|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:19 am
Mikusagi Sushi Alexii Sakana-sama En fr�ga, Mikaela. Hur kan man vara bisexuell och asexuell p� samma g�ng? Asexuell? stare *peka på signatur*Aha, smart.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:39 am
Ruska Sakana-sama Mikusagi Sakana-sama En fr�ga, Mikaela. Hur kan man vara bisexuell och asexuell p� samma g�ng? �hh.. varf�r skulle man inte kunna vara det? Hj�lp, N�gon kallade mig Mikaela! gonk Tja, att vara bisexuell �r att k�nna sig sexuellt dragen till b�da k�n, inte sant? Att vara asexuell �r att ha avsaknad av sexuell lust ( s� som jag uppfattat det)
Hur kan man d� vara sexuellt dragen till n�gon om man inte ens k�nner sexuell attraktion?
Eller har jag missupfattat n�got?*peka p� sitt tidigare svar* Det har inte bara med sex att g�ra... Jag menar, du kan ju vara asexuell men fortfarande bli k�r. Det finns olika sortes asexualitet om man s�ger s�, en del �r of�rm�gna att ens bli k�ra. Och dessutom, heterosexuella m�nniskor vill ju inte bara ha sex? De �r ju k�ra ocks�. Inte sant? Jag slog upp b�da ord p� dictionary.com, eftersom lexin inte f�rklarade ordet.
Bisexual
1. Of or relating to both sexes. 2. 1. Having both male and female reproductive organs; hermaphroditic. 2. Botany. Denoting a single flower that contains functional staminate and pistillate structures; perfect. 3. Of, relating to, or having a sexual orientation to persons of either sex.
Asexual 1. Having no evident sex or sex organs; sexless. 2. Relating to, produced by, or involving reproduction that occurs without the union of male and female gametes, as in binary fission or budding. 3. Lacking interest in or desire for sex.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:42 am