna var JÄTTE fula! Så det var hästar? Jag funderade skarpt på om det inte skulle vara en blandning mellan en gris och en älg. Iallafall som ser dom inte häst-liknande ut... alls >_< Gris och älg? Hahaha xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|