|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:13 am
Aranea sade att jag skulle drömma om Niclas... Jag kanske tycker att han är så gay att det går lika bra med en tjej 0.0 Haha! Rimma! biggrin xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:16 am
Valgarv Mikusagi Aranea *mumlar saker och letar efter frukost* *dra in bland hyllorna och gosa med*YURI!!!!!!!*Springer ut från Ica med rasande fart* Du... du är så omanlig. LOL
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:16 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:17 am
Mikusagi Valgarv Mikusagi Aranea *mumlar saker och letar efter frukost* *dra in bland hyllorna och gosa med*YURI!!!!!!!*Springer ut fr�n Ica med rasande fart* Du... du �r s� omanlig. LOLNjae, han har ju rosa hår. Det är ju manligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:19 am
Aranea Mikusagi Valgarv Mikusagi Aranea *mumlar saker och letar efter frukost* *dra in bland hyllorna och gosa med*YURI!!!!!!!*Springer ut fr�n Ica med rasande fart* Du... du �r s� omanlig. LOLNjae, han har ju rosa hår. Det är ju manligt. eek Just det ja.
Jag vill tafsa på det igen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:21 am
Jag borde göra någonting idag... Men vad? sluta skriva gramamtiskt korrekt? /:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:21 am
Mikusagi Rogga är hård. Han är så duktig att han måste vara mentalt störd på något sätt 0.o ... det är ja, men har aldrig fått nån diagnos stare lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:28 am
Rogga Mikusagi Rogga är hård. Han är så duktig att han måste vara mentalt störd på något sätt 0.o ... det är ja, men har aldrig fått nån diagnos stare lol Jag leder ägmycket nu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:29 am
Mikusagi Rogga Mikusagi Rogga �r h�rd. Han �r s� duktig att han m�ste vara mentalt st�rd p� n�got s�tt 0.o ... det �r ja, men har aldrig f�tt n�n diagnos stare lol Jag leder �gmycket nu! 23-8 ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:31 am
*Springa in* Jag är superdupertelluspojken Krishna! Ph3ar my Power domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:34 am
Chibi_Chocobo *Springa in* Jag �r superdupertelluspojken Krishna! Ph3ar my Power domokun Wannabee... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:35 am
Marcus, är inte du meningen att "jobba" just nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:35 am
Mikusagi Mikusagi Rogga Mikusagi Rogga �r h�rd. Han �r s� duktig att han m�ste vara mentalt st�rd p� n�got s�tt 0.o ... det �r ja, men har aldrig f�tt n�n diagnos stare lol Jag leder �gmycket nu! 23-8 ninja Nybörjartur evil Ska vi kolla på hur många av matcherna jag har vunnit då? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:39 am
Rogga Mikusagi Mikusagi Rogga Mikusagi Rogga �r h�rd. Han �r s� duktig att han m�ste vara mentalt st�rd p� n�got s�tt 0.o ... det �r ja, men har aldrig f�tt n�n diagnos stare lol Jag leder �gmycket nu! 23-8 ninja Nyb�rjartur evil Ska vi kolla p� hur m�nga av matcherna jag har vunnit d�? xp Är inte det typ hälften?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:40 am
Mikusagi Rogga Mikusagi Mikusagi Rogga Mikusagi Rogga �r h�rd. Han �r s� duktig att han m�ste vara mentalt st�rd p� n�got s�tt 0.o ... det �r ja, men har aldrig f�tt n�n diagnos stare lol Jag leder �gmycket nu! 23-8 ninja Nyb�rjartur evil Ska vi kolla p� hur m�nga av matcherna jag har vunnit d�? xp Är inte det typ hälften?lite mer faktiskt cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|