Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 2:55 am
ik woon in friesland dus als we dan naar de efteling gaan dan kan ik nooit komen en ik ben nog maar 13 dus ik weet ook niet of het van me ouders mag maar mischien als ik mijn vriendin van gaia mee neem dat het dan wel mag en we wouden ook al een x naar walibi dus als dat dan op de zelfde dag is kan ik wel komen en nog een ding hoe herkennen we elkaar??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 4:04 am
wrom vraagt iedereen simpele vragen? sweatdrop is het niet gewoon logisch dat je aan het begin afspreekt met "We zien elkaar allemaal om 10 uur bij de ingang, en ik neem wel een bordje mee waar GAIA!!! ^^ op staat" toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 3:27 am
Oranjekorfbalpizza! wrom vraagt iedereen simpele vragen? sweatdrop is het niet gewoon logisch dat je aan het begin afspreekt met "We zien elkaar allemaal om 10 uur bij de ingang, en ik neem wel een bordje mee waar GAIA!!! ^^ op staat" toch? Coowl! Iedereen maakt een bordje met een stok eraan met erop: Gaia!! xp Lijkt me echt lol als je door zo'n park loopt met een bord Gaia... xp Waarschijnelijk mag ik niet van me ouders maar ik heb misschien nog een tip: Voor iedereen moet het duidelijk zijn hoeveel en wie er allemaal meegaan. Dadelijk heeft er iemand vertraging door een bus of trein ofzo en dan staat hij daar alleen omdat iedereen al weg is. En afmelden... Stel je gaat mee maar opeens kom je erachter dat je niet kan... dan lijkt het me wel handig als je contact met iemand k**t nemen om door te geven dat je niet gaat....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 1:09 pm
Zowiso vantevoren telefoonnummers van de leiding van de meeting doorgeven, zodat als iemand te laat komt of niet meer kan komen door een ongeval{lees: Gebroken been e.t.c} , dat die even kan bellen zodat er rekening mee kan worden gehouden. Ook is het aangeraden iets in midden nederland te doen, dus niet de efteling. Ook zou het leuk zijn als mensen samen konden reizen als ze bij elkaar in de buurt wonen of als iemand met een oto langs zijn/haar huis rijdt. Zelf heb ik wat wel wat met organizeren en ik mag best veel van mn ouders, maar geld heb ik niet echt sweatdrop . Dat word sparen dus xp . En er zijn toch echt meer plekken dan walibiworld en dierentuinen blaugh .
Maar ik denk dat het grootste probleem toch wel zit met de ouders van de kinderen. Dat zou eventueel opgelost kunen worden door een telefoongesprek met een van de organizatoren, en mischien dat er dan afgesproken word dat de ouders hun brengen zodat ze zeker kunnen weten dat alles veilig is.
Edit: Waar blijft de Poll optie "Ja! (Anders)" ? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 2:44 am
telefoongesprek met de orginisatoren? dan ben ik vanaf nu geen orginisator meer xd 1. heb een lage stem, klink dus nogal oud door de telefoon 2. ben altijd btje stotterig over de telefoon 3. geef altijd verkeerd antwoor d(echt waar ! xd als ik ja moet zeggen zeg ik meestal nee etc...)
maar de vakantie is nu voorbij, en ik denk dat het verstandig is om het in een vakantie te doen... maar je hebt dan waarschijnlijk wel groepskorting he mensen? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 4:23 am
Oranjekorfbalpizza! telefoongesprek met de orginisatoren? dan ben ik vanaf nu geen orginisator meer xd 1. heb een lage stem, klink dus nogal oud door de telefoon 2. ben altijd btje stotterig over de telefoon 3. geef altijd verkeerd antwoor d(echt waar ! xd als ik ja moet zeggen zeg ik meestal nee etc...)maar de vakantie is nu voorbij, en ik denk dat het verstandig is om het in een vakantie te doen... maar je hebt dan waarschijnlijk wel groepskorting he mensen? 3nodding Je kan dat ook gewoon aan een andere organizator overlaten xp Enne, in de herfstvakantie lijkt me wel een leuk idee..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 3:26 pm
Oranjekorfbalpizza! telefoongesprek met de orginisatoren? dan ben ik vanaf nu geen orginisator meer xd 1. heb een lage stem, klink dus nogal oud door de telefoon 2. ben altijd btje stotterig over de telefoon 3. geef altijd verkeerd antwoor d(echt waar ! xd als ik ja moet zeggen zeg ik meestal nee etc...)maar de vakantie is nu voorbij, en ik denk dat het verstandig is om het in een vakantie te doen... maar je hebt dan waarschijnlijk wel groepskorting he mensen? 3nodding ik denk dan dat we misschien iets in de herstvakantie kunnen plannen? alvast, want dan hebben nog niet heel veel mensen een afspraak, en anders is het een afspraak die je waarschijnlijk echt niet af kan zeggen of wilt missen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 11:47 pm
Woeii..Ik zou waarschijnlijk toch niet komen...ik mag jullie niet laten schrikken natuurlijk...En ik woon ergens helemaal in het noorden van friesland...veel te ver rijden dus. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:14 am
clair Woeii..Ik zou waarschijnlijk toch niet komen...ik mag jullie niet laten schrikken natuurlijk...En ik woon ergens helemaal in het noorden van friesland...veel te ver rijden dus. sad de trein wink maar als je niet mag/kan/wil... cry het zou wel jammer zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:26 am
Zakou Nenharma clair Woeii..Ik zou waarschijnlijk toch niet komen...ik mag jullie niet laten schrikken natuurlijk...En ik woon ergens helemaal in het noorden van friesland...veel te ver rijden dus. sad de trein wink maar als je niet mag/kan/wil... cry het zou wel jammer zijn tsja...het zou wel kunnen...maar...int echt ben ik heel erg anders dan op gaia....en hoe herkennen we elkaar dan? papier met je gaia naam op je rug plakken ofzow?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:29 am
clair Zakou Nenharma clair Woeii..Ik zou waarschijnlijk toch niet komen...ik mag jullie niet laten schrikken natuurlijk...En ik woon ergens helemaal in het noorden van friesland...veel te ver rijden dus. sad de trein wink maar als je niet mag/kan/wil... cry het zou wel jammer zijn tsja...het zou wel kunnen...maar...int echt ben ik heel erg anders dan op gaia....en hoe herkennen we elkaar dan? papier met je gaia naam op je rug plakken ofzow? precies *serieus gezicht* dan maken we precies het logo na en plakken dat op onze rug of je maakt het op een t-shirt *barts in lachen uit ROFL*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:31 am
Zakou Nenharma clair Zakou Nenharma clair Woeii..Ik zou waarschijnlijk toch niet komen...ik mag jullie niet laten schrikken natuurlijk...En ik woon ergens helemaal in het noorden van friesland...veel te ver rijden dus. sad de trein wink maar als je niet mag/kan/wil... cry het zou wel jammer zijn tsja...het zou wel kunnen...maar...int echt ben ik heel erg anders dan op gaia....en hoe herkennen we elkaar dan? papier met je gaia naam op je rug plakken ofzow? precies *serieus gezicht* dan maken we precies het logo na en plakken dat op onze rug of je maakt het op een t-shirt *barts in lachen uit ROFL* xd het is tenminste een idee. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:33 am
clair Zakou Nenharma clair Zakou Nenharma clair Woeii..Ik zou waarschijnlijk toch niet komen...ik mag jullie niet laten schrikken natuurlijk...En ik woon ergens helemaal in het noorden van friesland...veel te ver rijden dus. sad de trein wink maar als je niet mag/kan/wil... cry het zou wel jammer zijn tsja...het zou wel kunnen...maar...int echt ben ik heel erg anders dan op gaia....en hoe herkennen we elkaar dan? papier met je gaia naam op je rug plakken ofzow? precies *serieus gezicht* dan maken we precies het logo na en plakken dat op onze rug of je maakt het op een t-shirt *barts in lachen uit ROFL* xd het is tenminste een idee. xp ik zit de laatste tijd vol goede ideeen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:34 am
Zakou Nenharma clair Zakou Nenharma clair Zakou Nenharma clair Woeii..Ik zou waarschijnlijk toch niet komen...ik mag jullie niet laten schrikken natuurlijk...En ik woon ergens helemaal in het noorden van friesland...veel te ver rijden dus. sad de trein wink maar als je niet mag/kan/wil... cry het zou wel jammer zijn tsja...het zou wel kunnen...maar...int echt ben ik heel erg anders dan op gaia....en hoe herkennen we elkaar dan? papier met je gaia naam op je rug plakken ofzow? precies *serieus gezicht* dan maken we precies het logo na en plakken dat op onze rug of je maakt het op een t-shirt *barts in lachen uit ROFL* xd het is tenminste een idee. xp ik zit de laatste tijd vol goede ideeen wink pirate Jij ist zeh slimste surprised heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|