|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 7:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 5:52 am
Födelsedagskalendern behöver ju inte flyttas, inte till Arkivet iallfall. Jag är inne där hela tiden, kul att se när folk fyller år. Plus att om man planerar nåt så slipper man fråga om dens födelsedag, och man slipper verka otrevlig för att man glömt nåns födelsedag, bara att logga in och se när nån fyller år istället för att vänta på att den loggar in /svarar på telefonen etc.
Jag letade alldeles nyss efter den tråden, blev skitförvånad när jag hittade den i Arkivet xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 7:15 am
Mikusagi Jag kanske får lust att skriva i en tråd där! Då måste jag först be en moderator flytta ut den, sedan skriver jag i den. Jaha? Tänk om alla andra dissar tråden! Då var det onödigt! Det kanske bara är jag som skriver i den! Hur skall jag veta ifall någon annan kommer nappa på idén?
Jag tycker att det skall vara tillåtet att skriva i trådarna som hamnar i Arkivet. Om någon blir populär (igen) kan den flyttas till main-forumet eller något av subforumen. Har haft detta i åtanke också, huvudsakligen var det meningen att trådar i Arkivet skulle hållas i samma skick för gamla minnens skull.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 7:21 am
Dora The Exploded Födelsedagskalendern behöver ju inte flyttas, inte till Arkivet iallfall. Jag är inne där hela tiden, kul att se när folk fyller år. Plus att om man planerar nåt så slipper man fråga om dens födelsedag, och man slipper verka otrevlig för att man glömt nåns födelsedag, bara att logga in och se när nån fyller år istället för att vänta på att den loggar in /svarar på telefonen etc. Jag letade alldeles nyss efter den tråden, blev skitförvånad när jag hittade den i Arkivet xD Anledningen var att den är ouppdaterad samt så verkade den vara oanvänd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 7:22 am
Utförliga förslag, tack. (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 12:02 pm
Miradjii Utförliga förslag, tack. (: Räcker inte tråden jag gjorde?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 12:11 pm
Miradjii Mikusagi Jag kanske får lust att skriva i en tråd där! Då måste jag först be en moderator flytta ut den, sedan skriver jag i den. Jaha? Tänk om alla andra dissar tråden! Då var det onödigt! Det kanske bara är jag som skriver i den! Hur skall jag veta ifall någon annan kommer nappa på idén?
Jag tycker att det skall vara tillåtet att skriva i trådarna som hamnar i Arkivet. Om någon blir populär (igen) kan den flyttas till main-forumet eller något av subforumen. Har haft detta i åtanke också, huvudsakligen var det meningen att trådar i Arkivet skulle hållas i samma skick för gamla minnens skull. De gamla inläggen finns ju kvar även om man skriver något nytt... dessutom, behandla inte trådar som museiföremål! Internet är föreänderligt och skall så vara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 5:41 am
Vad var det ni sade att ni tyckte att vi skulle göra om vi ville ha upp en tråd från Arkivet? Jag vill ha tillbaka Japanska-tråden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 6:17 am
Niddler Vad var det ni sade att ni tyckte att vi skulle göra om vi ville ha upp en tråd från Arkivet? Jag vill ha tillbaka Japanska-tråden. PM:a en moderator.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 1:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 1:35 pm
Tack. Nu har jag iofs glömt vad jag skulle skriva xd men jag kommer väl på det så småningom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 11:30 am
När tänkte ni stuva om forumen? Lekar- och Gaia-forumen skulle ju försvinna.
Jag gillar inte oavslutade ändringar >.>; cheese_whine
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 11:56 am
Inte jag heller. Jag vill inte göra allt själv utan att vara säker på hur det ska bli i slutändan, så därför slutade jag flytta trådar. När alla ska flyttas var för sig vill jag inte lägga ner en massa tid på att göra fel.
Subforumen vågar jag inte röra innan det har diskuterats igen. Jag vet faktiskt inte varför det blev ett stop, men ev. har Miradjii mycket att göra. Jobb och andra saker tar upp läskigt mycket tid.
Jag frågade tidigare idag i modforumet, men den tråden har nog ingen sett ännu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 3:19 am
Jag tänker säga det här igen. Jag tycker inte om arkivet. Jag tycker inte om regeln att man inte får skriva i trådarna. Istället borde man få skriva i arkiv-trådarna hur mycket/litet man vill. Om en tråd helt plötsligt verkar populär igen (får ett antal vettiga inlägg efter att den har arkiverats (man kan skriva i tråden när man har arkiverat den så alla vet när det hände)) kan man flytta tillbaka den till huvudforum/subforum.
Jag vägrar låta mig begränsas mad Jag vägrar låta någon begränsa trådarna mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 11:46 am
Vad tycker ni andra om Arkivet?
Frågan är om det verkligen kommer ligga så där många trådar i den när det är färdigt, men eftersom förändringen stannade och ingen verkar svara på tråden i modforumet, i alla fall ingen som vet vad som ska göras, så har allt fått vara som det är än så länge.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|