|
|
|
|
Posted: Sun Sep 21, 2008 12:18 am
Ik moet vandaag werken XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 22, 2008 2:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 22, 2008 7:46 am
OMM: Hehe, ik kijk nu de nieuwste barbie film. moet toegeven, ze worden echt steeds beter!!.... Oppervlakkig, maar beter!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 12:06 pm
Wah! Barbie film, foutfoutfout!
@mymind, 3 sollicitatie gesprekken voor een stageplaats in 2 weken. Morgen de eerst, die lijkt me het minst leuk. Over 2 weken de laatste, die lijkt me het leukst. Het probleem: Die van morgen kan geen 2 weken wachten tot ik weet waar ik stage wil lopen. What to do! gonk Straks zeg ik nee tegen die van morgen, en wordt die laatste ook niets... dan zit ik met niks! En aan de andere kant.. als ik morgen ja zeg blijkt straks die van over 2 weken veel leuker te zijn!
Dillema dillema
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 12:24 pm
Volg je hart... en soms is het leven een gok, een sprong in het diepe!
OMM: *wat ik hier wilde zeggen is verwijderd nog voor de post is geplaatst* Big Brother is Watching you!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 01, 2008 12:02 pm
Ik ben geselecteerd voor ZOMG?! Wist niet eens dat ik me had opgegeven!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 08, 2008 6:27 am
Ik heb een stageplek, precies met de doelgroep die ik wou! Het gaat om een maatjesproject met mensen met een psychiatrische achtergrond die vaak in een isolement zitten. Je word gekoppeld aan iemand en gaat dan samen leuke dingen doen, koffie drinken, gesprekken voeren wat dan ook. Het idee is dat je er 1 x per week voor zo'n iemand bent. Ik krijg waarschijnlijk 2 maatjes en dan het contact om de 2 weken, dus om de week met de een en ander.
Vrijdag ga ik een mevrouw ontmoeten biggrin Ze heeft een borderline stoornis en hoort soms stemmen. Verder schijnt ze best open te zijn en ze is getrouwd. Lijkt me best wel interessant.
Me andere maatje wordt waarschijnlijk een engels sprekende, uit australie, jonge jongen met zware vorm van autisme. Dat lijkt me vrij moeilijk om daar contact mee te leggen, hij ziet de dingen ook vrij negatief in.
Ik ben benieuwd biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 08, 2008 2:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 09, 2008 1:37 pm
Zoz valt me nog mee, vrij snelle reactie smile Laatste tijd een beetje dood hier! (niet dat ik nog veel op gaia kom maar...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 10, 2008 12:20 pm
Ik probeer elke avond te komen smile Natuurlijk lukt dat niet altijd....
Misschien lukt het om mensen terug in de guild te krijgen, nu de guildspeak optie er is met IM... Maar dan moet iedereen wel meehelpen XD gewoon eens inloggen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 10, 2008 2:20 pm
Ja misschien moet je ergens gaan recruiten ofzoiets dergelijks? Maar dan moeten ze wel actief blijven zodat ze elkaar actief houden zeg maar ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 11, 2008 3:40 am
ik zou niet weten hoe. kan niet echt zeggen dat ik kan zien wat guild members doen. ik ga ervan uit dat ze hun best doen om leden terug te krijgen though... dat moet immers samen... al heb ik het gevoel dat ik de enige ben die toch haar best doet... als de anderen nou eens zeiden wat ze allemaal doen...
ik ben nu zelfs lang ingelogd in de IM!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 10:44 am
Ik zit nu bijna elke avond op Gaia, gewoon omdat k niks te doen heb. Dus dan kunnen een paar guilds er ook wel bij. Als je toch niks te doen hebt kun je beter een beetje socializen al je t mij vraagt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 6:03 am
Nu heb je zeker wat te doen! Halloween event! Er komt geen einde aan! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 10:54 am
Je moet gewoon alle items krijgen en die een paar jaar bewaren. Dan heb je hopelijk een miljoentje per item of zo 3nodding Ook die dingen die je van kung fu panda krijgt en zo xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|