|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 1:23 pm
WWWOOAAAAAA ik heb dragonquest ( spel voor ps2 voor de leken onder ons) niet dat ik zo'n fan/expert ben... mjah had een cd bon en klasgenoot zei dat t een aanrader was ( voor mij dan XD) ennuh woaaaa zo tof biggrin cellshade i'm loving it heart heart heart heart heart heart heart heart heart   even een vraag ( en niet stiekem opzoeken) herkent iemand hier iets in toevallig ? ( ja ik weet t antwoord al hoor razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 1:52 pm
Sorry, ik herken even niets XD
En is dit wel Cellshading? Vind het meer overlopende schaduwen
Of bedoel je soms die vogel rechts? *zie highlight*
Verder doet de stijl me een heel klein beetje aan Dragonball Z denken XD SORRY XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 2:04 pm
hahahaha in 1 x goed razz . Niet dat ik nu zo'n super fan bent. maar vind t wel een tof stijltje. Verder moet ik zeggen t is idd niet 100 % cellshade want als je het letterlijk zou vertalen en na kijken zijn de schaduwen niet zoals bij andere games. wat het echter wel weer cellshade maakt aan de andere kant is de lijntjes e.d. nou weet ik nie goed hoe ze dit noemen, maar ik zag dat men t zo noemde en copieerde t min of meer razz . redface redface redface redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 8:10 am
lalalalalalalalalala *huppelt zingend door de CB*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 8:46 am
hehe het eerste wat ik dacht
ehm is dat nou een mannelijke vorm van die kleindochter van goku
dragonbalGT maar lijkt me cool spel
hoihoi zakou (mag ik mee zingen ??)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 9:09 am
*tackle glomp* Hoi XDmaster!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 9:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:13 am
Zakou Nenharma *tackle glomp* Hoi XDmaster! sorry moest eten maar ik ben er weer (is er ook een nederlandse vertaling voor glomp ??)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:17 am
geen idee eigenlijk confused xD
Hey hey Darlaa!!! -huggles-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:32 am
aan "een pakkert" heb ik nog niks weet ik nog niet wat je bedoelt
zit zich te vervele terwijl ie eigenlijk nog aan zijn site moet werken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:39 am
XDmaster4 aan "een pakkert" heb ik nog niks weet ik nog niet wat je bedoelt zit zich te vervele terwijl ie eigenlijk nog aan zijn site moet werken •♥• oh tis eigenlijk iemand onverwachts een knuffel geven zonder dat de ander de kans heb ( het wil?) een knuffel terug te geven
•♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:40 am
woa, hoi hoi mensen smile . PFFFF bibber bibber..... k ga de ''grote'' sprong wagen.... ik ga solliciteren ( vacatures zoeken) bij film studio's confused confused confused confused confused confused help T__T ik wil niet afgewezen worden T__T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:41 am
Darlaa XDmaster4 aan "een pakkert" heb ik nog niks weet ik nog niet wat je bedoelt zit zich te vervele terwijl ie eigenlijk nog aan zijn site moet werken •♥• oh tis eigenlijk iemand onverwachts een knuffel geven zonder dat de ander de kans heb ( het wil?) een knuffel terug te geven
•♥•ow oke dan begrijp ik het XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:42 am
Eastvane woa, hoi hoi mensen smile . PFFFF bibber bibber..... k ga de ''grote'' sprong wagen.... ik ga solliciteren ( vacatures zoeken) bij film studio's confused confused confused confused confused confused help T__T ik wil niet afgewezen worden T__T ik denk dat jij het wel k**t wat voor films dan ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|